Jde mi o to, že bych uvítal spíš tuhle odpověď, než tu předešlou, protože tou jsi mi to opravdu nevysvětlil. Kdybych mohl poprosit ještě o mapu turbíny (jesli máš po ruce), aby my to mohlo úplně docvaknout
Dík
Jo tím NOSem sem nemyslel, že ho máš v autě, ale že mi přijde jako lepší řešení.
Raddy sa vracia...
mapu T3super60 kompresoru najdes napriklad tu:
http://www.bsmotor.com/turbo/kalkuler.html
a mozes si urobit aj zakladne vypocty.
mapu turbiny bohuzial nemam...
http://www.bsmotor.com/turbo/kalkuler.html
a mozes si urobit aj zakladne vypocty.
mapu turbiny bohuzial nemam...
Odkaz je šikovný.
Já na to mám papír a tužku
Bohužel taky jsem tu mapu nikde nenašel.
Právě mapa turbíny mi řekne kdy dosáhne turbo určitého plnícího tlaku.
Je pravda, že jsem to počítal podle BB turba, ale netušil jsem, že mezi BB a klasikou bude až takový rozdíl. Takže při předpokladu, že máš PR 2.4, tak by T3 s BB ložiskama a 0.64 šnekem turbíny, dosáhla max. plnícího tlaku někde při 3600 otáčkách. Jestliže ale máš šneka 0.48, tak by to tedy znamenalo, že rozdíl mezi klasickým turbem a BB turbem je cca 500-600 otáček (čož je dost, jenom kvůli ložiskům). To jen na vysvětlenou.
Tudíž se ti omlouvám, protože nejsem dost uvědomělý
Já na to mám papír a tužku
Bohužel taky jsem tu mapu nikde nenašel.
Právě mapa turbíny mi řekne kdy dosáhne turbo určitého plnícího tlaku.
Je pravda, že jsem to počítal podle BB turba, ale netušil jsem, že mezi BB a klasikou bude až takový rozdíl. Takže při předpokladu, že máš PR 2.4, tak by T3 s BB ložiskama a 0.64 šnekem turbíny, dosáhla max. plnícího tlaku někde při 3600 otáčkách. Jestliže ale máš šneka 0.48, tak by to tedy znamenalo, že rozdíl mezi klasickým turbem a BB turbem je cca 500-600 otáček (čož je dost, jenom kvůli ložiskům). To jen na vysvětlenou.
Tudíž se ti omlouvám, protože nejsem dost uvědomělý