Kastle Z32

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Kastle Z32

Příspěvek od Mirek » 10.08.2007, 16:58

Nechci to zatim davat do inzeratu...chci se zeptat jestli se da sehnat kastle targa Z32...neposkozena (nebourana, bez vyrezanych casti atd...proste pouzitelna...at uz z NA nebo TT.......bez motoru.....bez dokladu....pokud ano za kolik cca?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kastle Z32

Příspěvek od blázen » 10.08.2007, 17:00

taky sem pokukoval ,ale na nic nenarazil, jen sem našel v DE s KO motorem ale cena nebyla nejmenší :(
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 10.08.2007, 19:54

Targa je navšech, akorat kabro ji nema 8)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 11.08.2007, 09:39

takze neda?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 12.08.2007, 19:59

...Mirku čoveče, snad nechceš dávat SRko do Z32ky... :D
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.08.2007, 11:10

Láďa z UDC píše:...Mirku čoveče, snad nechceš dávat SRko do Z32ky... :D
ne to nechci......jen premyslim ze prelezu kvuli vykonove restrikci....lehci by bylo swapnout za RB...ale nevim jestli to stoji za pripadny problemy s policii a STK
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.08.2007, 11:39

nezapomínej že Z32 váží o dost ví jak tvoje s13 pokud zvedneš tlak a doděláš ostatní klasické úpravy, musíš Z32 ujet
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.08.2007, 11:42

blázen píše:nezapomínej že Z32 váží o dost ví jak tvoje s13 pokud zvedneš tlak a doděláš ostatní klasické úpravy, musíš Z32 ujet
prave ze premyslim o Z32 s VQ motorem kvuli vaze..VG je precijen poradnej kus zeleza..celohlinikovym motorem bych mohl usetrit dost.........precijen 3000ccm je 3000ccm....vidim jakej rozdil je 1.8 a 2.0..pokud trosku poladis Z32....dvoukilo nema sanci podle me...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.08.2007, 11:56

to máš pravdu,ale pořád je mezi nima kus rozdílu hlavně v ceně
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.08.2007, 11:56

Mirek píše:
blázen píše:nezapomínej že Z32 váží o dost ví jak tvoje s13 pokud zvedneš tlak a doděláš ostatní klasické úpravy, musíš Z32 ujet
prave ze premyslim o Z32 s VQ motorem kvuli vaze..VG je precijen poradnej kus zeleza..celohlinikovym motorem bych mohl usetrit dost.........precijen 3000ccm je 3000ccm....vidim jakej rozdil je 1.8 a 2.0..pokud trosku poladis Z32....dvoukilo nema sanci podle me...
ale co by nemalo, som zvedavy ako urobis takyto cas na 300zx:

Well here is the spec list. Im not sure everyting is in it but i think its the most important parts

The crank is all standard with standard bearings, no mods at all
Rods is ofcourse forged H profile steel rods and the pistons is wiseco 84mm standard compression ratio
Mls head gasket from HKS
Ported head with the 260 tomei cams and springs
Ex mainfold made by me, turbo is garrett gt3582r ar .82
Large intercooler with aluminium piping
2xWalbro GSS341 Fuel pumps
Haltech E8
3" exhaust system
Tial 44mm wastegate
Sard 1000cc injectors @ 2.5bar
Aeromotive fuelregulator 1:1
Nuke performance fuel rail

vykon okolo 490k na KOLESACH, 516Nm, cas na 402m - 11.269 @ 202.1kmh

tu je link na projekt
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=299176

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.08.2007, 12:01

superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.08.2007, 12:08

sustredte sa na cas 6:50s az 6:54, kdo vie co sa v tom case deje? 8)

takisto si vsimnite ukazovatel AFR na laptope, na maxime ma cca 11-10.5:1. To je jediny sposob ako zvladnut taky tlak turba bez detonacii a vstrekovania vody ci zavodneho vysokooktanoveho benzinu.

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.08.2007, 12:18

afr okolo 10 +/- u japoncov nie je ziadna novinka...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.08.2007, 12:20

Gerox píše:afr okolo 10 +/- u japoncov nie je ziadna novinka...
nejde o to ci je to japonske alebo ine auto, AFR bude za danych podmienok rovnake. Dovod preco som to spomenul je ten, ze vela ludi si mysli ze ked je optimalna zmes 12.5:1, tak taka sa ladi pre vysoke tlaky, co vsak nie je pravda, zvysne palivo je kvoli chladeniu a zamedzeniu detonacii.

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.08.2007, 12:22

ja som to myslel tak ze japonci bezne ladia svoje auta na afr okolo 10 pri takychto aplikaciach...samozrejme je jedno jake auto...

to len evropa a amerika si mysli to co si pisal vyssie...inak s tebou plne suhlasim...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 215 hostů