Stránka 1 z 1

Problem so svieckami

Napsal: 08.05.2006, 22:03
od nizzmo
Neviem si to presne vysvetlit, ale uz druhy krat sa mi stalo, ze som utavil na sprintoch (v sobotu v Mimoni) jednu sviecku (prvu od vrtule - predku auta). Mam teraz v aute myslim o dva stupne studenisie kovove sviecky NGK (7 - sedmicky). Prvy krat to bolo minuly rok u nas v Cerine, tiez na tom istom valci. Vtedy som mal platinove NGK (6 - sestky). Aj v prvom, aj v druhom pripade som tlacil v ten moment skoro 1bar. Aj vtedy, aj teraz som mal natankovanu 98-ku.
Neviem ako vtedy, ale teraz bol odtrh priklepnuty na 0,8mm.

Auto je v podstate upravene rovnako, ako ked som ho kupil od Barbuchu. (otvoreny vyfuk, otvorene sanie - siska, manualny BC, vraj aj nejaky chip, ale to sa mi nezda, lebo ked som to minule prehnal s nastavenim BC, boost cat mi odpojil vstrekovanie a tato ochrana by pri chipe nemala fungovat).

Myslel som, ze to su vstreky, ale ked sa mi to stalo prvy krat, tak som ich cistil tym pripravkom, co sa leje do nadrze.
Myslel som, ze by to mohlo byt palivovou pumpou, ale mne autom, ked su sviecky v poriadku, ani raz pri pridavani netrhne.
Myslel som, ze to bude cievka, ale vymenil som ich minule medzi sebou.

Teraz mali sviecky najazdene asi 7tis. km.

Napsal: 08.05.2006, 22:28
od tamo
skusim ti aspon takto poradit: http://www.centuryperformance.com/spark2.asp

Napsal: 09.05.2006, 11:55
od raddy
moze to byt aj problem s chladenim na 1.valci alebo vstrek.
ale uz by si mal konecne preskumat ten cip....

Napsal: 19.05.2006, 19:06
od nizzmo
To, kde je problem, je zdetekovane...

Cely problem je v tom, ze v aute mal byt chip...
Po otvoreni riadiacky som zistl, ze tam nieje :shock: a ze do nej nikdy nebolo ani siahnute :shock: ...
Som kvoli tomu vytoceny, pretoze auto mi bolo predavane s chipom. A ja blbec som tomu veril.
Ked teraz premyslam, co vsetko mohlo v motore odist kvoli zvysovaniu tlaku turba na sprinte, lezie mi mraz po chrbte...

Napsal: 19.05.2006, 21:10
od raddy
Já to řikal, Boženko.