P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km - PRODANO
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Heini, takže takhle to bylo, nikoliv špatně srovnaná hlava?! Děkuji, že jsi mne o tom informoval, že to bylo pouze nedotažené! Po půl roce!
Za "nové" srovnání hlavy a práci jsem dal 5000Kč, ale jak se zdá, hlava byla v pohodě. Vskutku férové jednání. A nejde o prachy, jde o to, že mi byla zatajena dosti důležitá skutečnost... a teď si nejsem vůbec jistý, jestli se neobjevilo ještě něco jiného o čem taktéž nevím.
Buď byl špatný momenťák anebo se mi v tom někdo vrtal, poněvadž jsem to 3x kontroloval a pokud byly ostatní v pohodě, je to dost divné! Nicméně mne opravdu sere, že jsi mne o tom neinformoval a tudíž mě připravili o vědomí toho, že by mohly být nedotažené ojnice či klika, i když tomu nevěřím, že by byly dotažené zle - ojnice jsem dělal malým momenťákem a kliku jsi, tuším, dotahoval růčo a pak jen překontroloval momenťákem (onehdát tehdát v Modřanech)
Už nejednou jsem ti říkal, že jsem to nedělal kvůli tomu, že bych chtěl ušetřit, ale proto, že jsme se domlouvali na tom, že mi motor složíš, ale pak jsi nebral telefon, tudíž jsem se do toho pustil sám!
A rozebíral jsem to, abych se něco naučil.
Toto mne jen přesvědčilo o tom, že je opravdu nejlepší si na autě dělat sám. Kvůli ušetření peněz za "práci" to určitě není. Anebo to svěřit někomu, o kom jsem si jistý, že mi nic nezatají, ať už by měl jakékoliv důvody.
Za "nové" srovnání hlavy a práci jsem dal 5000Kč, ale jak se zdá, hlava byla v pohodě. Vskutku férové jednání. A nejde o prachy, jde o to, že mi byla zatajena dosti důležitá skutečnost... a teď si nejsem vůbec jistý, jestli se neobjevilo ještě něco jiného o čem taktéž nevím.
Buď byl špatný momenťák anebo se mi v tom někdo vrtal, poněvadž jsem to 3x kontroloval a pokud byly ostatní v pohodě, je to dost divné! Nicméně mne opravdu sere, že jsi mne o tom neinformoval a tudíž mě připravili o vědomí toho, že by mohly být nedotažené ojnice či klika, i když tomu nevěřím, že by byly dotažené zle - ojnice jsem dělal malým momenťákem a kliku jsi, tuším, dotahoval růčo a pak jen překontroloval momenťákem (onehdát tehdát v Modřanech)
Už nejednou jsem ti říkal, že jsem to nedělal kvůli tomu, že bych chtěl ušetřit, ale proto, že jsme se domlouvali na tom, že mi motor složíš, ale pak jsi nebral telefon, tudíž jsem se do toho pustil sám!
A rozebíral jsem to, abych se něco naučil.
Toto mne jen přesvědčilo o tom, že je opravdu nejlepší si na autě dělat sám. Kvůli ušetření peněz za "práci" to určitě není. Anebo to svěřit někomu, o kom jsem si jistý, že mi nic nezatají, ať už by měl jakékoliv důvody.
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Tak brzdi! Hlava se orovnávala znovu a bohužel všechny šrouby byly špatně dotažené a protože jsi na to jezdil nechal jsem hlavu znovu srovnat. A zapoměl jsi jeste na to ze jsi měl špatně dané rozvody, nebo jsem ti je měl nandat stejně jak jsi je měl? A 5000,- se ti zdá hodně za orovnání hlavy a práce k tomu? Nenapsal jsem ze jme ji nesundávali ale ze se nesundávalo turbo takže bohužel trubička není moje práce. A ojnice jsem ti nedotahoval nebo snad ano? Co si pamatuju tak sis nevěděl rady stím že máš nějak dlouhé šrouby na dotažení kliky a žes tam nedal celej ten litinovej rám co je nad třmenama od klikovích ložisek.
A pokud se něco oběvilo, o něčem vím ale to si řeš stěma kde sis skládal motor já stím nechci nic mít společného.
Dáváš tady rady a nejses schopnej si nasadit ani správně rozvody tak mlč.
A o férovém jednání si mužeme promluvit osobně jestli chceš, třeba jak jsem ti měl držet to EBC a nakonec si koupíš jiné.
Tak nemluv o férovosti ty určitě ne a jsem rád že tě někdo vypekl s tím EBC jako jsi to udělal Ty.
A na to osobní setkání se těším.
A pokud se něco oběvilo, o něčem vím ale to si řeš stěma kde sis skládal motor já stím nechci nic mít společného.
Dáváš tady rady a nejses schopnej si nasadit ani správně rozvody tak mlč.
A o férovém jednání si mužeme promluvit osobně jestli chceš, třeba jak jsem ti měl držet to EBC a nakonec si koupíš jiné.
Tak nemluv o férovosti ty určitě ne a jsem rád že tě někdo vypekl s tím EBC jako jsi to udělal Ty.
A na to osobní setkání se těším.
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Proto jsem psal "jak se zdá", čili že se pravděpodobně neorovnala, poněvadž jsem to nevěděl jistě.
Ne, 5000Kč mi nepřijde moc za orovnání, složení a nastavení rozvodů a předstihu, ale byl jsem na pochybách o věcech, které se dělaly - v kontrastu s tím nedotažením, neboť jsem nabyl dojmu, že jsi to jen přitáhl a víc se nedělalo. Moje chyba.
Neujel jsem ani jeden centimetr při úniku, pouze pár krát krátce běžel ve snaze vyřešit problém. A byla tam tedy ta proláklina - zle srovnané? Abych věděl nakolik se dá spoléhat na práci brusírny, ve které jsem si hlavu nechal orovnat.
Skládal jsem to poprvé, tak mi to v tu chvíli nedošlo, ale tobě to taky chvilku trvalo než sis uvědomil, že tam chybí ten rám:) Jedinej kix, ze kterého jsem se poučil.
Rozvody dělal Oťas podle značek na rozvoďáku, proto byly zle udělané. Teď už si je dávno umím udělat sám.
Ohledně EBC jsme byli předběžně domluveni, že bych ho možná vzal a nikdy jsem neříkal, že chci, abys ho neprodával a nechal pro mne! Máme na sebe tel čísla, tak jsi mohl napsat sms nebo mi zavolat, jestli ho chci nebo ne! Jo, mohl jsem ti napsat alespoň sms, že ho nechci, ale nebyli jsme pevně domluveni, tak mne to nenapadlo, pač jsem tomu nepřikládal důraz - každej má svých starostí víc než dost, tak na maličkosti zapomíná, proto vždy, když někomu něco mám prodat a neozývá se, zavolám nebo napíšu sms.
Jako férové jednání mi nepřišlo to, žes mi neřekl o špatně dotažených matkách! Což mě dost rozhořčilo v kontrastu s "nechci vydět jak jsou dotažené ojnice a zbytek v něm." Nevím, jestli to byl záměr ať už z jakýchkoliv důvodů, či jsi na to zapomněl, ale nasralo mě to - proto i takovej projev, byl jsem silně rozhořčený -, pač důsledkem toho, že jsem o tom nevěděl, může být motor v prdeli a přitom se tomu dalo zabránit.
Při případném osobním setkání to budeš mít velmi snadné
PS: ještě k té hadičce, oba víme, že jsi motor neodstrojoval ty - možná později ano, ale začínal někdo jiný - , tak nelze vyloučit, že ji někdo povolil a pak třeba utáhl. Nicméně jistě to nevím a tak nikoho obviňovat nechci. Každopádně to jsou jen detaily, pač vím, že ty ígej hadičky nebyla žádná prdel nezkroutit, a důležité bylo, že auto bylo pojízdné.
Ne, 5000Kč mi nepřijde moc za orovnání, složení a nastavení rozvodů a předstihu, ale byl jsem na pochybách o věcech, které se dělaly - v kontrastu s tím nedotažením, neboť jsem nabyl dojmu, že jsi to jen přitáhl a víc se nedělalo. Moje chyba.
Neujel jsem ani jeden centimetr při úniku, pouze pár krát krátce běžel ve snaze vyřešit problém. A byla tam tedy ta proláklina - zle srovnané? Abych věděl nakolik se dá spoléhat na práci brusírny, ve které jsem si hlavu nechal orovnat.
Skládal jsem to poprvé, tak mi to v tu chvíli nedošlo, ale tobě to taky chvilku trvalo než sis uvědomil, že tam chybí ten rám:) Jedinej kix, ze kterého jsem se poučil.
Rozvody dělal Oťas podle značek na rozvoďáku, proto byly zle udělané. Teď už si je dávno umím udělat sám.
Ohledně EBC jsme byli předběžně domluveni, že bych ho možná vzal a nikdy jsem neříkal, že chci, abys ho neprodával a nechal pro mne! Máme na sebe tel čísla, tak jsi mohl napsat sms nebo mi zavolat, jestli ho chci nebo ne! Jo, mohl jsem ti napsat alespoň sms, že ho nechci, ale nebyli jsme pevně domluveni, tak mne to nenapadlo, pač jsem tomu nepřikládal důraz - každej má svých starostí víc než dost, tak na maličkosti zapomíná, proto vždy, když někomu něco mám prodat a neozývá se, zavolám nebo napíšu sms.
Jako férové jednání mi nepřišlo to, žes mi neřekl o špatně dotažených matkách! Což mě dost rozhořčilo v kontrastu s "nechci vydět jak jsou dotažené ojnice a zbytek v něm." Nevím, jestli to byl záměr ať už z jakýchkoliv důvodů, či jsi na to zapomněl, ale nasralo mě to - proto i takovej projev, byl jsem silně rozhořčený -, pač důsledkem toho, že jsem o tom nevěděl, může být motor v prdeli a přitom se tomu dalo zabránit.
Při případném osobním setkání to budeš mít velmi snadné
PS: ještě k té hadičce, oba víme, že jsi motor neodstrojoval ty - možná později ano, ale začínal někdo jiný - , tak nelze vyloučit, že ji někdo povolil a pak třeba utáhl. Nicméně jistě to nevím a tak nikoho obviňovat nechci. Každopádně to jsou jen detaily, pač vím, že ty ígej hadičky nebyla žádná prdel nezkroutit, a důležité bylo, že auto bylo pojízdné.
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
K tomu EBC řekls že ho vezmeš ale nemáš peníze at ti počkám do září.
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
souhlasím, ale mauglímu jsem pomáhal dávat motor do auta a vím co tam jak bylo, respektive zvenku neb rozvody jsem nedělal..A vím jak se to vrátilo..nedotažené spony mezi tubem a ic jsou smutné vzhledem ktomu že to tudy může ufukovat a motoru se nedostane veškerého naměřeného vzduchu, dekl rozvodů který dře o řemenici také není povolený šroubek na palubce v interiéru který ničemu nevadí, proto jsem vše napsal tak jak jsem to napsal..Kentoya píše:ad ychov: pokud si mauglí skládal motor sám a i kdyby mu jen heiny pomáhal, tak pokud neděláš GO sám od začátku do konce, nemůžeš nikdy ručit za práci, protože nevíš, kdo co udělal a co opoměl
je tady sakra husto, ale stejně by mě zajímalo kdo dělal tu GO a proč to odešlo
Jestli chápu dobře že se hlava sundavá tak že odpojíš svody od hlavy pouze, nevylučuje to pokorucení hadičky která propojuje turbo s blokem ( vpřípadě nerozumné demontáže) , nebo to chápu špatně já jsem na ETčku sudnaval hlavu vždy komplet se svody i s turbem (a to jak se sériovými svody tak i vlastními), pouze jsem odpojil výfuk a skoro mi připadá že by to takto mohlo jít i na DETku ale to je nepodstatné.
Vjádřil jsem se tak jak jsem se vyjádřil né proto že bych chtěl někoho pomlouvat, ale proto abych uvedl na pravou míru jak je schopné od Vás auto odjet..to že věříš svým mechanikům chápu, protože jinak to ani nejde ale to auto odjelo jak odjelo..
Zarazilo mě že byly opomenuty dost důležitý věci.. Každopádně jsem se dostali úplně někam jinam..Mě by upřímně zajímalo ( ikdyž mi do toho vpodstatě nemá co bejt) kdo má pravdu v aféře SRka , protože jedna strana musí lhát až to není hezké..
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Tak ty šťouro to turbo jde zanechat tam jak je a stačí povolit jen svody na hlavě tím pádem nesundáváš žádnou trubičku protože jak jsi psal je na bloku jak od vody tak od oleje. Pokud si to přečteš ano je možné že tam něco nebylo dotažené prostě jsem to nepřekontroloval a důvěřoval ale jak je možné že to plnilo a nikde nic nevyletělo to je taky záhada když to nebylo dotažené. A když jseš takovej profík a řešíš sponu tak když jsi tam dával ten motor tak ti nebylo divný jak běží stěma rozvodama nahovno?
Pokud tě zajímá SR tak se nedělala celá GO přebrušovala se klika uhlovali ojnice byli přidřený vačky, přebroušená hlava zabroušený sedla. Spodek vany byl osekanej sekáčem jak to už nekdo přednáma skoušel opravovat a nedalo se to utěsnit, tudíž se mělo čekat až příjde nová vana.
Pokud tě zajímá SR tak se nedělala celá GO přebrušovala se klika uhlovali ojnice byli přidřený vačky, přebroušená hlava zabroušený sedla. Spodek vany byl osekanej sekáčem jak to už nekdo přednáma skoušel opravovat a nedalo se to utěsnit, tudíž se mělo čekat až příjde nová vana.
- Chrisdrift
- user
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14.06.2009, 20:38
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
to je bezva pokec, tak taky něco přisadim:
co vim, tak na autě dělal Ota a Heini mu jenom pomohl udělat rozvody a dát motor do auta, tak bych možná šel brečet jinam
jo a kdyby dělal Heini blbě GÓčka, tak by motor na Choseho dvoukilu nevydržel to jak ho snad každej víkend drtim do maxima
a furt jede. Tohle asi nevydržel motor nikomu z vás
co vim, tak na autě dělal Ota a Heini mu jenom pomohl udělat rozvody a dát motor do auta, tak bych možná šel brečet jinam
jo a kdyby dělal Heini blbě GÓčka, tak by motor na Choseho dvoukilu nevydržel to jak ho snad každej víkend drtim do maxima
a furt jede. Tohle asi nevydržel motor nikomu z vás
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
s hadičkou sem napsal blbost, ale stejně si dokážu živě představit její pokroucení při dotahování svodů.Heini píše:Tak ty šťouro to turbo jde zanechat tam jak je a stačí povolit jen svody na hlavě tím pádem nesundáváš žádnou trubičku protože jak jsi psal je na bloku jak od vody tak od oleje. Pokud si to přečteš ano je možné že tam něco nebylo dotažené prostě jsem to nepřekontroloval a důvěřoval ale jak je možné že to plnilo a nikde nic nevyletělo to je taky záhada když to nebylo dotažené. A když jseš takovej profík a řešíš sponu tak když jsi tam dával ten motor tak ti nebylo divný jak běží stěma rozvodama nahovno?
