ve spojení s tvrdými tlumiči a polyurethany a unibaly, to bylo velmi špičkové, odezva brzd maximálně vynikající, průjezdy zatáčkama nad míru přesné, ale sundal jsem je z důvodu, že jsem přejel včelu a auto nadskočilo (obrazně) prostě cítil jsem vše na cestě, tak jsem nechal vše jak bylo a hliníky vyměnil za polyurethany, a přesto že je to stále tvrdé jako kráva je to tišší
takže zaávěrem, kdybych to měl na ježdění max 100km, tak tam zůstaly hliníky, to samé na street či drift, ale na běžné ježdění jsem slevil, jezdím s tím většinou 500km na jedno nastartování a tam mi to cinkání, cvrkání, a zbytečná tuhost už vadily
navíc přesto že jezdím dost agresivně, a jízdu si vychutnávám, tak už nejsem mladý nevyježděný magor, který by valil extrémy, takže v mém ježdění jsou rezervy jak na autě, tak na mém řízení, a se stoupajícím věkem to bude horší, pud sebezáchovy je svině
ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)
Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)
jelikož nejezdím totální extrém, tak nemůžu říct jak se to chová rozdílně na hraně možností, ale v podstatě nevidím ani necítím žádný výrazný rozdíl at k lepšímu tak k horšímu, mám jen pocit že to čte méně koleje a je to hlavně potichu
na přední nápravu ale půjdou unibaly zpět, mám pocit, že při prudkém zabrždění se nechová přední náprava úplně korektně, jak kdyby přemýšlela co má udělat, možná jsem jen velká fajnovka, protože kdo seděl za mým volantem, tak si nemohl vynachválit okamžitý účinek brzd
ještě řeším plovoucí kotouče, protože brzdy jsou v podstatě nejdůležitější, ale na tohle jsi se neptal
na přední nápravu ale půjdou unibaly zpět, mám pocit, že při prudkém zabrždění se nechová přední náprava úplně korektně, jak kdyby přemýšlela co má udělat, možná jsem jen velká fajnovka, protože kdo seděl za mým volantem, tak si nemohl vynachválit okamžitý účinek brzd
ještě řeším plovoucí kotouče, protože brzdy jsou v podstatě nejdůležitější, ale na tohle jsi se neptal
Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)
300zx odvrtaný kotouče vše po repasi, takže velice rychlý nástup oproti serii, a hodně dělají i silentbloky tak 30% v nástupu
Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)
zatím jsem to nedělal vše je závislé na hloubce kotoučů, pokud je stejná tak to jde
Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)
jo bude to pasovat proto ze to mnela udelany tak 240sx s13 a delalo se to pak na s14 tak
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)
ovsem upravu zadnich kotoucu z S13 na S14 bych povazoval za downgrade, protoze kotouc S14 ma mensi prumer. Sam sem tuto upravu delal a vysledek nebyl takovy jaky bych cekal.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde