Stránka 1 z 2

Zavit na privodnej rurke oleja do turba.

Napsal: 01.11.2006, 09:25
od kenivruh
Vie niekto na 100 % aky je to zavit ? Mne sa vidi ako M10x1, ale nie som si isty.

Jo a este jedna vec. Ten tzv. "boost-cut" sa prejavi ako ked narazis autom do neviditelnej steny ?

Re: Zavit na privodnej rurke oleja do turba.

Napsal: 01.11.2006, 09:27
od Peca
kenivruh píše:Vie niekto na 100 % aky je to zavit ? Mne sa vidi ako M10x1, ale nie som si isty.

Jo a este jedna vec. Ten tzv. "boost-cut" sa prejavi ako ked narazis autom do neviditelnej steny ?
Jestli myslis fuel-cut tak ano, proste to tahne a najednou to prestane jet. Me se to stalo pri predjizdeni dvou kamionu a kvuli tomuto jsem to malem nestihl :?

Re: Zavit na privodnej rurke oleja do turba.

Napsal: 01.11.2006, 14:49
od Bidrin
kenivruh píše:Vie niekto na 100 % aky je to zavit ? Mne sa vidi ako M10x1, ale nie som si isty.

Jo a este jedna vec. Ten tzv. "boost-cut" sa prejavi ako ked narazis autom do neviditelnej steny ?
Do M10x1 se dá zašroubovat i G1/8 protože velký průměr závitu je 9,728 mm. U hydraulického rozvodu bych tipoval právě G1/8.

Napsal: 01.11.2006, 22:02
od Kentoya
je to G1/8 a ten sám závit je na čidle tlaku oleje

Napsal: 02.11.2006, 11:13
od kenivruh
Kentoya píše:je to G1/8 a ten sám závit je na čidle tlaku oleje
Ok takze je v podstate rovnaky aku su na senzoroch pre budiky teploty a tlaku.

Napsal: 02.11.2006, 12:15
od kenivruh
Teraz som to pozrel na webe a G 1/8 je paralelny zavit, kdezto zavity na cidlach su "tapered" tzn. ze sa zuzuju.

Ako je to teda ? Ten na tej rurke je paralelny alebo sa zuzuje. Teraz si uz nepamatam presne, ale sa mi zda, ze sa zuzuje. Ak sa zuzuje tak je to R 1/8 ci ako sa to oznacuje.

Napsal: 02.11.2006, 15:52
od Kentoya
tak, tak daleko jsem to nezkoumal, ale je fakt, že na čidlech se zužuje, a na to jsem už zapoměl

Napsal: 03.11.2006, 09:32
od Bidrin
Pokud je závit do kužele, bude se pravděpodobně jednat o 1/8 NPT - dle amerických norem.

Napsal: 03.11.2006, 09:36
od raddy
pokial sa bavite o zavitoch na cidlo tlaku oleja, tak ano, je to kuzel.

Napsal: 03.11.2006, 11:01
od kenivruh
raddy píše:pokial sa bavite o zavitoch na cidlo tlaku oleja, tak ano, je to kuzel.
Prva otazka bola na zavit na privodnej rurke oleja do turba. Takze ten je tiez do kuzela ?

Napsal: 03.11.2006, 17:37
od adner
Tak jsem to kvuli tobě změřil,je to nějakej emerickej blázinec-průměr 11,stoupání něco mezi 1-1,25, kužel to není.A zaboha nemůžu najít emerický měrky,takže nevim,jak se to jmenuje. :dontknow:

Napsal: 03.11.2006, 17:48
od kenivruh
adner píše:Tak jsem to kvuli tobě změřil,je to nějakej emerickej blázinec-průměr 11,stoupání něco mezi 1-1,25, kužel to není.A zaboha nemůžu najít emerický měrky,takže nevim,jak se to jmenuje. :dontknow:
Hmmm, takze kuzel tam nie je. No ono je pravda, ze to tesni na ten rozsireny koniec rurky, ta "matka" ho pritlaca oproti ploche v tom adaptery na bloku.

Vravis, ze od 1-1.25 ? Urcite to nie je menej ako 1 mm ?

Napsal: 03.11.2006, 18:13
od adner
cca 1,1 mm

Napsal: 03.11.2006, 18:25
od kenivruh
Takze som pozrel sxoc a vyzera, ze je to uplne nestandardny zavit 7/16-24 UNS :(

A ze vraj je taky isty zavit ako na "banjo" srobe, co ide do turba.

http://www.swagelok.com/downloads/webca ... f?301Red=Y

Strana 34 to je ono. "with flared tubing"

No a vcil uz len najst firmu, ktora to dokaze zohnat.

Napsal: 03.11.2006, 18:55
od adner
No potěš prso.Samej spešl. :sign11: