Stránka 1 z 2

Schanim vejfuckovou vacku

Napsal: 15.09.2005, 14:39
od otasTM
Nema nekdo vejfuckovou vacku, ta na kery je Cass, ja ji mam v tom miste ulomenou takze Cass nejde seridit :x :cry:

Napsal: 16.09.2005, 15:51
od No_name
Vydrž prtka vydrž :lol:

Napsal: 16.09.2005, 15:54
od otasTM
No_name píše:Vydrž prtka vydrž :lol:
a hele že by novej budoucí člen sxoc :lol: 8)

Napsal: 16.09.2005, 15:57
od No_name
Obrázek

motor

Napsal: 16.09.2005, 16:14
od 300zx
prodávám motor na náhr.díly-hlava vypada v poho.vačkové hřídelky taky.Blok mot. má mírně rejplé valce.jinak písty ojnice olej. čerpadlo,olej. vanu-cena4.500,-kc dohoda tel.737961356 valdos80@seznam.cz

Re: motor

Napsal: 16.09.2005, 18:42
od Katany
300zx píše:prodávám motor na náhr.díly-hlava vypada v poho.vačkové hřídelky taky.Blok mot. má mírně rejplé valce.jinak písty ojnice olej. čerpadlo,olej. vanu-cena4.500,-kc dohoda tel.737961356 valdos80@seznam.cz
cau, vzal bych asi vanu a olejové cerpadlo (podle stavu) . kolik za to ?

dílyCA18DET

Napsal: 16.09.2005, 20:29
od 300zx
olejova vana je v poho.čerpadlo je rozebrano,dávalo necelích 5bar.Radši bych to udal vše,potřebuju nějake chechtáky-proto ta dohoda.asi 1.5k

Re: dílyCA18DET

Napsal: 17.09.2005, 10:46
od Katany
300zx píše:olejova vana je v poho.čerpadlo je rozebrano,dávalo necelích 5bar.Radši bych to udal vše,potřebuju nějake chechtáky-proto ta dohoda.asi 1.5k
jo to bych vzal ... hlavne me zajima kolik davalo na volnobeh pri ohratem motoru, treba po 30km jizdy ... moje za studena dava pres 6bar, ale kdyz se poradne ohreje motor tak klesne skoro na nulu na volnobeh... :?

Re: dílyCA18DET

Napsal: 17.09.2005, 11:22
od Martin_534
Katany píše:jo to bych vzal ... hlavne me zajima kolik davalo na volnobeh pri ohratem motoru, treba po 30km jizdy ... moje za studena dava pres 6bar, ale kdyz se poradne ohreje motor tak klesne skoro na nulu na volnobeh... :?
nebude spíš problém v oleji, že byl moc řídkej nebo naředěnej vodou?

Re: dílyCA18DET

Napsal: 17.09.2005, 11:53
od Katany
Martin_534 píše:
Katany píše:jo to bych vzal ... hlavne me zajima kolik davalo na volnobeh pri ohratem motoru, treba po 30km jizdy ... moje za studena dava pres 6bar, ale kdyz se poradne ohreje motor tak klesne skoro na nulu na volnobeh... :?
nebude spíš problém v oleji, že byl moc řídkej nebo naředěnej vodou?
nevim mozny je vsechno je tam na vyplach nalita plna syntetika mogul racing, planoval jsem s ni ujet nejakych cca 500km a potom tam dat nejakou vybornou polo syntetiku ...

Napsal: 18.09.2005, 19:44
od 300zx
tak to bohužel nevím,nechal jsem to měřit v servisu,musel bych se ještě zeptat jesti to budou mít ještě někde napsaný.Když tak se ozvi na muj tel.737961356

Re: dílyCA18DET

Napsal: 18.09.2005, 19:50
od V-Eagle
Katany píše: moje za studena dava pres 6bar, ale kdyz se poradne ohreje motor tak klesne skoro na nulu na volnobeh... :?
Nebude to třeba jen čidlem tlaku? Na tříkilech je to častá závada - neukazuje nic při vyšších otáčkách, nebo vůbec nic, podle toho, jak moc dead je..

Napsal: 20.09.2005, 17:40
od Katany
300zx píše:tak to bohužel nevím,nechal jsem to měřit v servisu,musel bych se ještě zeptat jesti to budou mít ještě někde napsaný.Když tak se ozvi na muj tel.737961356
napis mi odkud si ... jestli budu mit vubec moznost si pro to dojet ... dik

Re: dílyCA18DET

Napsal: 20.09.2005, 17:41
od Katany
V-Eagle píše:
Katany píše: moje za studena dava pres 6bar, ale kdyz se poradne ohreje motor tak klesne skoro na nulu na volnobeh... :?
Nebude to třeba jen čidlem tlaku? Na tříkilech je to častá závada - neukazuje nic při vyšších otáčkách, nebo vůbec nic, podle toho, jak moc dead je..
¨

to zjistim az tam naleju normalni olej :roll:

Napsal: 20.09.2005, 17:57
od mucacos
vůbec ti to nejede?ani když to dáš mimo šrouby?mám ten stejný problém.