Už jste to nikdo vypouštěl ?
Mít přitom u sebe konstruktéra 200SX tak by asi dostal přes držku
Na bloku motoru je zátka schovaná za turbem a aby se povolila tak je potřeba mít 17 nástavec + kloubový nástavec + kloubový nástavec + prodloužení 250mm + ráčnu samozřejmě. Bez tech nástavců to nejde - šlo by to s jedním kloubem ale to by se museli zusndat tepelné kryty co jsou na té přírubě co jde z turba a pro jejich povolení tam také není moc místa na manipulaci.
Blbě se to nasazuje a ještě hůř při dvou kloubech povoluje - ta síla jde všude jinde a ne do otáčivého pohybu.
Když jsem to povolil tak pak při vypouštění mi polovina té náplně vytekla na podlahu.
To co vyteklo z bloku je cca 1/4 celokové kapacity, jinak bych to tam klidně nechal ale je tam toho celkem dost.
No dlouho jsem si takle nezanadával
Těd už jen naplnit Wynns přípravkem na vyplachování chladiče a vodou, vypustit, naplnit antifreezem a mám to zasebou
Také jse už vypušteli vodu z bloku?
Vypouštění chladicí kapaliny z bloku motoru
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Vypouštění chladicí kapaliny z bloku motoru
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: