prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Goodziller
user
Příspěvky: 1314 Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Goodziller » 01.05.2006, 19:33
Taky pripojuji gratulaci a doufam, ze bys ho treba mohl prijet ukazat na ten driftchallange...
Fire
user
Příspěvky: 2687 Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fire » 01.05.2006, 20:45
Super prácička, taky bych tu tvou káru rád viděl
Caizi
user
Příspěvky: 951 Registrován: 15.04.2005, 11:22
Příspěvek
od Caizi » 01.05.2006, 21:31
=D> =D> =D> =D> =D>
Blahopřeji!!!
mikyc
user
Příspěvky: 328 Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mikyc » 02.05.2006, 06:35
chceme videt fotky!!!
nizzmo
user
Příspěvky: 915 Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko
Příspěvek
od nizzmo » 02.05.2006, 09:31
Raddy nastartuj svoj G-Tech a napis sem namerane hodnoty. To ma viac zaujima ako fotky =D>
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
swed
user
Příspěvky: 707 Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od swed » 03.05.2006, 06:37
tak super práce. řijmi moji gratulaci
A doufám, že nám to letadlo ukážeš co nejdříve
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Brblak
user
Příspěvky: 125 Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brblak » 03.05.2006, 16:24
Velkolepé
Direct port NOS je nej.
Přesně tohle si chci postavit.
Jen bych si rád upřesnil, šneka na turbíně máš 0.63 A/R?
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 03.05.2006, 16:49
Brblak píše: Velkolepé
Direct port NOS je nej.
Přesně tohle si chci postavit.
Jen bych si rád upřesnil, šneka na turbíně máš 0.63 A/R?
v mojom aute nie je NOS.
vyfukova turbina ma kryt AR .48, T3.
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 03.05.2006, 16:49
nizzmo píše: Raddy nastartuj svoj G-Tech a napis sem namerane hodnoty. To ma viac zaujima ako fotky =D>
maneram, napisem
howado
user
Příspěvky: 370 Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od howado » 03.05.2006, 19:04
Ty máš "Water/Alcohol Injection" něco jako od Coolingmist nebo vlastní výroba?
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 03.05.2006, 19:08
mam kit od coolingmist.
Brblak
user
Příspěvky: 125 Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brblak » 03.05.2006, 19:12
No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 04.05.2006, 06:49
Brblak píše: No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
ty si uplne mimo clovece
.....vela ludi zo seriovym turbom je rada ked ma plny tlak pri 3500ot.... Ja mam T3, uvedom si to...Ten isty AR znamena uplne ine rozmery pri roznych turbach...
Brblak
user
Příspěvky: 125 Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brblak » 05.05.2006, 10:59
raddy píše: Brblak píše: No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
ty si uplne mimo clovece
.....vela ludi zo seriovym turbom je rada ked ma plny tlak pri 3500ot.... Ja mam T3, uvedom si to...Ten isty AR znamena uplne ine rozmery pri roznych turbach...
Tak to už bych se na jejich místě staral, co mám s motorem.
Jsem si naprosto vědom, že máš T3. Jen mě zajímají odpovědi odborníků
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 05.05.2006, 11:22
priznam sa ze netusim o co ti ide...plny tlak pri 3500ot je pre T3 turbo uplne typicky, samozrejme pri .48AR. .64AR pri takomto turbe posunie plny tlak az za hranicu 4000ot....