Příspěvek
od remo » 30.07.2007, 09:12
raddy píše:no ako som ti uz vravel, pokial budu napravy v ose a bude sa dat nastavit geometria, az taky problem ohladom jazdych vlastnosti to byt nemusi, obvzlast ak vies doregulovat vysku v jednotlivych rohoch. Ak to nejako estra nebije do oci a geo bude uspesna, tak to asi az take zle nebude. Co je horsie je skor ta hrdza, to moze byt casom dost zle a samozrejme aj eventualne financne narocne (oprava laku).
No kazdopadne si to skus najprv premysliet, zohnat dobru kasnu moze byt podobne sci fi ako cele auto.
no do oci to bije ozaj fajne tie rozdiely su ozaj dost zasaadne. ked otvorim kufor tak rozpera ide viditelne sikmo, tka isto viko kufru nesedi a ide sregom, ale ak sa bude dat nastavit GEO a bude to vsetko v poho tak aspon do casu kym sa kupi nova kasna.
vysku som sa snazil regulovat pol dna v sobu a nic som nevyreguloval, sa to ani na tych podvozkoch extra neda. nastavis jedno posunie sa druhe, to by bola maturita na mesiac to nejak doladit a potom si uz niesom isty tym nastavenim GEO, takto su tlmice vsade rovnake a teda ba to malo byt ok je iba kasna mimo. i ked si tym pravym zadnym bokom nie som isty aj posutov napravou nahor, na tej strane to nastavovanie bolo ozaj uplne nezmyselne a vobec sa to nedalo zrovnat.
vsetko sa rozhodne na tej GEO.
inak dal som kopiu linku aj idanowovi
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,