1. problem - na studený motor nedrží volnoběh asi nesepne sytic, pomůže vyčištění škrtící klapky?? Ale i jizda prvnich par desitek metru nez se trosku zahrej motor takova mirne ucukana.
2. preblem - trochu jsem si zagumoval, tak ze jsem tomu fest slapl a podrzel, po pusteni pedalu a opetovnym pridani sel motor jakoby na tri valce, ale po ujeti 300m se to samo srovnalo, tak nevim co to
Už mám dva problémy s 200SX
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Už mám dva problémy s 200SX
změřit tlaky ve válcích
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Já osobně než vyjedu, tak motor dobře zahřeju. Vyjíždím, až ručička termostatu přesáhne dolní hranici. Pak motor jízdou decentně zahřeju tak caa 4 km a až pak mu začnu nakládat. Nej. je mít budík tlaku oleje, už se mi válí 2 měsíce doma, ale pořád nejsem schopen ho hodit do auta, málo času! To jen tak na okraj, ale jak říká Blázen, změřit tlaky.
To jsem taky někde četl v manuálu u VW tuším Pola nebo Golfa. Ale zase na druhou stranu na volnoběh se motor zahřeje sice pomaleji, ale nemá takovou zátěž jako při jízdě, tím pádem má menší opotřebení i když je celkově zahřívání delší! Téměř nikdo z náš nemá závodní motor, ale i tak je lepší zahřívat na volnoběh!Takové věci píšou do manuálu, kvůli emisím a celkově životnímu prostředí, né kvůli šetrnosti motoru a to je si třeba uvědomit.Vita.s13 píše:pri nizkych otackach je i nizky tlak oleje a tim nedochazi k takovemu promazavani jako kdyz clovek jede 1750-2250ot/min(servisni manual skoda fabia )milonovo píše:Zahřívat motor při volnoběhu na místě taky není nejlepší,lepší je pohodová jízda.
mimochodem prvni problem mam taky