Stránka 1 z 2

turbicko

Napsal: 10.04.2007, 12:15
od krasty
jak jsme kuchali turbicko takhle to vypadalo po rozebrani T25Obrázek

Napsal: 10.04.2007, 12:35
od raddy
mas tam nejakeho kompresoroveho cervotoca alebo co, nieco ti to uplne dohryzlo :shock:

Napsal: 10.04.2007, 12:37
od Goodziller
Pekne spaleny a z tesneni mezi svodama a turbem zustala tak petina.....:-)

Napsal: 10.04.2007, 12:46
od buky300zx
raddy píše:mas tam nejakeho kompresoroveho cervotoca alebo co, nieco ti to uplne dohryzlo :shock:
:lol:

Napsal: 10.04.2007, 13:00
od raddy
raddy píše:mas tam nejakeho kompresoroveho cervotoca alebo co, nieco ti to uplne dohryzlo :shock:
pardon, turbinoveho.

inak, zistil si co sposobilo poskodenie?

Napsal: 10.04.2007, 13:02
od krasty
bohuzel nevim kdyz jsme to koupil turbicko netlacilo byla to ale navine spatneho benzinoveho cerpadylka pak kdyz se dalo walbro tak se to rozjelo ale za pul hodky fouklo turbo jinak kdyz blbla benzinova pumpa tak jsme zkouseli max tlak na turbince a tlacila 1,3B

Napsal: 10.04.2007, 13:06
od krasty
jinak tohle je nas new vytvor dik Goodzillerovi hod jsem nejake info protoze by me zajimalo co s timhle hybridem delat a co na nej pouzit za cip jinak je TB28 z Fiat Cupe 2.0 20VT Obrázek

Napsal: 10.04.2007, 13:18
od raddy
je to normalne T28 turbo a mal by tam sadnut stage2 cip ako rit na serbel.

Napsal: 10.04.2007, 13:19
od Martin_534
co to způsobilo by mě taky zajíímalo :-)

Napsal: 10.04.2007, 13:32
od Goodziller
Napadla me chuda smes, ale pak je divne, ze zarvalo jen turbo a nic v motoru...

Napsal: 10.04.2007, 13:38
od krasty
no je to TB28 ale priruba a hausing je z T25 jestli to rikam spravne pouzili jsme jen cast T28 predek a vrtulky s ulozenim musel se zvetsit prumer vejfuckoveho odvodu z duvodu vetsich vrtulek asi o 0,6 mm jinak to drhlo a jeste zahloubit tak ze vsechno pasovalo a dokonce i original trubky od IC

Napsal: 10.04.2007, 13:43
od Goodziller
Jen je skoda, ze neni foto, toho brouseni a vrtani turbinoveho housingu :lol:

Napsal: 12.04.2007, 15:17
od Marena
krasty píše:no je to TB28 ale priruba a hausing je z T25 jestli to rikam spravne pouzili jsme jen cast T28 predek a vrtulky s ulozenim musel se zvetsit prumer vejfuckoveho odvodu z duvodu vetsich vrtulek asi o 0,6 mm jinak to drhlo a jeste zahloubit tak ze vsechno pasovalo a dokonce i original trubky od IC
Moc dobre jsem to nepochopil, ale zeptam se jinak. Slo by coupackeho TB28 pouzit jen saci vrtulku+snek a nasadit na housing(loziskova skrin)+hridel...proste zbytek originalni T25?

Napsal: 12.04.2007, 18:51
od Kentoya
Marena píše:
krasty píše:no je to TB28 ale priruba a hausing je z T25 jestli to rikam spravne pouzili jsme jen cast T28 predek a vrtulky s ulozenim musel se zvetsit prumer vejfuckoveho odvodu z duvodu vetsich vrtulek asi o 0,6 mm jinak to drhlo a jeste zahloubit tak ze vsechno pasovalo a dokonce i original trubky od IC
Moc dobre jsem to nepochopil, ale zeptam se jinak. Slo by coupackeho TB28 pouzit jen saci vrtulku+snek a nasadit na housing(loziskova skrin)+hridel...proste zbytek originalni T25?
teoreticky to jde, prakticky to nebudeš mít vyvážený a vydrží to tak 2000 km, ale jelikož vyfuková turbína u t28 je stejná jako u t25, tak použij celou hřídel s oběma vrtulkama, pokud je stejný střed, jakož to si myslím že i coupé má stejný střed (neboli ložiskovou skřín), sací housing použij z fiata, (měl by jít na střed z t25), ale problém je ž t28 a t25 mají jinak hluboká sedla pro ložiska a jiná ložiska) a výfukový housing z t25, přesně a krátce ideální je střed s ložiskama + sací housing + obě vrtulky s hřídelí z coupé, a výfukový housing z t25

Napsal: 12.04.2007, 20:50
od Marena
Kentoya píše:teoreticky to jde, prakticky to nebudeš mít vyvážený a vydrží to tak 2000 km, ale jelikož vyfuková turbína u t28 je stejná jako u t25, tak použij celou hřídel s oběma vrtulkama, pokud je stejný střed, jakož to si myslím že i coupé má stejný střed (neboli ložiskovou skřín), sací housing použij z fiata, (měl by jít na střed z t25), ale problém je ž t28 a t25 mají jinak hluboká sedla pro ložiska a jiná ložiska) a výfukový housing z t25, přesně a krátce ideální je střed s ložiskama + sací housing + obě vrtulky s hřídelí z coupé, a výfukový housing z t25
No prave jak psal Krasty, tak ta TB28 z coupe ma vetsi vyfukou vrtulku = museli brousit.
Ja se ptam jen pro to kdyz bych sehnal sikovne poskozene turbo z coupe, tak vyuzit saci vrtulku+sacihousing jak pises, pro upgrade moji zalozni T25

A jeste kdyz uz te mam na drate, jak swed prodava v bazaru ty zbyle loziska podle tebe do T28, staci tedy zbrousit a pouzit do T2/25 ? Podle toho co jsi ted psal bych rekl, ze ne. Mozna je totiz budu mit taky tak nevim jestli mi do T25ky vlezou.

Diky