Stage 2

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Stage 2

Příspěvek od Kytt » 12.08.2007, 19:05

Takže přemýšlím že pujdu do stage 2. Co je vše potřeba zatím vím že turbo T28 a čip stage 2 a kolik finančně to vycucne dík všem
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 12.08.2007, 20:08

Tak urcite walbro, vstriky(prej nejsou potreba ale rekl bych ze okolo 300 koni 370tky uz nemusi stihat)intercoller, poradnej filtr a cely sani, pruchozi vyfuk, downpipe bych dal taky vetsi, klidne i svody, nejaky budiky hlavne na olej, spojku by to chtelo taky jinou. No to by melo bejt vsechno pokud si pomatuju

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 12.08.2007, 20:14

Samo ze plus ta T28 a chip co inzerujes......no a vyjde to podle toho kolik do toho chces vrazit :wink:

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 12.08.2007, 20:33

mám úpravu stage 1, takže walbro,intercoler,filtr mám . Takže možná co mi schází tak to turbo a čip :)
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Stage

Příspěvek od Vita.z31 » 12.08.2007, 20:44


Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 12.08.2007, 21:08

koukám že tam maj u stage 2 standartní turbo nemáte toto někdo v češtině nebo něco podobného
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 12.08.2007, 21:45

Řekl bych že směrodatné jsou pro jednotlivé stages úpravy co doporučují na horsham, pravděpodobně se ti do rukou totiž dostane čip od nich, takže :
http://www.h-dev.co.uk/product_info.php ... d9078b8cf3

pro neanglicky mluvící
# sání
# otevřený výfuk
# Boost controller
# Větší intercooler
# T28 turbo
# Pumpa

Co se týče vstřiků, tady je tabulka doporučených vstříků pro určité výkonové úrovně:
370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 13.08.2007, 07:01

pre T28 by som urcite pouzil vstreky 444cc, sice nie su nutne pre cip od horshamu, ale nie je problem ich zohnat, upraveny stage 2 cip pre 444cc vstreky uspesne funguje.

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 13.08.2007, 08:33

postačí walbro co mám ted nebo ne a k tomu sání to se mění celé ECCS, a ktěm střikům zatím postačej seriové když budu mít malej tlak na turbu a ještě ten boost control je regulace tlaku k turbu?
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 13.08.2007, 08:35

Kytt píše:postačí walbro co mám ted nebo ne a k tomu sání to se mění celé ECCS, a ktěm střikům zatím postačej seriové když budu mít malej tlak na turbu a ještě ten boost control je regulace tlaku k turbu?
Walbro postačí, sáním se myslí filtr, vstřiky postačí a boost controller je regulátor tlaku turba.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 13.08.2007, 08:36

ajo a taky afm by to chcelo vymenit

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 13.08.2007, 08:38

Inercoler je tedy malý z Avie ? Přemešlím o úpravě protože mi začínaj docela velké vůle u turba a než abych ho dával repasovat tak pořídím větší
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 13.08.2007, 08:56

A jaké turbo T28 biste mi doporučily ,chtěl bych aby to zabíralo už od niších otáček něco jak T25
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.08.2007, 09:07

Kytt píše:A jaké turbo T28 biste mi doporučily ,chtěl bych aby to zabíralo už od niších otáček něco jak T25
:) Tak toto moze zabezpecit asi len gulickove turbo. Klasicka T28 nemoze zaberat od rovnakych otaciek ako T25.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 13.08.2007, 09:28

kenivruh píše:
Kytt píše:A jaké turbo T28 biste mi doporučily ,chtěl bych aby to zabíralo už od niších otáček něco jak T25
:) Tak toto moze zabezpecit asi len gulickove turbo. Klasicka T28 nemoze zaberat od rovnakych otaciek ako T25.
Koukám že ty to upravený máš ,a to máš klasiku teda T28 a od kolika ti zabírá
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 219 hostů