vytlíča mi hadicu
vytlíča mi hadicu
pri pridaní sa to chová fako keby chcelo turbo tahat,potom vystrelí-vytlačí hadicu od turba co ide do intercooleru,jako keby nemohlo tlacit,cim to moze byt?moze byt upchatí intercooler?
tie kompresie som este nezmeral,dostanem sa k tomu asi az v pondelok. no ano velmi spravne mam s tym haluze. za studena chití v pohode potom uz kazde dalsie startovanie je asi 30 sek bez plynu, a staqle ho dusi a skapina,myslim si ze aj to ze mi dimí ma s tymto problemom moc spolocne.proste turbo tlaci vzuch pekne,no jak keby nemalo kam, a hadicu vystreli,
- 200sxdriver
- user
- Příspěvky: 76
- Registrován: 17.01.2008, 11:53
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Kontaktovat uživatele:
A máš tu hadici utaženou? turbo tlačí plnej tlak okolo 3500ot/min když jedeš když stojíš na volnoběh tak ti turbo netlačí plnej tlak a spíná až kolem 5500ot/min. Jak tady bylo zprávně řečeno kdybys měl ucpanej ic tak ti to nejede zkus vyndat trubky od turba až k škrtící klapce a foukej do toho a zjistíš jestly to máš ucpaný ic můžeš propláchnout benzínem. A pozor abys neměl ucpanej celej motor :-D
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
turbo spíná? já myslel že plní
ovšem bez zatížení ti plnit nebude ani v redline..
podle mě to ucpanej trakt sání určitě nebude.. chyba bude jinde
ovšem bez zatížení ti plnit nebude ani v redline..
podle mě to ucpanej trakt sání určitě nebude.. chyba bude jinde
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Me se presne todle stalo jednou vyletela hadica a motor zdechl protože nemel tolik vzduchu co potrebuje.Poradne se to stahlo a bylo po problemu.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Kup poriadne sportove spony , daj pozor ake hadice pouzivas lebo niektore lacne silikonove su velmi " mastne " a stale sa zosmiknu dole. A na vycistenie intercooleru pouzi 50/50 kerosin a denaturovany lieh / nalej tak 1/2 litra a zapchaj diery a poriadne to premiesaj vo vnutry , opakuj kym zebudes mat cisty roztok po premiesani /, budes prekvapeny aku spinu tam mas.Tam sa straca az do 30% vykonu motora a zmensi sa Ti spotreba paliva. Mal by sa cistit kazdych 30 000 km u starych motorov co tlacia olej do sania 10-15 000 km.Belmondo1 píše:jj poradne odmasti trubky a spony dotahni na krev popr. kup nejaky silnejsi, taky jsem je musel menit. Po nandani turba T3 ty uzky co tam bylo to neudrzely
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 85 hostů