Kde mi nejlépe opraví můj motor SR20 ( 200sx S14 r.v.99)?
- Eradicator
- user
- Příspěvky: 101
- Registrován: 25.07.2006, 13:45
Kde mi nejlépe opraví můj motor SR20 ( 200sx S14 r.v.99)?
Prosím!!! Potřebuji opravit motor a hledám k tomu vhodný servis, který má v tomto ohledu zkušenosti. Po nastartování je z motoru slyšet lehké klapání, které neustane dokud se nerozjedu. (nadzvedáky vahadel byly vyměněny a klepe to pořád). Nemáte zkušenosti se servisem, který by byl pro můj motor nejlepší? S14 jezdí poměrně málo a zkušených mechaniků, kteří jim rozumí je ještě méně. Osobní zkušenosti maximálně výtány. Děkuji
- Eradicator
- user
- Příspěvky: 101
- Registrován: 25.07.2006, 13:45
- Eradicator
- user
- Příspěvky: 101
- Registrován: 25.07.2006, 13:45
- Eradicator
- user
- Příspěvky: 101
- Registrován: 25.07.2006, 13:45
Takže po nastrtování (za studena) volnoběžné otáčky kolem 1000-1150. Klapání je NEMĚŘITELNÉ dohadem 8-10x za 1s. Klape na volnoběh pořád stejnou rychlostí. I při mírném vytáčení na volnoběh je klapání stále stejné. Při pomalém rozjezdu rychlost klapání znatelně ZPOMALÍ a potom zmizí. Při rozjezdu (ot. 1tis) klapání ustane tak po 20 metrech. Při normálním rozjezdu (běžné akcelerace) klapání ustane téměř okamžitě. Po vypnutí zahřátého motoru a jeho opětovném nastartování neklape.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
je dost mozne ze tvoj problem sposobuje system variabilneho zdvihu ventilov. skus nasledovnu vec:
zarad neutral a nechaj bezat motor na volnobehu, aby si pocul klepot
stlac spojku a zarad jednotku a drz stlacenu spojku. zaujimalo by ma ci klepot prestane.
klepot od variabilne ho zdvyhu je velmi casta vec na SR motore a ma ju takmer kazdy. neda sa s tym nic seriozne robit ale nesposobuje to ani nejake problemy.
zarad neutral a nechaj bezat motor na volnobehu, aby si pocul klepot
stlac spojku a zarad jednotku a drz stlacenu spojku. zaujimalo by ma ci klepot prestane.
klepot od variabilne ho zdvyhu je velmi casta vec na SR motore a ma ju takmer kazdy. neda sa s tym nic seriozne robit ale nesposobuje to ani nejake problemy.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
no keby sa niekomu s tym chcelo babrat, tak zdroj klepotania zrejme pochadza od tlakoveho actuatora (podobny ako na turbe) ktory ovlada prepinanie zdvihu. Niekedy sa klapotanie na nejaky cas odstrani po vymene actuatora za novy.
Predpokladam ze dovod preco to po zaradeni rychlosti prestane je ten, ze ECU ma v prevodovke snimac zaradenia neutralu (S13 aj S14). Pri neutrali sa v pripade S14 pouziva ine nastavenie zdvyhu ako pri zaradenej rychlosti, resp. pri zaradeni rychlosti sa aktivuje actutator. Actuator by mal byt umiestneny spredu motora (domnienka) a mal by mat privod podtlaku/pretlaku. Takze da sa na to napichnut a eventualne zmerat zmeny.
Predpokladam ze dovod preco to po zaradeni rychlosti prestane je ten, ze ECU ma v prevodovke snimac zaradenia neutralu (S13 aj S14). Pri neutrali sa v pripade S14 pouziva ine nastavenie zdvyhu ako pri zaradenej rychlosti, resp. pri zaradeni rychlosti sa aktivuje actutator. Actuator by mal byt umiestneny spredu motora (domnienka) a mal by mat privod podtlaku/pretlaku. Takze da sa na to napichnut a eventualne zmerat zmeny.
- Eradicator
- user
- Příspěvky: 101
- Registrován: 25.07.2006, 13:45
- Eradicator
- user
- Příspěvky: 101
- Registrován: 25.07.2006, 13:45