jak zajíždět?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 20.04.2007, 15:51

co je? tobe to netoci 10000
to mas is nejakou poruchu :wink:

fajfka
user
Příspěvky: 45
Registrován: 20.07.2005, 12:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fajfka » 24.04.2007, 16:18

Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 24.04.2007, 16:41

fajfka píše:Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:
s maximální přesností :lol: 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

fajfka
user
Příspěvky: 45
Registrován: 20.07.2005, 12:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fajfka » 24.04.2007, 17:00

blázen píše:
fajfka píše:Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:
s maximální přesností :lol: 8)
Ze Štangl dílů :smilebox:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 24.04.2007, 17:06

fajfka píše:
blázen píše:
fajfka píše:Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:
s maximální přesností :lol: 8)
Ze Štangl dílů :smilebox:
ted jsi mě urazil :evil:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 24.04.2007, 17:12

fajfka píše:Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:
to je tak všeobecné, že zcela přesně vím jak to zajet :-D řekl bych že přesnost je až na druhém místě, podstatně důležitější (pokud blok nemá menší výbrus než je zdrávo) je Ra povrchu vložky a podle toho, ale jinak blázne jestli jsi dal přesně sací svody na sací stranu hlavy a taktéž výfukové, a taky přesně vanu, tak to máš přesný a můžeš přesně zajíždět, jenom prosím tě přesně nenaraz do stromu, to by jsi byl přesně v řiti

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 24.04.2007, 17:19

Kentoya píše:
fajfka píše:Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:
to je tak všeobecné, že zcela přesně vím jak to zajet :-D řekl bych že přesnost je až na druhém místě, podstatně důležitější (pokud blok nemá menší výbrus než je zdrávo) je Ra povrchu vložky a podle toho, ale jinak blázne jestli jsi dal přesně sací svody na sací stranu hlavy a taktéž výfukové, a taky přesně vanu, tak to máš přesný a můžeš přesně zajíždět, jenom prosím tě přesně nenaraz do stromu, to by jsi byl přesně v řiti
snažil sem se co nejpřesněji... zajíždění nespěchá,ještě nemám lepší spojku dal sem tam nachvíli nějakou lamelu od SACHS co se mi ani trochu nelíbila.. předtím tam byla origo nissan ta to podržela pěkně
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 24.07.2007, 23:39

nejak som nevycital zaver ako je teda naj zabehnut motor po komplet GO, aby to prezil a nieco vydrzal
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 25.07.2007, 08:57

já jezdil do 500km 3000ot a po 500km new oil, pak do 1000km 3500ot,do 1500km 4500ot, do 2000km 5500ot po 2000km co do něj vlezlo
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 25.07.2007, 09:02

to neni spatny navod, ja to planujem nejak podobne.

350km uz mam do 3500, olej som uz objednal a potom pomalicky popridavam

este niekto iny navrh??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 25.07.2007, 10:40

remo píše:to neni spatny navod, ja to planujem nejak podobne.

350km uz mam do 3500, olej som uz objednal a potom pomalicky popridavam

este niekto iny navrh??
Do 500 km zabehavat na nizke otacky bez velkej zataze, vymenit olej a potom uz davat co to znesie. Myslim, ze postup 500 km do 3000, 1000 km do 3500, 1500 km do 4000 , atd je zbytocne zdlhavy. :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 25.07.2007, 10:43

mno nejkde sem cetl, ze by se prave na nizke otacky moc jezdit nemelo kvuli mazani
psali tusim ze to chce nekde kolem 3000 a casto menit zatizeni a i ty otacky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 25.07.2007, 10:45

mrkevvzime píše:mno nejkde sem cetl, ze by se prave na nizke otacky moc jezdit nemelo kvuli mazani
psali tusim ze to chce nekde kolem 3000 a casto menit zatizeni a i ty otacky
Jasan ze nebudes jazdit na 2000 otm. Normalne s lahkou nohou okolo 3000, spravne radit rychlosti, nedusit, proste nieco ako ked jazdis so studenym motorom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 25.07.2007, 10:48

Pri nasich GO co sa robia , tak vlastne zabehavas len piestne kruzky, ktore sa musia spravne usadit. Vsetko ostatne uz je hned od zaciatku usadene.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 25.07.2007, 15:47

kenivruh píše:Pri nasich GO co sa robia , tak vlastne zabehavas len piestne kruzky, ktore sa musia spravne usadit. Vsetko ostatne uz je hned od zaciatku usadene.
ked robis komplet GO tak to mas aj s vybrusom vsetkeho, tak si to musi na seba chvilu zvyknut kym sa spravia netesnosti po surovom zlozeni.

no 500km asi zlozim dnes tak musim olej zaobstarat a vemenit
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů