Chipovani aut
Chipovani aut
prosim vas vysvetlite mi nekdo co tam ty firmy jako upravuju aby zvysili vykon auta o tolko koni...
napr:
audi a4 1.8T 30-50 koni vic
oktavia tdi 30-60 koni vic
ze prej odmeraju pred a po uprave na brzde
napr:
audi a4 1.8T 30-50 koni vic
oktavia tdi 30-60 koni vic
ze prej odmeraju pred a po uprave na brzde
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chipovani aut
Co mam informace, tak bud upraci mapy, nebo primo vymeni HW chipy. Na jednom divku z TM je i takova mala exkurze do BITpower.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chipovani aut
staci par samolepek a pritlacny kridlo a vykon je na svete
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Re: Chipovani aut
Tak-tak hlavne nalepky z benzinovej pumpy dodavaja autu neskutocny vykon
Re: Chipovani aut
Jo, já myslím že tam nějak upravují ty mapy, který řidí množství nasávaného vzduchu a množství vstřikovaného paliva v určitém rozsahu otáček. Protože každý auto co vyjede z výroby, je "nastaveno" úplně stejně, nikdo nepočítá s tím že auta se prodavají do různých států kde je jiná nadmořská výška, čili jiná hustota vzduchu atp. Je toho hodně co ti tam upraví.
Re: Chipovani aut
a ja myslim ze to je jen tahani lidi za fusekli, dokud nezajdes na brzdu pred a po jsou to jen dohady. A tvrdit ti to muzou a vymyslej si graf myslim ze z ty naftovy ochcavky jen chipem 50ps nedostanes ani kdyby si se zblaznil
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chipovani aut
spíš je to tak, že zvednou boost kam až to jde a tim to skončí
Re: Chipovani aut
Jo je pravda, že pokud nejdes na brzdu předtim a potom, chipovani ztráci smysl. Když nevis o kolik ti zvedli výkon, jestli vůbec
Re: Chipovani aut
jj jak pise Martin taky bych rekl ze zvedaj jen tlak
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chipovani aut
aka kopa uzasnych dohadov :):)
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chipovani aut
Hlavne vsechny ty firmy xxChipxx jen stahujou z netu soubory (ktere mozna nekdo opravdu testoval a ladil, vetsinou od nemeckych upravcu) a pak jednoduse vypali do chipu a prodavaj za 25tis. ..dobrej biznis no
S14a RB25
Re: Chipovani aut
aj ked zvysa tlak, jakto ze este k temu to nalada tak ze mas mensi spotrebu?
nejak to cele nechapu, s sxkama sa tu o 50 koni mrdame neskutecne a oni stlaca par pismen na pocitaci a hopla
nejak to cele nechapu, s sxkama sa tu o 50 koni mrdame neskutecne a oni stlaca par pismen na pocitaci a hopla
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chipovani aut
jojo...cipovani je veda..nekteri umelci nacipuji i motory bez elektroniky :-D
jako u ECU jde udelat vzdy optimalizace, ale malokdy o rozsahy ktere upravci uvadeji....
jako u ECU jde udelat vzdy optimalizace, ale malokdy o rozsahy ktere upravci uvadeji....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde