OT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: OT

Příspěvek od DragonART »

No konečně sem se tam dostal, a hlasoval sem pro honzu aj kentoyu... 8)
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Fire »

pěkně to poskočilo :)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: OT

Příspěvek od Kentoya »

kua čumím jak bukvice, pochlapili jste se kluci
já dal třetího toho sviště
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Lefa »

ja dal ty nase dva kluky a tu audi A4, je to sice koncern ale to auto se mi libi jako takovy, a stejne ma malo hlasu takze nemuze ohrozit...
zatim je to dobry, kluci vedou :bounce:
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Petr.S14 »

ale to polo je takový nebezpečný :roll:
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: OT

Příspěvek od Kentoya »

to polo je třetí jen díky tomu, že co zlatý šroub na motru, to jeden kůn, jak napíše, že co šroub to dva koně, tak bude první s přehledem :D
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od OndraS13 »

Kentoya vede , polo zas trochu ztrácí ! A já tam jsem za malýho ukřivděnýho chlapečka :blackeye:
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od 935Baby »

Tak jsem se taky zaregistroval na tuning foru :lol: taky je mi na blití z těch votuzidel typu Golf... Komentař k tomu jak jsem hlasoval myslim neni třeba :blackeye:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Petr.S14 »

Kopriw vyhrává :o jéje, kdy to končí to hlasování ? :mrgreen: už je na čase
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Kopriw »

presne tak,v nejlepsim by to melo prestat :D :D :D :D
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od OndraS13 »

1.2.09 :/
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Petr.S14 »

ajé :lol:
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
Lenulka
user
Příspěvky: 56
Registrován: 14.02.2007, 14:56
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Lenulka »

co si myslite hosi o tomto? myslite ze je BOV zbytecna investice u motoru ktere tlaci do 1baru a maji pod 250HP?

Takže tedy polopatě, turbo nedodává stlačený vzduch spojitě, ale v impulzech. Právě tyto impulzy jsou důležité, když děláme upgrade/zvedáme tlak. Problém je v tom, když použijeme na upgrade příliš velké/výkonné turbo na daný motor (je to hlavně otázka A/R kompresoru) nebo příliš zvedneme tlak turba, dostaneme se za tzv. rázový limit (surge limit) a impulzy generované turbem se nestačí pohltit spotřebou motoru a vracejí se zpátky do turba a velmi namáhají turbínu. Každé turbo má tzv. flow mapu, kde se udává závislost průtoku vzduchu od tlaku a otáček turba (někdy je udávána i hranice surge limit).
Je nevyhnutelné poznat správnou mapu pro konkrétní motor a pohybovat se tak v daných rozmezích.
Vybočení z hranic daných v mapě znamená, že turbo nepracuje efektivně a namísto stlačování vzduchu ho neúměrně zahřívá a tím snižuje hustotu vzduchu, což má za následek detonace a snížení výkonu. Na mapě lze snadno zjistit, při jakém tlaku má turbo největší průtok vzduchu.
Tolik k použití BOV.
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 89' 115kW:::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 89' 150kW :::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 88' 136kW :::...
...:::NMT Engineering:::...
Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od driftak »

Lenulka píše:co si myslite hosi o tomto? myslite ze je BOV zbytecna investice u motoru ktere tlaci do 1baru a maji pod 250HP?

Takže tedy polopatě, turbo nedodává stlačený vzduch spojitě, ale v impulzech. Právě tyto impulzy jsou důležité, když děláme upgrade/zvedáme tlak. Problém je v tom, když použijeme na upgrade příliš velké/výkonné turbo na daný motor (je to hlavně otázka A/R kompresoru) nebo příliš zvedneme tlak turba, dostaneme se za tzv. rázový limit (surge limit) a impulzy generované turbem se nestačí pohltit spotřebou motoru a vracejí se zpátky do turba a velmi namáhají turbínu. Každé turbo má tzv. flow mapu, kde se udává závislost průtoku vzduchu od tlaku a otáček turba (někdy je udávána i hranice surge limit).
Je nevyhnutelné poznat správnou mapu pro konkrétní motor a pohybovat se tak v daných rozmezích.
Vybočení z hranic daných v mapě znamená, že turbo nepracuje efektivně a namísto stlačování vzduchu ho neúměrně zahřívá a tím snižuje hustotu vzduchu, což má za následek detonace a snížení výkonu. Na mapě lze snadno zjistit, při jakém tlaku má turbo největší průtok vzduchu.
Tolik k použití BOV.
A co to robi v OT?? :lol: to mas napisane aj v tech faq.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Uživatelský avatar
Lenulka
user
Příspěvky: 56
Registrován: 14.02.2007, 14:56
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Lenulka »

nechtela jsem s tim zasirat nektere tema, tak to davam do OT, zajima me ale co je pravdy na tom ze Blow Off Ventil muze snizit vykon pripadne snizit efektivitu turba...a nesmej se jak debil :wink:
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 89' 115kW:::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 89' 150kW :::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 88' 136kW :::...
...:::NMT Engineering:::...
Odpovědět