K:T-3
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
ten el. ventil na podběhu by neměl bejt zapojenej do turba
ten je na teplý starty, kdy odpojuje podtlak do fpr a tím obohacuje směs
- nejlepší je ho uplně odpojit, jestli budeš chtít tak ti nafotim, jak to mám teď zapojený já - podtlakový hadičky jseou kaťoučký
to turbo zapoj tak jak je na fotce, případně mezi turbo a wg můžeš dát boost controller
ten je na teplý starty, kdy odpojuje podtlak do fpr a tím obohacuje směs
- nejlepší je ho uplně odpojit, jestli budeš chtít tak ti nafotim, jak to mám teď zapojený já - podtlakový hadičky jseou kaťoučký
to turbo zapoj tak jak je na fotce, případně mezi turbo a wg můžeš dát boost controller
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Len upozornim ze nie kazde T3 turbo je vhodne pre nas motor. Hlavne mensie trimy T3 turba su urcene pre vacsie motory-2-2.5l a pre nizsie tlaky.
Pre nas to znamena nevyhodu zbytocne velkeho (a tazkeho) kompresora a vyf. turbiny. Urcite je pre vykon 280k vyhodnejsie pouzit T28 turbo ako mensi trim T3.
Bude rychlejsi nabeh....
Pre nas to znamena nevyhodu zbytocne velkeho (a tazkeho) kompresora a vyf. turbiny. Urcite je pre vykon 280k vyhodnejsie pouzit T28 turbo ako mensi trim T3.
Bude rychlejsi nabeh....
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: