Chlapi neshanite nekdo dvoukilo??

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Hynek píše:můžeš sem Jirko napsat UK postup, díky
No, nemelo by se to brat jako dogma, je to jen jeden z mnoha postupu, na ktery jsem narazil. Na uk foru se na toto tema vedlo hodne moc diskusi, jedni tam byli extremni - tvrdili, ze zavodni motor se po slozeni zajizdi pul hodiny na zajizdeci stolici tesne pred startem a jini zase zajizdeji 10000 mil (cca 16000km). Ten mnou pouzity postup vypada asi takto:

km/max.otacky
1000/3000
1600/3500
2400/4000
3200/4500
4000/5000
4800/5500
5600/6000
6400/6500

Tzn. ze do ujete vzdalenosti pred lomitkem by maximalne vytoceny motor nemel jit pres udaj za lomitkem. A aby si to nekdo nevysvetlil blbe - rozhodne se tim nemysli, ze by se mely tyto otacky konstantne drzet!!! (jet 800km s otackami 6000 by asi nebylo to prave...). Nicmene VELMI se nedoporucuje jet s podtocenym motorem POD 2000otacek, tzn. vcas radit i pri zpomalovani. Je to uplne jiny styl razeni a jizdy, nez pri "normalnim" provozu. Pristi tyden jedu prekontrolovat tlaky a podam hlaseni, jak motor po cca 5000km vypada :D

Dalsi nazor rika, ze po rozumnem zajeti (cca 1000mil) motoru neublizi ani obcasne vytoceni az k 6500ot., pokud to neni moc casto :lol:

Tzv. "rychle zajeti":

km/max. otacky
0 - 800/3000
800 - 960/3500
960 - 1120/4000
1120 - 1280/4500
1280 - 1440/5000
1440 - 1600/5500

pak vymena oleje a olejoveho filtru...

Jestli to neni na prvni pohled patrne, 0-500mil do 3000ot. a kazdych dalsich 100mil (160km) +500 ot. :roll:
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Spider
user
Příspěvky: 72
Registrován: 10.11.2005, 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spider »

takže kdo všechno chtěl vidět jak je tam řešenej ten vejfuck tak se podívejte do galerie Martin tam dal ty fotky
Uživatelský avatar
Spider
user
Příspěvky: 72
Registrován: 10.11.2005, 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spider »

teda oprava tady žadná galerie neni >členové
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Svuj vlastni prispevek muzes kdykoliv libovolne upravit - je na to vpravo nahore v prispevku tlacitko 8)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Jakub

Příspěvek od Jakub »

Zdar sem od Jihlavy na to černý dvoukilo sem byl je to totální šrot doma stříklej,schnilej a má v háli turbo a v prahu díry jak bejk vůbec nebrat nebo tak za 10000 na díly
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

doublejay píše:No, je jeste jeden aspekt, ktery musis vzit do uvahy - vetsi turbo da pri stejnem tlaku MNOHEM vic vzduchu, takze 1b napriklad u T3 je fakt nekde jinde, nez u T25... Stage 1 nebude stihat. Takze mas pravdu - taky by to neslo (musel bys ubrat mnohem vic a stejne by nebylo jiste, ze nebudes mit chudou smes).
ee, to nie je pravda, pri danom tlaku doda akekolvek velke turbo absolutne rovnaky objem vzduchu, samozrejme za predpokladu ze v sani bude mat vzduch rovnaku teplotu....

to ze vacsie turbo pri danom tlaku (ak je teplota vzduchu rovnaka) umozni vyssi vykon ako mensie je dane velkostou vyfukovej casti turba. Vacsia vyfukove AR znamena nizsi protitlak vyfukovym plynom, z toho vyplyva vyssia volumetricka efektivita motora a tym padom vyssi vykon.
Samozrejme, plati ze vacsie turbo ma pri danom tlaku nizsie otacky oproti mensiemu turbu a teda od urcitej hranice menej zohrieva vzduch, co ma tiez vplyv na vykon. Ale stale plati, ze rovnaky tlak znamena rovnaky objem vzduchu (ak je teplota rovnaka)
Odpovědět