problem SR20DE - opet!!!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
problem SR20DE - opet!!!
Tak opet se vyskytl problem u primery , auto se po delsi jizde, nebo po kratsi v centru mesta (jako cinitel vidim teplotu) zacne zastavovat. Kolikrat neudrzi volnobeh, po pridani plynu zacnou padat otacky. Napriklad vcera v noci jsem jel 60km velice sviznou jizdou, silnice prazdny a auto bezelo bez sebemensiho problemu. Dnes jsem lital po meste asi hodku a pul fungovalo normalne, pak jsem mel problem na kazde krizovatce s rozjezdem, do 2000 problem s otackama, po pridani plynu se dusi, strili do vyfuku, chcipa, neudrzi volnobeh, pak se to rozjede, jak se dostanu nad 3 tak to jede temer normalne ale je citit znatelny ubytek vykonu a momenty, kdy auto prestane v zatahu tahnout. Jak se mi dari drzet otacky pres 2-2500 nechcipa, jak se dostane pod dva je konec.
Zajimave taky je, ze staci chcvilku nechat auto zhasle a pak jede zase chvilku naprosto normalne.
Uz me to jebe, zacinam toho mit plny zuby. Je pravda ze se to extreme nesere, ale zase kdyz se to sere, je vzdycky problem zjistit proc. Mel jsem podezreni na svice, ale dal jsem nove a zadny efekt. Mel jsem to i na pocitaci, v momente kdy to zacalo delat sem to pripichl a diagnostika je cista (coz taky nechapu, kdyz motor evidentne nejde)
Napady? Zapalit a poslat ze skaly?
Zajimave taky je, ze staci chcvilku nechat auto zhasle a pak jede zase chvilku naprosto normalne.
Uz me to jebe, zacinam toho mit plny zuby. Je pravda ze se to extreme nesere, ale zase kdyz se to sere, je vzdycky problem zjistit proc. Mel jsem podezreni na svice, ale dal jsem nove a zadny efekt. Mel jsem to i na pocitaci, v momente kdy to zacalo delat sem to pripichl a diagnostika je cista (coz taky nechapu, kdyz motor evidentne nejde)
Napady? Zapalit a poslat ze skaly?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: problem SR20DE - opet!!!
nastrikat na zeleno a postavit do kopriv
ale ja bych pres deiagnostiku koukal na live data kdyz je auto ok a pak kdyz to zacne delat a porovnal hodnoty, pak treba prijdes na to, ze je spatny nejaky cidlo...
ale ja bych pres deiagnostiku koukal na live data kdyz je auto ok a pak kdyz to zacne delat a porovnal hodnoty, pak treba prijdes na to, ze je spatny nejaky cidlo...
Re: problem SR20DE - opet!!!
Špatný kontakt v některým z konektorů?
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem SR20DE - opet!!!
ma to neco jako CAS? neco podobneho mi delalo jedno GTi byl to vadny CAS...
co vsecko jsi vymenou dilu vyloucil???
co vsecko jsi vymenou dilu vyloucil???
Re: problem SR20DE - opet!!!
ta primka má ještě rozdělovač s podtlakem, nebo snímač vačky a jednotka to posílá do svíček
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem SR20DE - opet!!!
GT primera ma klasicky rozdelovac s nejakym elektronickym snimanim. Zatim jsem nemel cas vyloucit nic, vcera jsem dojel z nemecka v noci. Jediny co jsem udelal byla vymena svicek za nove, ty me napadly jako prvni.
Rozdelovac mi moc nesedi do toho, ze vcera v noci jsem s tim jel 60km z viru do brna a jelo to naprosto bez problemu. Spis mi to prijde jako problem s necim co se provozem zahreje/prehreje. Ted kdyz nad tim premyslim, tak se to vicemene projevuje po cca hodine a pul provozu. V noci byly prazdny silnice ,tak jsem byl doma driv :-D. Ale pamatuju si ze to udelalo uz posledne a to jsem jel dele, protoze jsem mel zajizdku. Jak jsem dorazil na vinohrady, zacalo to takhle blbnout.
Rozdelovac mi moc nesedi do toho, ze vcera v noci jsem s tim jel 60km z viru do brna a jelo to naprosto bez problemu. Spis mi to prijde jako problem s necim co se provozem zahreje/prehreje. Ted kdyz nad tim premyslim, tak se to vicemene projevuje po cca hodine a pul provozu. V noci byly prazdny silnice ,tak jsem byl doma driv :-D. Ale pamatuju si ze to udelalo uz posledne a to jsem jel dele, protoze jsem mel zajizdku. Jak jsem dorazil na vinohrady, zacalo to takhle blbnout.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: problem SR20DE - opet!!!
Civka?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: problem SR20DE - opet!!!
není vyloučeno, že to má na svědomí benzínová pumpa jako jedna z možných příčin...záleží jak je řešený sací koš v nádrži
Re: problem SR20DE - opet!!!
Mel jsem o vikendu uplne stejny problem... auto pres zimu stalo a melo problem nekdy startovat. A delalo to predevsim pri plne nadrzi, takze asi pumpa... ale vymenil jsem cvicne i vahu, pak to bylo ok 400km vc. naloze na okruhu. Pak jsem dal zase plnou a problem opet, ale jen volnobeh... takze zkusim pumpu.
(3x jsem se vracel domu pro dily, kdyz jsem jel do Myta na Track Day - menil jsem svicky, kabely, rozdelovac i civku. Jedine co pomohlo byla vaha)
(3x jsem se vracel domu pro dily, kdyz jsem jel do Myta na Track Day - menil jsem svicky, kabely, rozdelovac i civku. Jedine co pomohlo byla vaha)
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem SR20DE - opet!!!
Tak jsem dal jinou pumpu, problem vyresen tak z poloviny, nebo spis mozna ze ctvrtiny.
Po vymene pumpy za provozu bezi auto bez problemove, neprojevuje se zadne cukani, strileni z vyfuku atd. Nicmene jak jsem si pochovaloval to ze to nadherne ted jede, jel jsem do obchodu, auto do posledni chvile normalne bezelo, zhasl jsem auto klickem a sel nakoupit. Po navratu k memu udivu neslo nastartovat. Jen tocilo, vubec nemelo ani snahu ze by sem tam nejaky valec zapalil. Zustal jsem tam asi 20minut, behem toho zkousel startovat, mel svicky venku, benzin i jiskra byla. Zhruba po tech 20 minutach s posledni energii baterky auto normalne chytlo.
Parkat jsem overoval svoji teorii ze to je zahratim a je tomu tak. Auto proste po urcite dobe nejde nastartovat, staci ho nechat vychladnout a chytne na prvni otacku. Diagnostika je cista, dnes jsem zkusil jiny rozdelovac, kabely ke svicim, svice jsou nove, civka je jina.
Dnes jak jsem to jeste zkousel, vsiml jsem si ze starty pred momentem kdy to nejde vubec jsou horsi a horsi. A sice chytne, ale volnobezne otacky skoro nula. Staci tomu ale pomoct plynem a jak se srovnaji, auto i zahraty jede uplne normalne.
Napada me jeste zkusit jinej pocitac, jestli neni chyba tam. Koupim jeste nove teplotni cidlo pro ECU, ale prijde mi divne ze se to projevuje jen pri startech a ne pri behu motoru ( a to jsem mu cocku zkousel davat, zadnej problem, zadne cukani nebo ubytek vykonu)
Jine nepady? Budu vdecny za kazdou radu, uz me to zacina sr*t.....
Po vymene pumpy za provozu bezi auto bez problemove, neprojevuje se zadne cukani, strileni z vyfuku atd. Nicmene jak jsem si pochovaloval to ze to nadherne ted jede, jel jsem do obchodu, auto do posledni chvile normalne bezelo, zhasl jsem auto klickem a sel nakoupit. Po navratu k memu udivu neslo nastartovat. Jen tocilo, vubec nemelo ani snahu ze by sem tam nejaky valec zapalil. Zustal jsem tam asi 20minut, behem toho zkousel startovat, mel svicky venku, benzin i jiskra byla. Zhruba po tech 20 minutach s posledni energii baterky auto normalne chytlo.
Parkat jsem overoval svoji teorii ze to je zahratim a je tomu tak. Auto proste po urcite dobe nejde nastartovat, staci ho nechat vychladnout a chytne na prvni otacku. Diagnostika je cista, dnes jsem zkusil jiny rozdelovac, kabely ke svicim, svice jsou nove, civka je jina.
Dnes jak jsem to jeste zkousel, vsiml jsem si ze starty pred momentem kdy to nejde vubec jsou horsi a horsi. A sice chytne, ale volnobezne otacky skoro nula. Staci tomu ale pomoct plynem a jak se srovnaji, auto i zahraty jede uplne normalne.
Napada me jeste zkusit jinej pocitac, jestli neni chyba tam. Koupim jeste nove teplotni cidlo pro ECU, ale prijde mi divne ze se to projevuje jen pri startech a ne pri behu motoru ( a to jsem mu cocku zkousel davat, zadnej problem, zadne cukani nebo ubytek vykonu)
Jine nepady? Budu vdecny za kazdou radu, uz me to zacina sr*t.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: problem SR20DE - opet!!!
no jo, jenže to jde měřit jen za běžícího motoru.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem SR20DE - opet!!!
lembada me taky napadla kdyz to nechce chytit zda se to chude nebo bohate? zkusil bych ve stavu "kdy nechce" vytahnout konektor z teploty pro ECU a proklemovat ho?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem SR20DE - opet!!!
lambada sa nepouziva pri starte, musi to mat nieco s meranim teploty motora, pozri cez consult aku teploty vidi ecu ked nechce startovatFizzbiker píše:lembada me taky napadla kdyz to nechce chytit zda se to chude nebo bohate? zkusil bych ve stavu "kdy nechce" vytahnout konektor z teploty pro ECU a proklemovat ho?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den