OT: manual fuel cut defender

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

OT: manual fuel cut defender

Příspěvek od Elviiis » 27.06.2007, 13:25

Obrázek


P-FCD - Pneumatický přerušovač odpojení paliva pro zvýšení plnícího tlaku. Přesně zvýší sériovou hodnotu lambdy při zvýšeném tlaku. Není třeba přerušování žádné elektroinstalace. Vhodné pro vozy s Turbo motorem, které používají MAP senzor pro sledování zátěže katalyzátoru. Obsahuje vnitřní systém pro ulehčení správného nastavení. Povoluje zvýšit bod přerušení paliva ( posouvá sériovou hranici omezovače). Doporučuje se montovat v kombinaci s regulátorem tlaku turba.

Mno.. plánuju dát fuel cut defender na charade jelikož má MAP a nechce se mi dávat tam drahej manual a ani drahej elektronik. A nedaří se mi sehnat nikoho kdo by mi podel schématu které na netu našel kenivruh spájel elctronic fuel cut defender tak bych rád použil můj starej buust controler.

Myslím si totiž že manual fuel cut defeder funguje tak že posílá tlak směrem do MAP a a směrem k ventilu a když dosáhne určitého tlaku ventil se otevře a tvoří tak bypass a tudíž si MAP myslí že tam stále např 0.8bar. A tudíž bych nemusel kupovat za 3500Kč fuel cut defender a dát místo něho starej manual boost controler?Co vy na to? máte s tím někdo skušenosti?
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 196 hostů