Stránka 1 z 1

rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 04.04.2012, 14:27
od tulen
zaujimalo by ma cy by sa daly DE piesty pouzit na det ojnice

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 04.04.2012, 14:39
od Fizzbiker
daly. zalezi co chces slozit.

nezapomen ze se ti vyrazne zvysi kompresni poměr takze to chce plechove tesneni pod hlavu a stím spojené další práce (orovnání hlavy a bloku, jine mapy do jednotky, jizda jen na vysokooktanovy benzin atd...)

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 04.04.2012, 14:42
od tulen
no malo by to ist do CA 18 ET ... samozrejme urobit komplet spodok kovove tesnenie a sroby do hlavy.. . ide o to ze na to ET by isla T25 a pocul som ze ET ojnice toho moc neznesu ....

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 04.04.2012, 14:49
od Fizzbiker
potom nechapu proc tam chces cpát DE pisty (z atmosferickeho CAčka) kdyz tam muzes dat DET pisty z S13tky...

ovsem jeste lepsi varianta bude pouzit cele CA18DET, zvlast kdyz kod motoru je stejny takze nebudes mit ani problem na STK respektive na KO u vas.

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 04.04.2012, 14:59
od tulen
DE viem bezproblemov zohnat... no mne sa paci ten 8ventil nejde my o daky brutalny narast vykonu chcem len spolahlivy spodok k tomu turbu auto je skor denne pouzivane chcem hlavne aby to bolo spolahlive ... a DET piesty som dako nemohol zohnat preto bola otazka ci by to slo :D inak hlava je komplet porobena

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 04.04.2012, 15:26
od Fizzbiker
slo ale vysokokompresni DET motor urcite neni na bezproblemove jezdeni, takova aplikace neni plug and play a urcite ne pokud stim nemas nejake zkusenosti a moznost to nechat komplet odladit...

det pisty ti tu proda kazdy druhy na foru...

ty DE od tebe klidne koupim ja.

jinak pokud se nechystas na "brutalni vykony" tak nevim proc resis ojnice? trhaji se snad pri seriovych vykonech?

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 04.04.2012, 15:38
od tulen
takže myslis ze skor DET piesty plus ojnice tesnenie a sroby a T25.... no tie ojnice su uz dost opotrebovane a ked tam trochu viac fuknem tak sa bojim ze ju zohnem... a ked ich uz mam menit tak tam dam rovno DET-kove... lebo ET-ckove su vraj dost slabe

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 04.04.2012, 16:04
od Fizzbiker
ano.

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 04.04.2012, 16:09
od tulen
okey diki... :D

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 04.04.2012, 19:07
od Kentoya
ne

det motor je jediné rozumné řešení

ostatní vše je polovičaté

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 05.04.2012, 23:32
od yHCov
det spodek et hlava jde to na sebe pokud se nemylim maj oba stejny vrtani i zdvih mel jsem to sesazeny myslim ze sedi i vsechny kanaly ale na tesnenich je nakej rozdil..kazdopadne to jde lidi to jezdili a jezdi..et spodek je celej na nic na tom nema cenu nic stavet uz vubec ne s t25..jinak et s t25 jede moc hezky foukal jsem 1 bar afr jsem nekontroloval ale svicky byly hezky jeste se hodi ca20e sani ovsem trochu problem sehnat

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Napsal: 05.04.2012, 23:36
od yHCov
a tady kov tesneni mrkni na det uvidis rozdily
et hlavy maj problem s vahadlama na klaviature bejvaj hodne vydreny a bacha na pretahnuty svicky praskaj pak tam pak snadno