Raddy sa vracia...
Napsal: 30.04.2006, 12:47
pani a v pomerne velkom style
po zimnych upravach a ladeni som dnes bol prvy krat naostro vyskusat auto. A aby to bol kompletny zazitok, s nainstalovanym vstrekovanim CISTEHO nitrometanu do sania
Ako prve sa musim zmienit, ze napad nepouzit tesnenia pod zvody a turbo sa ukazal ako najlepsi mozny...Vrelo doporucujem, ale len za podmienky perfektneho zrovnania stycnych ploch.
Zvuk turba je perfektny a tie eface pri pusteny plynu bez BOV
Podvozok obdrzal komplet sadu silentblokov z polyuretanu a podla danych moznosti kvalitne nastavenie geometrie a je to poznat...
Tlak turba je nastaveny na 1.1bar, spustaci tlak nitrometanu je 0.5bar a bude mozno trochu nizsi....
Predzapal je nastaveny na bezpecnych seriovych 15st., ale pri testoch s cistou vodou ho bolo mozne znacne posunut bez detonacii, odhadom tak na 20st. Problem ale je ze pri takomto predzapale je mozno vyssi vykon ale nastup turba je vyrazne oneskoreny. Voda sama o sebe je vynikajuca pri potrebe zvyseneho tlaku turba.
Nove turbo nabieha rovnako ako stare, plny tlak je pri cca 3600ot (bez nitrometanu). Drzi plny tlak do max. otacok, budem ho testovat do cca. 1.3bar, vacsi RB20DET AFM znizuje vyznamne vstupnu restrikciu. Zapnutie vstrekovania vsak veci meni. Motor dostane iny zvuk, narast tlaku turba sa vyrazne zrychly a plny tlak je o cca 200ot nizsie.
Zrychlenie je (pre mna) uzasne a na konci 3ky mi zacal zadok stracat trakciu Mam docela dobre zazitky
Dalsia vec je uplne odpojenie odvetrania klukovej skrine od vackej. Mal som problemy s pretlacanim oleja cez kryty vaciek, zda sa ze separatne odvedenie odvetrania klukovky funguje velmi dobre.
Auto je pripravene na sezonu, dufam ze sa vydari a hlavne aby to fungovalo
po zimnych upravach a ladeni som dnes bol prvy krat naostro vyskusat auto. A aby to bol kompletny zazitok, s nainstalovanym vstrekovanim CISTEHO nitrometanu do sania
Ako prve sa musim zmienit, ze napad nepouzit tesnenia pod zvody a turbo sa ukazal ako najlepsi mozny...Vrelo doporucujem, ale len za podmienky perfektneho zrovnania stycnych ploch.
Zvuk turba je perfektny a tie eface pri pusteny plynu bez BOV
Podvozok obdrzal komplet sadu silentblokov z polyuretanu a podla danych moznosti kvalitne nastavenie geometrie a je to poznat...
Tlak turba je nastaveny na 1.1bar, spustaci tlak nitrometanu je 0.5bar a bude mozno trochu nizsi....
Predzapal je nastaveny na bezpecnych seriovych 15st., ale pri testoch s cistou vodou ho bolo mozne znacne posunut bez detonacii, odhadom tak na 20st. Problem ale je ze pri takomto predzapale je mozno vyssi vykon ale nastup turba je vyrazne oneskoreny. Voda sama o sebe je vynikajuca pri potrebe zvyseneho tlaku turba.
Nove turbo nabieha rovnako ako stare, plny tlak je pri cca 3600ot (bez nitrometanu). Drzi plny tlak do max. otacok, budem ho testovat do cca. 1.3bar, vacsi RB20DET AFM znizuje vyznamne vstupnu restrikciu. Zapnutie vstrekovania vsak veci meni. Motor dostane iny zvuk, narast tlaku turba sa vyrazne zrychly a plny tlak je o cca 200ot nizsie.
Zrychlenie je (pre mna) uzasne a na konci 3ky mi zacal zadok stracat trakciu Mam docela dobre zazitky
Dalsia vec je uplne odpojenie odvetrania klukovej skrine od vackej. Mal som problemy s pretlacanim oleja cez kryty vaciek, zda sa ze separatne odvedenie odvetrania klukovky funguje velmi dobre.
Auto je pripravene na sezonu, dufam ze sa vydari a hlavne aby to fungovalo