elektrický ventilátor
elektrický ventilátor
Zapojil jsem do auta přes novou pojistku el. ventilátor na chladič, ale zatím ho mám ručně spínaný. Už jsem to u někoho viděl automaticky. Máte tam přidané spínací čidlo na teplotu někde předpokládám ponořené do vody? Zajímá mě řešení atd. Popř jestli tam má potom cenu nechat starou mechanickou vrtuli.Docela bych jí vyhodil když ventilátor nasává bzduch z chladiče a žene ho na motor.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
do chladice? Cim bliz motoru tim lepsi ne?Martin_534 píše:el. ventilátor se dává místo mechanický vrtule.
spínač - teplotní čidlo je nejlepší navrtat do chladiče
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
OK..ja sem to teda nemyslel do motoru ale co nejbliz za termostat...protoze voda nezacne nejdriv varit v chladici ale v motoru, takze jakmile by se zacal motor prehrivat, cidlo hned za termostatem by melo rychlejsi reakci a zacalo chladit vic..i kdyz vzhledem k delce hadic je to asi za nedbatelny ten rozdil...takze to neberte tak ze se hadam Jen popisuju jak sem to myslel cidlo v chladici bude okMartin_534 píše:ne, ventilátor přece má chladit chladič a proč by ho měl chladit, když je termostat zavřenej a voda do chladiče neteče a chladič je studenej i když je v motoru 90st. voda
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Nejvetší prdel byla se Škudkama 105 atd. Tam bylo čidlo ve předu u chladiče a když motor začal vařit tak něž se dostala vařicí voda do chladiče tak už bylo pozdě že sepnul a nic neuchladilMirek píše:OK..ja sem to teda nemyslel do motoru ale co nejbliz za termostat...protoze voda nezacne nejdriv varit v chladici ale v motoru, takze jakmile by se zacal motor prehrivat, cidlo hned za termostatem by melo rychlejsi reakci a zacalo chladit vic..i kdyz vzhledem k delce hadic je to asi za nedbatelny ten rozdil...takze to neberte tak ze se hadam Jen popisuju jak sem to myslel cidlo v chladici bude okMartin_534 píše:ne, ventilátor přece má chladit chladič a proč by ho měl chladit, když je termostat zavřenej a voda do chladiče neteče a chladič je studenej i když je v motoru 90st. voda
Jinak s tím čidlem na SX jsem viděl že to spousta lidí má jak říka Mirek v té horní hadici co jde od termostatu tak ji prerušili a vložili adapter na čidlo.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Presne tuhle variantu sem myslel935Baby píše:Nejvetší prdel byla se Škudkama 105 atd. Tam bylo čidlo ve předu u chladiče a když motor začal vařit tak něž se dostala vařicí voda do chladiče tak už bylo pozdě že sepnul a nic neuchladilMirek píše:OK..ja sem to teda nemyslel do motoru ale co nejbliz za termostat...protoze voda nezacne nejdriv varit v chladici ale v motoru, takze jakmile by se zacal motor prehrivat, cidlo hned za termostatem by melo rychlejsi reakci a zacalo chladit vic..i kdyz vzhledem k delce hadic je to asi za nedbatelny ten rozdil...takze to neberte tak ze se hadam Jen popisuju jak sem to myslel cidlo v chladici bude okMartin_534 píše:ne, ventilátor přece má chladit chladič a proč by ho měl chladit, když je termostat zavřenej a voda do chladiče neteče a chladič je studenej i když je v motoru 90st. voda
Jinak s tím čidlem na SX jsem viděl že to spousta lidí má jak říka Mirek v té horní hadici co jde od termostatu tak ji prerušili a vložili adapter na čidlo.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: elektrický ventilátor
Pokus o oživení starýho tématu
Amíci nejčastěji používají tyhle ventilátory:
1993–1997 Nissan Altima, motor nevim:
http://www.240sxforums.com/forums/s14-2 ... -pics.html
dvouvrtule, pasuje výškou, jinak je trochu širší.
1990-1995 Ford Taurus, motor 3,8l Essex V6:
http://www.240sxforums.com/forums/resou ... elays.html
jedna vrtule, prý dělá kravál a cucne si hodně šťávy. Každopadně Ford v Nissanu...
Názorná ukázka ventilátoru z Fordu Taurus:
Porovnání obou:
http://www.sr20forum.com/240sx-s13-s14- ... rison.html
Bych chtěl uklidit pod kapotou, vyhodit saharu, starou vrtuli, vrazit tam nízkej el. ventilátor a nejlíp vše Nissan.
Kluci poraďte, z čeho by tak nejlíp "pasovala" elektrická (dvou-)vrtule se saharou? Bluebird, Almera, Primera...???
Amíci nejčastěji používají tyhle ventilátory:
1993–1997 Nissan Altima, motor nevim:
http://www.240sxforums.com/forums/s14-2 ... -pics.html
dvouvrtule, pasuje výškou, jinak je trochu širší.
1990-1995 Ford Taurus, motor 3,8l Essex V6:
http://www.240sxforums.com/forums/resou ... elays.html
jedna vrtule, prý dělá kravál a cucne si hodně šťávy. Každopadně Ford v Nissanu...
Názorná ukázka ventilátoru z Fordu Taurus:
Porovnání obou:
http://www.sr20forum.com/240sx-s13-s14- ... rison.html
Bych chtěl uklidit pod kapotou, vyhodit saharu, starou vrtuli, vrazit tam nízkej el. ventilátor a nejlíp vše Nissan.
Kluci poraďte, z čeho by tak nejlíp "pasovala" elektrická (dvou-)vrtule se saharou? Bluebird, Almera, Primera...???
...life is beautiful...
Re: elektrický ventilátor
Ford
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: elektrický ventilátor
Opel frontera
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: elektrický ventilátor
ja mam almera 95 rok cena 1000kc pasuje na sirku presne na vysku je o 4cm mene
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: elektrický ventilátor
Blázne, Nissan the only way to go Jak to pasuje?blázen píše:Opel frontera
Co zapojení? Přes OEM relátko?mara_m píše:ja mam almera 95 rok cena 1000kc pasuje na sirku presne na vysku je o 4cm mene
S ohledem na trubky FMICu okolo chladiče, nebyla by byla lepší kombinace stejná výška sahary jako chladiče + užší než chladič? By to jinak bylo dost na těsno
...life is beautiful...