Stránka 1 z 4

K: Stage 2 chip

Napsal: 10.01.2007, 15:55
od kenivruh
Ze vraj potrebujem, tak by som naky chcel :)

Napsal: 10.01.2007, 17:24
od Kentoya
když jsi byl u mě mohl jsi si ho vzít a poslat peníze howadovi

Re: K: Stage 2 chip

Napsal: 10.01.2007, 18:56
od blázen
Mám svůj na prodej

Napsal: 10.01.2007, 20:18
od kenivruh
Kentoya píše:když jsi byl u mě mohl jsi si ho vzít a poslat peníze howadovi
Ked si mi nepovedal, ze je viac-menej nutny ked mam T28-ku. Len si sa spytal ci ho nechcem :) Este ho mas ?

Napsal: 10.01.2007, 20:43
od Kentoya
vem od blázna pokud ti ho nabízí, jinak já ho mám

Napsal: 10.01.2007, 21:11
od kenivruh
Kentoya píše:vem od blázna pokud ti ho nabízí, jinak já ho mám
Aky mas ty chip ? A vobec ake chipy sa tu predavaju ? To su tie od horsham dev. alebo norris design alebo ake ?

Blazen ma chip na 444cc vstreky a RB20 maf.

Napsal: 10.01.2007, 21:15
od Kentoya
já mám na serii afm i vstřiky a pokud se jedná o další úpravy tak ty zvládne raddy a co za to bude chtít to nevím

anebo hned uvažuj o s3 od radyho a sežen si váhu z tříkila (nebo skylina, a raddy ti to upraví) a vstřiky 444 a máš rezervu ještě 0,1 bar

otázka je co potom vydrží seriový motor

už jsi s tím vyšším tlakem udělal křivku?, zajímaly by mne parametry

Napsal: 10.01.2007, 21:18
od kenivruh
Kentoya píše:já mám na serii afm i vstřiky a pokud se jedná o další úpravy tak ty zvládne raddy a co za to bude chtít to nevím

anebo hned uvažuj o s3 od radyho a sežen si váhu z tříkila (nebo skylina, a raddy ti to upraví) a vstřiky 444 a máš rezervu ještě 0,1 bar

otázka je co potom vydrží seriový motor

už jsi s tím vyšším tlakem udělal křivku?, zajímaly by mne parametry
Krivku este nie. Nejak moc fuka vietor, takze musim pockat :)

Napsal: 10.01.2007, 21:21
od Kentoya
v klidu já jen že by mě to zajímalo

Napsal: 11.01.2007, 01:12
od adner
já jen,že by mě to taky zajímalo

Napsal: 11.01.2007, 08:08
od raddy
aby som to este raz ujasnil s tymi cipmi:
s1 a s2 su od Horshamu
s1 je pre seriove turbo a tlak 1bar
s2 je pre T28 turbo a tlak 1.1bar

s3 je cip urobeny na zakazku vo Svedsku ak si dobre pamatam.
Je to cip pre T3 turbo a 444cc vstreky

Vseobecne viem upravit lubovolny cip na inu kombinaciu vstrekov a AFM, samotne naladenie na konkretne turbo ostava.

Blazen ma okrem ineho aj povodny s2 cip na seriovy AFM a vstreky.

Ja osobne odporucam pouzit s s2 cipom 444cc vstreky, samozrejme cip treba upravit, co zvladnem zadarmo, resp. postovne.Dovod je ten ze pri nejakych 270k su seriove vstreky naozaj na maxime.

Tak isto robim mensie zmeny v palivovej mape a v predzapale, prip. doladenie vstrekov, ak treba, ako aj upravu (prepocet) pal. mapy pre zvyseny tlak benzinu.


Inak, ked sa niekto rozhodne zvysovat tlak turba alebo dokonca menit turbo, naozaj odporucam aby sa tu na fore vopred poradil, aby nedoslo k zbytocnym skodam. Pribudlo dost novych clenov, ktory nepostrehli vsetky potrebne upravy suvisiace s tymito ukonmi. Bolo tu uz velmi podrobne popisane co obnasa zvysenie tlaku alebo vymena turba. Kludne to napiseme znova, len sa treba opytat :wink:

Napsal: 11.01.2007, 09:19
od kenivruh
Takze chip beriem od kentoyu.

Napsal: 11.01.2007, 09:30
od raddy
to robis velmi dobre. nezabudaj vsak ze na zvysenie tlaku nad 1bar okrem walbra treba urobit hlavne FMIC a vyfuk. Len s walbrom a seriovym IC a vyfukom a cipom by som na T28 isiel tak do 0.9bar, co by malo stacit na odskusanie. Velmi ti odporucam zohnat si 444cc vstreky, potom mozes potencial turba vyuzit naplno a bez obav skusit tlak aj viac ako 1.1bar, hlavne ked dobre urobis vyfuk a pouzijes slusny FMIC, tak mozno aj 1.2bar s dobrym benzinom a usami.
Myslim ze uz poznas vsetky detaily, tak sa do toho pusti a hlavne opatrne s tlakom turba :wink: A davaj pozor na zvuk detonacii.

Napsal: 11.01.2007, 09:49
od kenivruh
raddy píše:...treba urobit hlavne FMIC a vyfuk ... Velmi ti odporucam zohnat si 444cc vstreky...
Raddy vsak nekradnem :D Samozrejme, ze vsetko je v plane.

Napsal: 11.01.2007, 09:52
od raddy
kenivruh píše:
raddy píše:...treba urobit hlavne FMIC a vyfuk ... Velmi ti odporucam zohnat si 444cc vstreky...
Raddy vsak nekradnem :D Samozrejme, ze vsetko je v plane.
No aby si ma chapal, to je len odporucanie, GO je urcite drahsia zalezitost :?