200sx pro drift

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
russia
user
Příspěvky: 6
Registrován: 08.04.2009, 10:50

200sx pro drift

Příspěvek od russia »

Zdravim, jsem tu novy.. Ted vlastnim bmw e36 328, se sperou s podvozkem dobrym.. Chtel bych se driftem zacit zabyvat vic, do ted obcas na letisti, nebo podobne.. No ale BMW je mi lito, tak bych chtel dokoupit jeste jedno vozidlo, se kterym by se dalo driftovat.. No a za ty penize co se to tak pohybuje, mi Nissan 200SX prijde nejrozumejsi.. Driv jsem mel i RX7 FC, ale turbo verze uz je dost draha...

Takze moje otazka zni, jestli je na moje pozadavky 200SX vhodny..

Predem diky..
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od Mirek »

Podle toho jak jsi to napsal, bych rekl ze to pro tebe vhodne nebude. Pokud koupis 200sx jako druhy auto na drift, nakladama te sezere a to se ti u auta cislo 2 nevyplati. Pokud pocitas s tim ze do toho nasypes hromadu penez, tak jen s chuti do toho 8) Svezeni je super, ale naklady budou mnohem vyssi nez u BMW.

EDIT: Zalezi kolik do toho chces dat. Pablo ted prodava S13 delanou na drifty za 5500 Eur. Je tam SR20DET z S14tky (2.0 turbo). Jen sednes a jezdis...podvozek atd je hotovy.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od blázen »

přesně tak, poskládat z toho pořádnou drift káru je dost nákladné.. ale nadruhou stranu je podle mě pro lítání bokem nejlepší volbou
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
russia
user
Příspěvky: 6
Registrován: 08.04.2009, 10:50

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od russia »

Takze asi nejrozumeji vyjde, pro ten zacatek se nebat do toho vlitnout s BMW.. Ono to je puvodne M3 sedan, takze jak jsem rikal, brzdy, spera a ted o vikendu poputuji sportovni pruziny.. Jen je tam motor 2,8 s klasickou upravou sani, takze cca 210-215 ps..

Diky za radu..
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od blázen »

ber můj názor s rezervou..ale nejlepší je asi se BMW zbavit a poskládat si ten nissan.. 8) když jsou finance,jde to poměrně rychle..ideálně přes zimu.. a na jaro je na světě
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od mauglie »

To je ironie, já si chtěl dělat jako drift car BMW, pač Nissana mi je líto trápit :D
russia
user
Příspěvky: 6
Registrován: 08.04.2009, 10:50

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od russia »

mauglie píše:To je ironie, já si chtěl dělat jako drift car BMW, pač Nissana mi je líto trápit :D
Kazdej ma oblibence jinde no :-).. Me se BMW libilo vzdycky, ted uz mam treti a jsem s nim max spokojenej..

Ale k cemu bych se chtel v budoucnu zase vratit je RX7-tu jsem daval pryc opravdu s tezkym srdcem a jen protoze jsem fakt musel..
Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od Rave »

Tak pro zacatek je bmw asi nej volba,éé tříca za par penez,do toho motor 2,5,a podvozek,a jezdis vcelku dlouho.Ale ses defakto omezen vykonove.
Sx je sice drazsi,(hezci),nakladnejsi,ale moznost jit vykonove nahoru.U me nebyl problem se stage 1 cca +-200 ps davat boky s pneu 235\17. O stage II a III ani nevluve.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od pablo »

mauglie píše:To je ironie, já si chtěl dělat jako drift car BMW, pač Nissana mi je líto trápit :D
cim vice to trapis tym lip vyss co se vysere nebo treba doddelat a pak se vozis jak kral ja sem na tom odjezdil celou sezonu a bez problemu
jo a 17 pneu miznou jak nic a 18 neni problem a to tam ma stage1 a jezdim na 0.6 baru
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od Kentoya »

jezdi s BMW a pokud ti přestane stačit a budeš v tom chtít pokračovat profesionálně, tak je nissan asi jedna z nejlepších voleb
Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od maca9 »

russia píše:
mauglie píše:To je ironie, já si chtěl dělat jako drift car BMW, pač Nissana mi je líto trápit :D
Kazdej ma oblibence jinde no :-).. Me se BMW libilo vzdycky, ted uz mam treti a jsem s nim max spokojenej..

Ale k cemu bych se chtel v budoucnu zase vratit je RX7-tu jsem daval pryc opravdu s tezkym srdcem a jen protoze jsem fakt musel..
nemel si nahodou to FC modry?
Obrázek
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od remo »

stavba auta na drifty ci uz BMW alebo 200SX vyjde zhruba rovnako na 200t + drobne

zhruba 50t auto a zvysok do uprav, zalezi ako to chce clovek moc poladit a aky ma zaklad.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od Martin_534 »

celkovy naklady na provoz 200sx budou stejny jako u FC, takže tudy cesta nevede
Uživatelský avatar
speedy_s
user
Příspěvky: 336
Registrován: 01.08.2006, 12:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od speedy_s »

Jjá osobně bych nedělal ani S13, ale když už tak S14, který stačí samosvor, podvozek se silentbloky a tension rods a je driftu více než schopný + něco málo do úprav a jseš kolem 250koní což na naše závody bohatě stačí. Pokud ti nevadí volant napravo, tak to může být i zavelice zajímavý peníze (možno i rps13 nebo ještě líp ps13), to stejné platí o mazdě jak o FC tak i FD, jenom člověk s wankelem musí mít trochu jinej styl. Pokud chceš dělat to bmw, tak podle mě investice na začátek jsou prakticky stejný. Dle mě nejideálnější auto pro nsše ježdění je S13, S14 se swapem za LS1 a vykouříš všechno :bounce:
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: 200sx pro drift

Příspěvek od Martin_534 »

a neni lepší to LS1 dávat do FC? 8)
máte na to spoustu návodů :D
Odpovědět