Remenice a vykon

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Remenice a vykon

Příspěvek od kenivruh » 03.09.2007, 10:10

Kedze som nenasiel temu, ked bola otazka na to, davam to do novej.

Niekto sa pytal, aky je narast vykonu po vymenene remenic a ja som trvdil, ze max 1 kon. Tymto sa ospravedlnujem a sypem si popol na hlavu :) Podla tohto je narast vykonu napr. na motore KA24DE v rozsahu 5-12 koni !!! Je tu ale jeden detail. Remenice niesu len odlahcene, ale maju aj ine priemery na to, aby sa cerpadla a alternator tocili pomalsie (underdrive pulley).

http://www.importtuner.com/powerpages/0 ... index.html

Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.09.2007, 10:12

napriklad vodni pumpa by se u performance motoru mela tocit rychleji a ne pomaleji? nebo z jakeho duvodu je to zprevodovani do pomala?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 03.09.2007, 10:17

Mirek píše:napriklad vodni pumpa by se u performance motoru mela tocit rychleji a ne pomaleji? nebo z jakeho duvodu je to zprevodovani do pomala?
Asi zistili, ze staci aj ked sa tocia pomalsie. Nema to vplyv na teplotu vody ani na dobijanie akumulatora. A tym, ze sa tocia pomalsie klesa stratovy(paraziticky) vykon na tychto zariadeniach.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 03.09.2007, 10:17

u performance motoru se pocita s tim ze tro bude skoro furt v cervenym...

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 03.09.2007, 19:10

no to zajímalalo mě Keni :) tak dík za odpověd. Každopádně jsem pochopil že je asi nesmysl měnit jenom řemenice aniž bych dělal nějaké pořádné ůpravy na motoru 8)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.09.2007, 19:51

Fire píše:no to zajímalalo mě Keni :) tak dík za odpověd. Každopádně jsem pochopil že je asi nesmysl měnit jenom řemenice aniž bych dělal nějaké pořádné ůpravy na motoru 8)
jak se to vezme....sice ti nepridaji tak zazracnej vykon bez uprav, ale ulehci motoru a ten pak pujde o chlup lip do otacek.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mario » 04.09.2007, 08:24

jelikoz mam asi jako jedinej KA24DE tak odbjednavam ty remenice:-))
240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382

Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mario » 04.09.2007, 08:38

jelikoz jedn remenice vychazi asi 6litru tak na to seru :o)
240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 04.09.2007, 09:01

Mario píše:jelikoz jedn remenice vychazi asi 6litru tak na to seru :o)
:-D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 04.09.2007, 10:00

Mario píše:jelikoz jedn remenice vychazi asi 6litru tak na to seru :o)
To nech vyrobit. Jedna te vyjde na litra...

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 04.09.2007, 20:20

Mirek píše:
Fire píše:no to zajímalalo mě Keni :) tak dík za odpověd. Každopádně jsem pochopil že je asi nesmysl měnit jenom řemenice aniž bych dělal nějaké pořádné ůpravy na motoru 8)
jak se to vezme....sice ti nepridaji tak zazracnej vykon bez uprav, ale ulehci motoru a ten pak pujde o chlup lip do otacek.
no jo kámo ale já už mám objednanej odlehčenej setvák tak kdybych k tomu přidal ještě ty řemenice tak bych ty točky taky nemusel stíhat :lol:

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 07.09.2007, 17:05

Mario píše:jelikoz jedn remenice vychazi asi 6litru tak na to seru :o)
na fwd SRko stoji "two-piece" kit (klika, vodni pumpa) od Unorthodox racing +/- 200$ coz je v pohode..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 247 hostů