Jde o to jestli se tim chladičem vůbec zabývat,zatim jsem tu jedinej kdo tam chce chladič,takže já si to v popřípadě můžu koupit na odkazu co jsem sem dával..Idaho píše:a co k mezikusu na nachladič dodat třenba U trubku pro lidi co chladič nechetjí a berou to jen an cidla ( pokdu by teda byl mezikus na chladič a čidla po hromade - jeden kus.. )yHCov píše:Jasný,to tu všem snad došlo..stačí se podivat na jejich obrázky..kenivruh píše: Pozor na vlak. Adapter na cidla a na chladic su ine. Na chladic musy byt blokovaci, aby olej isiel do hadice.
každopádně kdyby se dělal mezikus pro chladic oleje,mohly by se do nej udelat díry i na cidla..
Redukce pod olejový filtr + termostatem
Re: Mezikus
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mezikus
na foru už maj na SX chladiče na olej a řešili to 2redukcema na sebe..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Neni problém udělat víc typů, jak říkám: Děr kolik chcete
Někdo bude chtít jen jednu, bude mít jednu dírou.
Jinej bude chtít i chladič a další díru, bude mít 4 díry, atd...
Jen potřebuju "předlohu" pro ty chladičový a můžem to rozjet. :-)
Někdo bude chtít jen jednu, bude mít jednu dírou.
Jinej bude chtít i chladič a další díru, bude mít 4 díry, atd...
Jen potřebuju "předlohu" pro ty chladičový a můžem to rozjet. :-)
Naposledy upravil(a) Chuckyy dne 20.09.2007, 14:23, celkem upraveno 1 x.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
vůbec bych se nezabýval výrobou, koupil bych autodoplnkovou, má 3 díry, případně bych vrtnul ještě jednu navíc.. a je to i s pěkným těsněním ,c opůjde sotva vyrobit
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
se koupí nějaký Okroužek udělá se do te redukce drážka a jeto... Apíš jde o to že redukce pro chlazení a rpo čidla je rozdílná... ta pro čidla pouští olej prostě do filtru a k čidlům a ta na hcladič má výstup vstup a ze vstupu k filtru...blázen píše:vůbec bych se nezabýval výrobou, koupil bych autodoplnkovou, má 3 díry, případně bych vrtnul ještě jednu navíc.. a je to i s pěkným těsněním ,c opůjde sotva vyrobit
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
potrebuju radu,mam olejovy chladic a nevim jakou mam koupit redukci pod filtr.jaky zavit a jestli s termostatem nebo bez.....http://www.engitec.cz/index.php?action= ... xt=&page=1 jiny nez tenhle odkaz sem nenasel...
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ca18det 3/4 unf, sr20det m20
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Ja som to u Raddyho riesil takto,zohnal som olejovy chladic s hadicami a redukciou(Fiat Uno 1,3Turbo i,e,).Redukcia ma svoj termostat a plus je mozne na nu nasrobovat jedno cidlo.Staci trochu predlzit hadice(podla toho kde ho davate) a dat si vyrobyt(po pripade niekde zohnat) skrutku ktora ide cez madzikus a srobuje sa na nu filter.Odporucam kupit novu gumicku pod medzikus.Ine nic neriesite,vsetko pekne pasuje a funguje. :-)
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Urcite s je s termostatom,lebo ten ti bude udrzovat stalu teplotu oleja a olej sa ti bude lepsie zohrievat(ked bude motor studeny).
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk