OT
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Ze by tady?Iwan píše:nedavno sem si cital prispevek ako oddelit sani od motoroveho priestoru...
bol tu nekde na to odkaz z presnyma rozmerama plechu atd...
neviete kde to tu bolo?nemozem to naist
forum/viewtopic.php?t=6248&highlight=heat+shield
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Zasilam pozdrav z Alp presneji z Francouskejch Pralup....nasel sem zde wifi.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
u NA motoru to chapu..ale proc tu prepazku davate na auta s IC?Iwan píše:nedavno sem si cital prispevek ako oddelit sani od motoroveho priestoru...
bol tu nekde na to odkaz z presnyma rozmerama plechu atd...
neviete kde to tu bolo?nemozem to naist
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
No teoreticky o co nizsi teplota vzduchu vstupuje do turba tak o to nizsi bude jeho teplota na vystupu. A zase o co nizsi teplota na vstupu do IC tak o to bude nizsi teplota na vystupu. A cim nizsi teplota vzduchu tak tim je vetsi jeho hustota.Mirek píše:u NA motoru to chapu..ale proc tu prepazku davate na auta s IC?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
turbo stejne ten vzduch ohreje..nikdy sem tam prepazku nemel a trubku IC-klapka sem mel i po ostre jizde uplne ledovou. Naopak si myslim ze prepazka muze uskodit,m ze pokud neporesite hodne dobre privody vzduchu, tak motor bude potrebovat vic nez mu ten malej prostor kolem filtru da...pokud vam to nechladi kupte vetsi IC, prepazka je podle me u turbomotoru hloupost935Baby píše:No teoreticky o co nizsi teplota vzduchu vstupuje do turba tak o to nizsi bude jeho teplota na vystupu. A zase o co nizsi teplota na vstupu do IC tak o to bude nizsi teplota na vystupu. A cim nizsi teplota vzduchu tak tim je vetsi jeho hustota.Mirek píše:u NA motoru to chapu..ale proc tu prepazku davate na auta s IC?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
No a proc tedy u kazdeho testu na motorove brzde je psana teplota vzduchu? Dokonce jsem videl vysledek testu kde testovali na brzde motor co mel prepazku a nemel. A byl to turbo motor.
Tady je ten test na motorove brzde. Otazka je jak objektivni to bylo
forum/viewtopic.php?t=6248&highlight=heat+shield
Dokonce i v origo navodu od KN kitu na dvoukilo je zminovano ze nedostatek privodu studeneho vzduchu k filtru muze snizit vykon motoru.
Tady je ten test na motorove brzde. Otazka je jak objektivni to bylo
forum/viewtopic.php?t=6248&highlight=heat+shield
Dokonce i v origo navodu od KN kitu na dvoukilo je zminovano ze nedostatek privodu studeneho vzduchu k filtru muze snizit vykon motoru.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Treba protoze jsem neslysel jeste o brzde ktera by byla jen na turbomotory a NA i turba maji stejny protokol ktery to pak vytiskne? Si to tam klidne dejte, me je to putna, je to vase auto, ale stojim si za tim ze je to zbytecnost u turba s dobrym IC.935Baby píše:No a proc tedy u kazdeho testu na motorove brzde je psana teplota vzduchu? Dokonce jsem videl vysledek testu kde testovali na brzde motor co mel prepazku a nemel. A byl to turbo motor.
Tady je ten test na motorove brzde. Otazka je jak objektivni to bylo
forum/viewtopic.php?t=6248&highlight=heat+shield
Dokonce i v origo navodu od KN kitu na dvoukilo je zminovano ze nedostatek privodu studeneho vzduchu k filtru muze snizit vykon motoru.
EDIT: Dalsi duvod je ten ze IC ochladi vzduch jen na teplotu vzduchu prochazejiciho IC (tak to tady psal tusim raddy), takze pokud bude mereni v lete pri 28 stupnich...a v zime pri -10, tak rozdil bude...ale vliv nasavanyho vzduchu je dle meho minimalni
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Ciste teoreticky, pokud je leto na aute mas topmount svody. Rekneme ze pod kapotou je 60°C po stalceni je vzduch jeste teplejsi, budes chtit mit ic dimenzovano tak aby bylo co nejefektivnejsi aby jsi nemel zbytecne velky lag a pritom dobre chladilo(nejmensi) tak je jasne ze cim nizsi teplota nasavaneho vzduchu bude tim mensi si muzes dovolit udelat ic. Pokud budes mit zbytecne velke ic tak je jasny ze rozdil nebude prilis patrny.Mirek píše:Treba protoze jsem neslysel jeste o brzde ktera by byla jen na turbomotory a NA i turba maji stejny protokol ktery to pak vytiskne? Si to tam klidne dejte, me je to putna, je to vase auto, ale stojim si za tim ze je to zbytecnost u turba s dobrym IC.935Baby píše:No a proc tedy u kazdeho testu na motorove brzde je psana teplota vzduchu? Dokonce jsem videl vysledek testu kde testovali na brzde motor co mel prepazku a nemel. A byl to turbo motor.
Tady je ten test na motorove brzde. Otazka je jak objektivni to bylo
forum/viewtopic.php?t=6248&highlight=heat+shield
Dokonce i v origo navodu od KN kitu na dvoukilo je zminovano ze nedostatek privodu studeneho vzduchu k filtru muze snizit vykon motoru.
EDIT: Dalsi duvod je ten ze IC ochladi vzduch jen na teplotu vzduchu prochazejiciho IC (tak to tady psal tusim raddy), takze pokud bude mereni v lete pri 28 stupnich...a v zime pri -10, tak rozdil bude...ale vliv nasavanyho vzduchu je dle meho minimalni
no mam ic od mirka presne take ma aj martin kdyz sme byli driftovat tak sme motoru davali poradnou nakladacku a kdyz sme kontrolovali ic s kenim tak od turba byla trubka tepla a udrzal sem na ni ruku ( uz sem drzal i taku na ktere ne ) a kdyz sme sahli na ic tak pulka byla tepla druha uz uplne ledova a vystup trubka ke klapce taky takze si myslim ze az taky moc velky vyznam to odelene sani moc nebude. jo a ivane ked chces tak si to sprav ale myslim ze hlavne u tebe to uz zadny vyznam mit nebude
proc si myslis ze hlavne u mna to vyznam nebude mat?pablo píše:no mam ic od mirka presne take ma aj martin kdyz sme byli driftovat tak sme motoru davali poradnou nakladacku a kdyz sme kontrolovali ic s kenim tak od turba byla trubka tepla a udrzal sem na ni ruku ( uz sem drzal i taku na ktere ne ) a kdyz sme sahli na ic tak pulka byla tepla druha uz uplne ledova a vystup trubka ke klapce taky takze si myslim ze az taky moc velky vyznam to odelene sani moc nebude. jo a ivane ked chces tak si to sprav ale myslim ze hlavne u tebe to uz zadny vyznam mit nebude
na tvim seriovym motoru ty to nic neudela. a proto to tam nemam ani ja muj nazor je ze i kdyz to zakrytujes tak filtr si potahne ten teplej vzduch taky zhora kde uz kryt nebudes mit a zadalsi pri napaoru kdyz jedes tak se tam dostava taky tlak ze to teplo jde od motoru tak ze ho tlacii dozadu takze filtr toho teplyho vzduchu moc nesaje. nasava ho jedine kdyz stojis na miste a kdyz chces privest jeste vic vzduchu tak si udelej vacsiu diru a tam si osad trubku viz odkaz vyssi. a nad nejakou prepazkou si nedelej hlavu
muj nazor
muj nazor