Názory majitelov s13-ky
Názory majitelov s13-ky
Uz dlhsiu dobu premyslam nad kupou tohto auta zhrnam o nom informacie ale niekde som sa docital,ze tomuto autu nestaci liat benzin a olej celkom dobre tomu nerozumiem-co je to auto take kazive?????fakt netusim aj ked viem kolko maju v dnesnej dobe najazdene .Tak sa pitam vas vlastnikov aky mate nazor na toto auto,kupili by ste si ho este raz keby mozete alebo by ste o nho uz v zivote nezakopli?Beriete kupu tohto auta ako najvacsiu chybu vasho zivota?Tesim sa na vase nazory nech su uz ake kolvek a mozte pisat aj ine postrehy o tom aute !
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory majitelov s13-ky
pouzij prosimte funkci hledat...pta se na to kazdy druhy novy majitel
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Názory majitelov s13-ky
je to auto které dokáže hodně dát
je sním zábava,super zážitky a lidi se za ním ohlížej
ale za to si vyžaduje nadstandartní péči
když narazíš na dobrý kus a víš jak se k tomu autu chovat tak vpodstatě stačí jen pravidelný
výměny spotřebních dílu a je to v suchu
bohužel většina s13 které můžeš koupit jsou ve stavu horším (někdy víc než bys čekal)
a proto tě v budoucnu at už dřiv nebo pozdějc čeka generální oprava motoru výměna turba které občas byvá ještě původní špatným stavem podvozku ,převodovky a karoserie
mysli na to že chceš koupit auto staré dvacet let které dostáválo dost za uši a to se projeví na jeho stavu
je sním zábava,super zážitky a lidi se za ním ohlížej
ale za to si vyžaduje nadstandartní péči
když narazíš na dobrý kus a víš jak se k tomu autu chovat tak vpodstatě stačí jen pravidelný
výměny spotřebních dílu a je to v suchu
bohužel většina s13 které můžeš koupit jsou ve stavu horším (někdy víc než bys čekal)
a proto tě v budoucnu at už dřiv nebo pozdějc čeka generální oprava motoru výměna turba které občas byvá ještě původní špatným stavem podvozku ,převodovky a karoserie
mysli na to že chceš koupit auto staré dvacet let které dostáválo dost za uši a to se projeví na jeho stavu
rs13 89' sold
rs13 91´ under construction
- winie
- user
- Příspěvky: 668
- Registrován: 28.06.2008, 12:35
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory majitelov s13-ky
ty voe. to je zase otazka. bud to auto milujes, nebo nesnasis. pokud ho milujes, tak s nim budes v dobrym i ve spatnym, v nemoci i ve zdravi a az na veky. jestli k nemu nemas tenhle cit, tak ho radsi ani nekupuj.
Re: Názory majitelov s13-ky
asi tak jak napsal tady vyse
je to typ auta co bych tak rekl,ma dusi...neni to jako tuctovy kram od vyrobcu plechovek co je navrzeny jen aby zaplnil caru na grafu financni situace vyrobce.to auto se proste povedlo
Navic vykonovy potencial je perfektni, s minimalnimi naklady nadelas toho hodne
V motoru se da hrabat uzasne,je to perfektne navrzene a nemusis kvuli kazde blbiny vyhazet pulku komponentu z motoroveho prostoru.
Na druhou stranu je holt starsi tak si vyzaduje hratky trochu-jako kazde ojete.
Ale jak ho mas v cajku,tak mi ver,ze ti prinese hodne radosti
osobne,ja to auto miluju.byla to proste laska na prvni pohled kdyz jsem ho videl jako mladsi kluk.
jinak proijdi forum-je toho miliony tu o tom
je to typ auta co bych tak rekl,ma dusi...neni to jako tuctovy kram od vyrobcu plechovek co je navrzeny jen aby zaplnil caru na grafu financni situace vyrobce.to auto se proste povedlo
Navic vykonovy potencial je perfektni, s minimalnimi naklady nadelas toho hodne
V motoru se da hrabat uzasne,je to perfektne navrzene a nemusis kvuli kazde blbiny vyhazet pulku komponentu z motoroveho prostoru.
