SR20VE=>SR20VET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 17:56

diiiky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 10.01.2007, 18:16

Mirek píše:diiiky
nemas vubec zac:) ale jinak bude hlavni problem v tom, ze tam ten motor asi nebude pasovat, je to fwd motor ulozenej napric

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 18:27

kua co mam nainstalovat abych nevidel ty otazniky misto pisma?http://www.eagle-r.jp/sr20ve.html Podle vseho jde na RWD pouzit spodek ze SR20DE, tzn i z DET..tzn ze by to slo oturbit..tzn SR20VET 8) ? nebo ne? Tzn ze do toho asi pujdu :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 10.01.2007, 19:17

asi tě sklamu ale, asi nepůjde skombinovat DET a VE(T) hlava a blok

VE blok s těsněním
Obrázek

DET hlava s těsněním
Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 20:04

Martin_534 píše:asi tě sklamu ale, asi nepůjde skombinovat DET a VE(T) hlava a blok

VE blok s těsněním
http://www.sr20forum.com/gallery/data/7 ... block4.jpg

DET hlava s těsněním
sr20swap/10/image016.jpg
zvlastni...a na tom odkazu to ma udelany jak?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 20:16

aha..tak sem to asi spatne pochopil...VE musi byt blok i hlava....VE motory maji udajne i lepsi olejovou pumpu, ale jde pouzit klika, ojnice a pisty a sani z DET. Moje anglictina je spatna, mozna se i ted pletu, mohl by prosimvas nekdo z lidi co se vyznaji mrknout co presne je potreba na tu prestavbu?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 20:20

Taky sem tam zaznamenal nejednou zminku o kombinaci SR16 blok a 20VE hlava. Je mozny aby SR16 mel blok jako VE?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 20:21

Mirek píše:
Martin_534 píše:asi tě sklamu ale, asi nepůjde skombinovat DET a VE(T) hlava a blok

VE blok s těsněním
http://www.sr20forum.com/gallery/data/7 ... block4.jpg

DET hlava s těsněním
sr20swap/10/image016.jpg
zvlastni...a na tom odkazu to ma udelany jak?
A co tohle martine?
S14 or S15 SR20DET block will be fine with a VVL head. You will need a suitable metal headgasket and adj cam gears to get the VVL cam timing correct.

Use the oil pressure switch, for an oil pressure line for the VVL solenoid and you will be laughing! The only problem I foresee, is the crank angle position sensor of the RWD DET's not being able to be used on the SR16VE head. Not sure how much room you will have to fit the FWD distributor + ign leads? You could keep the RWD DET coil on plug setup, if you use the dizzy as a crank angle sensor and fit a blanking plate where the dizzy cap should be.

What cams do you intend on using... I hope your not using the SR16 ones!
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 10.01.2007, 20:27

nevim, ale když tam jsou jinak vývody oleje, tak to asi jednoduše nepůjde, stejně nechápu, proč pořát vymejšlíš takovýdle projekty a novytuníš SR co sis nacpal do auta - je to ta nejlevnější cesta

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 20:49

Martin_534 píše:nevim, ale když tam jsou jinak vývody oleje, tak to asi jednoduše nepůjde, stejně nechápu, proč pořát vymejšlíš takovýdle projekty a novytuníš SR co sis nacpal do auta - je to ta nejlevnější cesta
Vymejslim...hezky...pokud Ti nejak vylozene vadi, ze s timhle tady otravuju, nebo Ti to prijde zbytecny, tak to staci napsat...smaznem to a ja se to pokusim otevrit na nismu, nebo nekde kde o to bude snad vetsi zajem nez tady. Ovsem vzhledem k technicke zakladne a lidi co se tady tomu venuji sem to chtel dat sem, ze by mohl byt nejaky vysledek...asi omyl... Proste mi SR20VET prijde jako daleko zajimavejsi motor nez SR20DET a rad bych se o tom dozvedel vic...navic zatim jen zjistuju co a jak...beru to jen jako dalsi alternativu swapu co jsem chtel delat. Bylo by to vicemene jednodussi nez tam cpat RB nebo VQ, hlavne bych se nemusel pred cajtama bat otevrit kapotu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 10.01.2007, 21:08

Mato to urcite nemyslel zle,chcel ti len povedat ako usetrit cash.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 10.01.2007, 21:33

buky300zx píše:Mato to urcite nemyslel zle,chcel ti len povedat ako usetrit cash.
přesně tak, hned nemusíš tolik startovat :wink:
prostě nechápu, proč chceš vyhodit x tisíc dolarů za variabilní zdvih vaček

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 21:36

Martin_534 píše:
buky300zx píše:Mato to urcite nemyslel zle,chcel ti len povedat ako usetrit cash.
přesně tak, hned nemusíš tolik startovat :wink:
prostě nechápu, proč chceš vyhodit x tisíc dolarů za variabilní zdvih vaček
Mam dneska nejakou blbou naladu a vyznelo mi divne to co jsi psal 8)

Jde o to ze diky VET technologii se muzu dostat na 300-350HP pri vetsi zivostnosti nez by mel pri tomto vykonu DET. Nebo se pletu?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 10.01.2007, 21:37

pleteš

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.01.2007, 21:40

Mirek píše:
Martin_534 píše:
buky300zx píše:Mato to urcite nemyslel zle,chcel ti len povedat ako usetrit cash.
přesně tak, hned nemusíš tolik startovat :wink:
prostě nechápu, proč chceš vyhodit x tisíc dolarů za variabilní zdvih vaček
Mam dneska nejakou blbou naladu a vyznelo mi divne to co jsi psal 8)

Jde o to ze diky VET technologii se muzu dostat na 300-350HP pri vetsi zivostnosti nez by mel pri tomto vykonu DET. Nebo se pletu?
No s tou zivotnostou to bude asi tak, ze pri 350HP z dvojlitra budes musiet robit servis aj tak dost casto ci je to DET alebo VET si myslim. Ak ide o zivotnost pri urcitom vykone tak objem nicim nenahradis (alebo to bolo inak :))
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů