OT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Fizzbiker »

mara_m píše:ano přesnější to bude pac řemen / řetěz se natáhne atd ale tohle bylo pro nissan jednoduší pro jejich aplikaci funkční to samé jako cívky nedávají víc jak dynamickou kompresi 15 pak už začnou vynechávat a zapálení je slabé prostě nissan to stavěl na serii a tam jim to fungovalo :mrgreen:

těch 10ps je dost reálné neboť řemen v otáčkách se dost natáhne takže bude pálit kdy má v nízkých nebo vysokých otáčkách
ono asi dost pomuze dat remen ktery se tolik nenatahuje...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od blázen »

Třeba od Starline:-))))))))
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy »

mara_m píše:ano přesnější to bude pac řemen / řetěz se natáhne atd ale tohle bylo pro nissan jednoduší pro jejich aplikaci funkční to samé jako cívky nedávají víc jak dynamickou kompresi 15 pak už začnou vynechávat a zapálení je slabé prostě nissan to stavěl na serii a tam jim to fungovalo :mrgreen:

těch 10ps je dost reálné neboť řemen v otáčkách se dost natáhne takže bude pálit kdy má v nízkých nebo vysokých otáčkách


rozvodovy remen sa nenatiahne/nemoze natiahnut, na rozdiel od retaze...zase jedna uzasna myslienka na fore....presne ako ta hlaska o cievkach...
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od MYSAK »

Kdyz uz se resi natahovani remenu.. sice mi to moc hlava nebere ale tak asi se natahne, kdovi jaky tam sou sily v tech otackach.. Co ty hajzly treba od HKS? Ty by teda mely bejt pevnejsi?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy »

rozvodovy remen sa n e n a t i a h n e.... natiahnut sa moze iba retaz, ale urcite nie moderny rozvodovy remen...
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m »

hadat se stebou nebudu
Naposledy upravil(a) mara_m dne 11.02.2014, 13:46, celkem upraveno 1 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: OT

Příspěvek od Grassell »

Proc ty kokoti od HKS atd. davaj teda kevlar vlakno??? Že by pro lepší pocit?
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: OT

Příspěvek od jagy »

Jennulda píše:Vždycky mně zajimalo jak to funguje když někdo upravuje motor a zruší úplně váhu vzduchu. viz : http://www.youtube.com/watch?v=2-AtQ7QSkK8

Jak je to možný =D
Muze mit "seriovou" ECU a vahu pred klapkou.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: OT

Příspěvek od buky300zx »

MAP?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: OT

Příspěvek od Kentoya »

nevím jestli se řemen natáhne nebo ne v zátěži, ale kdysi jsem zkoušel dát na rozvody nový řemen změřit úhel dotažení napínáku a změřit napnutí řemene, nejdříve na novém řemenu, pak jsem na stejný úhel úhel dotáhl starý řemen, origo nissan a světe div se výsledek byl v mezích nepřesnosti měření, takže i 200 000km najetý řemen, měl stejnou délku jako nový, ale jestli se natáhne o desetinku v zátěži nevím, každopádně ta desetinka nemění nic na časování

ale je možné že neumím měřit

a kevlar se dává, kvůli tomu aby se nepřetrhnul, při rychlé změně otáček, ne kvůli délce
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: OT

Příspěvek od Fil »

Holky a co se na to podívat z jiné stránky, co když se řemen sice nenatáhne, ale občas se "zavlní"... ? Co se stane s časováním, když moc snížíte hlavu?

Edit: Ještě mě tak napadlo, když je trigger pevně na klice a čidlo pevně na bloku nikde není prostor na nepřesnost, když ale cas-em točí vačka přes dva do sebe zapadající D výstupky které po těch letech na sebe určitě nedoléhají bez vůle...

Prostě mi nikdo nevymluví, že snímat kliku na vačce je blbost...
Naposledy upravil(a) Fil dne 11.02.2014, 18:37, celkem upraveno 1 x.
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od blázen »

kdysi nám ve škole jeden vysloužilý konstruktér senzorů vykládal něco v tom smyslu,že neexistuje nic, co se nedeformuje. Podle něj se natáhne vše, jen to prostě nejde měřit nebo vidět. Co by se nenatáhlo působením jakékoliv síly by ihned prasklo. Tvrdil,že se prohne karlův most, když na něj sedne moucha, pač by prej jinač prasknul. Byl to ing. v nějakém vývoji senzorů někdě v německu. tak snad nekecal.

A věřím,že rozvodový řemen od Starline se natáhne a vytahá,protože od nich se všecky řemeny vytahaj :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy »

mara: nic v zlom, ale uz to ze napises ze seriove cievky koncia pri dynamickej kompresi 15:1 znamena ze pises nieco comu nerozumies...dynamicka kompresia neznamena vobec nic...mozem mat ca18det s dynamickou kompresiou 15:1 (co zodpoveda zhruba tlaku turba 1bar) s vykonom 200k alebo rovnako aj s vykonom 400k, vzdy budem mat dynamicku kompresiu 15:1, zalezi len ake turbo pouzijem (mozem mat 1bar z turba t28 alebo 1bar z gt3580). Z pohladu cievok vsak ide o dva zasadne odlisne stavy. Nie dynamicka a ani ziadna ina kompresia, ale jedine hustota zmesi ma vplyv na pozadovany vykon cievky. Rovnako je hlupost tvoj vyrok o tom, ze sa rozvodovy remen natiahne a tym narusi casovanie. Nie je to pravda a ak chces dokazat opak, ukaz mi zmerany novy remen a ten isty po dajme tomu 100k km a potom sa mozeme bavit o tom ci je natiahnuty alebo nie. Ja viem, ze remen sa nenatiahne, ponevadz mu to jeho konstrukcia nedovoli. Samozrejme, mozno mas nejaky speci remen vyrobeny z pudingu, ale v tomto pripade by som si nedovolil napisat na verejne forum ze je natiahnutie rozvodoveho remena dovodom nepresnosti casovania...
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: OT

Příspěvek od Fil »

A se změnou komprese se hustota nemění?
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy »

Fil píše:A se změnou komprese se hustota nemění?
ale iste...debata je vsak o tom, ze seriove cievky koncia pri konkretnej dynamickej kompresii 15:1 a to je proste nezmysel...dynamicka kompresia sama o sebe nehovori nic o hustote zmesi....
Odpovědět