OT
Re: OT
kua čumím jak bukvice, pochlapili jste se kluci
já dal třetího toho sviště
já dal třetího toho sviště
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
ja dal ty nase dva kluky a tu audi A4, je to sice koncern ale to auto se mi libi jako takovy, a stejne ma malo hlasu takze nemuze ohrozit...
zatim je to dobry, kluci vedou
zatim je to dobry, kluci vedou
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Re: OT
ale to polo je takový nebezpečný
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: OT
to polo je třetí jen díky tomu, že co zlatý šroub na motru, to jeden kůn, jak napíše, že co šroub to dva koně, tak bude první s přehledem
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Tak jsem se taky zaregistroval na tuning foru taky je mi na blití z těch votuzidel typu Golf... Komentař k tomu jak jsem hlasoval myslim neni třeba
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: OT
Kopriw vyhrává jéje, kdy to končí to hlasování ? už je na čase
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
- Lenulka
- user
- Příspěvky: 56
- Registrován: 14.02.2007, 14:56
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
co si myslite hosi o tomto? myslite ze je BOV zbytecna investice u motoru ktere tlaci do 1baru a maji pod 250HP?
Takže tedy polopatě, turbo nedodává stlačený vzduch spojitě, ale v impulzech. Právě tyto impulzy jsou důležité, když děláme upgrade/zvedáme tlak. Problém je v tom, když použijeme na upgrade příliš velké/výkonné turbo na daný motor (je to hlavně otázka A/R kompresoru) nebo příliš zvedneme tlak turba, dostaneme se za tzv. rázový limit (surge limit) a impulzy generované turbem se nestačí pohltit spotřebou motoru a vracejí se zpátky do turba a velmi namáhají turbínu. Každé turbo má tzv. flow mapu, kde se udává závislost průtoku vzduchu od tlaku a otáček turba (někdy je udávána i hranice surge limit).
Je nevyhnutelné poznat správnou mapu pro konkrétní motor a pohybovat se tak v daných rozmezích.
Vybočení z hranic daných v mapě znamená, že turbo nepracuje efektivně a namísto stlačování vzduchu ho neúměrně zahřívá a tím snižuje hustotu vzduchu, což má za následek detonace a snížení výkonu. Na mapě lze snadno zjistit, při jakém tlaku má turbo největší průtok vzduchu.
Tolik k použití BOV.
Takže tedy polopatě, turbo nedodává stlačený vzduch spojitě, ale v impulzech. Právě tyto impulzy jsou důležité, když děláme upgrade/zvedáme tlak. Problém je v tom, když použijeme na upgrade příliš velké/výkonné turbo na daný motor (je to hlavně otázka A/R kompresoru) nebo příliš zvedneme tlak turba, dostaneme se za tzv. rázový limit (surge limit) a impulzy generované turbem se nestačí pohltit spotřebou motoru a vracejí se zpátky do turba a velmi namáhají turbínu. Každé turbo má tzv. flow mapu, kde se udává závislost průtoku vzduchu od tlaku a otáček turba (někdy je udávána i hranice surge limit).
Je nevyhnutelné poznat správnou mapu pro konkrétní motor a pohybovat se tak v daných rozmezích.
Vybočení z hranic daných v mapě znamená, že turbo nepracuje efektivně a namísto stlačování vzduchu ho neúměrně zahřívá a tím snižuje hustotu vzduchu, což má za následek detonace a snížení výkonu. Na mapě lze snadno zjistit, při jakém tlaku má turbo největší průtok vzduchu.
Tolik k použití BOV.
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 89' 115kW:::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 89' 150kW :::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 88' 136kW :::...
...:::NMT Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 89' 150kW :::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 88' 136kW :::...
...:::NMT Engineering:::...
- driftak
- user
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 20.08.2007, 09:19
- Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
A co to robi v OT?? to mas napisane aj v tech faq.Lenulka píše:co si myslite hosi o tomto? myslite ze je BOV zbytecna investice u motoru ktere tlaci do 1baru a maji pod 250HP?
Takže tedy polopatě, turbo nedodává stlačený vzduch spojitě, ale v impulzech. Právě tyto impulzy jsou důležité, když děláme upgrade/zvedáme tlak. Problém je v tom, když použijeme na upgrade příliš velké/výkonné turbo na daný motor (je to hlavně otázka A/R kompresoru) nebo příliš zvedneme tlak turba, dostaneme se za tzv. rázový limit (surge limit) a impulzy generované turbem se nestačí pohltit spotřebou motoru a vracejí se zpátky do turba a velmi namáhají turbínu. Každé turbo má tzv. flow mapu, kde se udává závislost průtoku vzduchu od tlaku a otáček turba (někdy je udávána i hranice surge limit).
Je nevyhnutelné poznat správnou mapu pro konkrétní motor a pohybovat se tak v daných rozmezích.
Vybočení z hranic daných v mapě znamená, že turbo nepracuje efektivně a namísto stlačování vzduchu ho neúměrně zahřívá a tím snižuje hustotu vzduchu, což má za následek detonace a snížení výkonu. Na mapě lze snadno zjistit, při jakém tlaku má turbo největší průtok vzduchu.
Tolik k použití BOV.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
- Lenulka
- user
- Příspěvky: 56
- Registrován: 14.02.2007, 14:56
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
nechtela jsem s tim zasirat nektere tema, tak to davam do OT, zajima me ale co je pravdy na tom ze Blow Off Ventil muze snizit vykon pripadne snizit efektivitu turba...a nesmej se jak debil
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 89' 115kW:::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 89' 150kW :::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 88' 136kW :::...
...:::NMT Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 89' 150kW :::...
...:::Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 88' 136kW :::...
...:::NMT Engineering:::...