MBC x EBC

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 06.08.2007, 22:23

dědku neprovokuj :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 06.08.2007, 22:24

Tak to je dobry!

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 06.08.2007, 22:24

jasan vnuku :-D

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: MBC x EBC

Příspěvek od nizzmo » 07.08.2007, 07:24

panpica píše:Jaky jsou vyhody electronic boost controlleru oproti manualnimu.
Vyhody EBC:
1. Vacsi luxus. Aky tlak z kabiny nastavis, taky mas. Nemusis robit pokusne jazdy, aby si nastavil spravny tlak.
2. Vacsinou sa daju nastavit min 2 mody. Low boost / High boost.
3. Na zlozitejsich modernych EBC sa da nastavit priebeh tlaku voci otackam a zaradenaj rychlosti. Ma to urcite zmysel pre sprinterov na 1/4mile. :) Sprava sa to ako trakcna kontrola. Proste nebudes na starte hrabat a s maximalnou efektivitou vyuzijes vykon na zrychlenie auta.

Ja som si kupil uplne jednoduchy Apexi AVCR (predposlednu verziu). Daju sa na nom nastavit dva mody. Vie sledovat vytazenie vstrekov a podla toho vie nejak udrzat max. nastaveny tlak...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 07.08.2007, 08:23

mam manual boost controler štelovatelný s kokpitu a stačá. Vyjde na 1000Kč mít 10tis na EBC tak si ho asi koupím ale těch 10tis radši nacpu do brzd nebo někam a spojojím se s MBC.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 249 hostů