ad bod 1 plně souhlasímKentoya píše:já zbytečnosti vyhazuji kvůli dvěma důvodům
1, více místa okolo motoru, pro snadnější práci
2, kačky za sběr :-D
bod 2 plasty ve zběrně zrovna moc nefrčej :-D :-D
ad bod 1 plně souhlasímKentoya píše:já zbytečnosti vyhazuji kvůli dvěma důvodům
1, více místa okolo motoru, pro snadnější práci
2, kačky za sběr :-D
aha a já myslel že to dělá v nádrži podtlak že to právě tahá ty palivový plyny z nádrže ven do sání a že vzduch se přisává přez tankovací víčko nádržeadner píše:tu zaslepit nesmíš,je to jediné místo,kudy nádrž přisává vzduchnomann píše: ten už je taky pryč akorát musíš potom zacpat ty hadice co vedou do sání a hlavně tu co vede do nádrže.já ji zruším celou od nádrže
nejsem si jistej jak CC funguje ale určitě to jde do sání a z nádrže to odsává trochu jsem hledal a našel tohleKentoya píše:kdyby to přisávalo vzduch přes nádrž, měl by jsi problémy asi natolik stejné, jako když odpojíš nějakou hadičku z ECCS, jednotka neví kolik vzduchu prošlo do motoru a blbne minimálně volnoběh
to sicanie mam tiez... bolo to aj s povodnou pumpou a mam to aj s walbrom... skor by som povedal ze je to podtlak...Chuckyy píše:Mě zajímá, jestli je normální to, že když jdu tankovat a povoluju víčko od nádrže, tak to děsně sičí - já v nádrži rozhodně podtlak nemám, spíš přetlak. Co s tim, může to za to, že mi to víc žere?