Blbečkové ... :)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 04.01.2006, 10:49

ja to vidim stejne tak .... ze nema cenu experimentovat s oturbenim NA pri zachovani seriovych vnitrnosti...a tim kolik to vydrzi...proste kdyz nekdo chce turbo tak at si koupi turbomotor a kdyz chce oturbit NA tak at si nejdriv sezene prachy aby to bylo udelano poradne...takovej polovicni bastl drive nebo pozdeji sezere vic penez nez by melo byt investovano do vymeny vnitrku... 8)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.01.2006, 11:37

blázen píše:když už sme u toho a co vydržej pisty na CA18DET?
ak sa bavime o seriovych, pokial je spravne nastavena dodavka paliva, tak pomerne dost, minimalne 300+hp....

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 04.01.2006, 15:09

blázen píše:akorát se spletl v popisu obrázku, napsal písty místo ojnice,ale to ten problem neřeši
Pravda pravda, díky za upozornění :oops: Jsem po těch svátcích nějak přetažený :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 hostů