Na druhou stranu je holt starsi tak si vyzaduje hratky trochu-jako kazde ojete.
Ale jak ho mas v cajku,tak mi ver,ze ti prinese hodne radosti
osobne,ja to auto miluju.byla to proste laska na prvni pohled kdyz jsem ho videl jako mladsi kluk.
jinak proijdi forum-je toho miliony tu o tom
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Re: Názory majitelov s13-ky
Ja to auto miluju i nesnasim zaroven....neco jako s mou posledni ex
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory majitelov s13-ky
Ja ho mam rad..Uz sem ho aj krvou pokrstil, prezivame spolu bolesti aj radosti, sme spolu v nemoci a ve zdravi a nemoze te nikdy podvest s inym Je to moje prve auto a zaroven aj moje skoro splneny sen... Ak sa ti to auto paci a si ochotny sa pre to obetovat ci casovo alebo financne tak sa ti to vrati aspon pozitkom z jazdy a zazijes to co vv maloktorom aute..Premna to nieje auto ale skorej clen rodiny..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory majitelov s13-ky
to neni zrovna dobrej priklad kdyz je to EX nePeca píše:Ja to auto miluju i nesnasim zaroven....neco jako s mou posledni ex
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Názory majitelov s13-ky
Praveze je, mi jednou rupne v bedne a z SXa bude taky EXMirek píše:to neni zrovna dobrej priklad kdyz je to EX nePeca píše:Ja to auto miluju i nesnasim zaroven....neco jako s mou posledni ex
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Názory majitelov s13-ky
Chalosi dakujem za vase prispevky milo ma potesili a co sa tyka tohto auta asi ziadne ine sa mi nepaci viac ako s13 a co ma este oslovilo je potencial motoru a zadny nahon, co viac si clovek moze priat Proste neni som tip chalana co ma chut vozit sa na BMW a na inych 1000-kach podobnych u mna "NIC-MOC" autachna ktorych nie je nic ocarujuceho,dnes ma take auto skoro kazdy a uz malo kto sa za nim otoci Koho som sa dotkol tak sa ospravedlnujem toto je moj nazor.Este raz dakujem....
Japonci nikdy necakaju kym sa im ryba upecie!!!!!
Japonci nikdy necakaju kym sa im ryba upecie!!!!!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory majitelov s13-ky
pokud mas dostatek financi a chut...verim ze budes spokojeny.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Rave
- user
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23.04.2006, 09:53
- Bydliště: Náfpaktos,Greece
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory majitelov s13-ky
sx je nadhernej stroj kterej chce aby si ho clovek hyckal, teda pokud chce aby jezdilo
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory majitelov s13-ky
chce to investice,chce to pevné nervy.... ale výsledek je fakt parádní svezení..je lehké a síly má dost.. je to RWD.. design krásnej.. introš krásnej.. dílů je na to jak sraček..
ale jsou fakt dny kdy to vleze na nerv
ale jsou fakt dny kdy to vleze na nerv
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Snotty
- user
- Příspěvky: 196
- Registrován: 19.12.2008, 09:15
- Bydliště: Dörzbach DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory majitelov s13-ky
Ja to auto taktiez milujem je to jedna uzasna kraska za ktorou sa otaca skoro kazdy a ked nahodou sa nechce otocit tak pomocou BOV sa otoci kazdy lebo uz to nikomu neda sa nepozriet ked to zasici
- driftak
- user
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 20.08.2007, 09:19
- Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory majitelov s13-ky
Poznam, a netreba ani mat BOV. Ludi som donutil pozret sa pritlacenim plynoveho pedala. Zvuk si ziskal ludi.Snotty píše:Ja to auto taktiez milujem je to jedna uzasna kraska za ktorou sa otaca skoro kazdy a ked nahodou sa nechce otocit tak pomocou BOV sa otoci kazdy lebo uz to nikomu neda sa nepozriet ked to zasici
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.