Pokud tě zajímá SR tak se nedělala celá GO přebrušovala se klika uhlovali ojnice byli přidřený vačky, přebroušená hlava zabroušený sedla. Spodek vany byl osekanej sekáčem jak to už nekdo přednáma skoušel opravovat a nedalo se to utěsnit, tudíž se mělo čekat až příjde nová vana.
To že to plnilo neznamená že to bude plnit až stim bude blbonout někde v malý rychlosti na šotolině a v motorovym prostoru bude větší teplo, každopádně to neni žádná obhajoba je to spíš k pousmání.
Motor jsem neviděl běžet, ale dobře jsem viděl že ta řemenice ke který se nevyjadřuješ nedřela když se snim točilo startérem..
Vyhejbáš se tomu na co se ptám, je mi šumák co se na tom dělalo spíš by mě zajímalo kdo tu lže protože když si přečteš výroky obou stran, nikde se nic neshoduje..
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
A to se tu snaží právě řešit ... asi začít tam kdo převzal peníze ...Chrisdrift píše:...... tak bych možná šel brečet jinam ....
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
yHCov: víš co ty jsi opravdu dement. Nevím co furt řeší nějakou řemenici nic o ní nevím. A jaká šotolina a teplo ? Pokud plní turbo tak tam je tlak i když pojedeš na ledě. Tak nechápu proč to nepovolilo na té volné pásce. Jinak mně polib prdel. Děkuji
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
to že nevíš nic o řemenici jenom potvrzuje co tu píšu a jestli jste to projeli a nechali to odjet s řemenicí vodní pumpy která dřela o dekl rozvodů tak je to vizitka fakt nejlepší..krom toho jestli jste to projeli a kontrolovali stejně jak "opravili" tak to je opravdu důvěryhodná informace.Heini píše:yHCov: víš co ty jsi opravdu dement. Nevím co furt řeší nějakou řemenici nic o ní nevím. A jaká šotolina a teplo ? Pokud plní turbo tak tam je tlak i když pojedeš na ledě. Tak nechápu proč to nepovolilo na té volné pásce. Jinak mně polib prdel. Děkuji
Když jezdíš na šotolině v malý rychlosti, nebo na ledě nemáš takovej nápor vzduchu a máš vyšší teplotu v motorovym prostoru, tím pádem i hadice mají trošku jiné vlastnosti, ale to jsou věci který by ti mohly dojít.
Sečteno podtrženo, odjelo od Vás auto na kterém byla řešena relativně jednoduchá závada a ten kdo to dělal se nezmohl ani na to aby si to po sobě překontroloval a ve výsledku tam nebyl schopen namontovat věci, který mauglímu kterýho tu haníš nedělaly sebemenší problém..Tak se nediv že se zastávám machyho, kterej mi fakt nepřišel natolik blbej aby jezdil s tekoucí vanou a nekontroloval si olej..Já bejt na tvym místě vyjádřil bych se alespoň k tomu telefonátu o tom, že na měrce nebyl olej, protože machy o ničem neví a ty víš, takže jeden prostě krmí jak svině a já nikde neřikám že to seš Ty, což jsi asi nepostřehl..Každopádně je smutný že se neumíš k problému postavit jako chlap, teď mluvim o mauglího autě. Lidi dělaj chyby, tak to je ale měli by se ktomu umět postavit né okolo sebe rozesívat nadávky..
Prdel ti nepolíbím, nevim jak Ty ale já tohle nemám ve zvyku..Nemáš zač.
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Tady to fakt začíná být docela prdel Tohle je opravdu už šíleně mimo, nechtějí to třeba moderátoři dát do jiného, nového, tématu kde se můžem hezky porafat? Jak děti...
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Kluci už toho nechte. Je Dorifto Garage nějaká firma? Máš nějakou objednávku, servisní list, předávací protokol? Opravdu máš čisté svědomí, že jsi nic nezanedbal? Musel jsi autem jedzit i po tom co jsi zaznamenal první potíže? Jak často jsi kontroloval stav oleje? To za tebou opravdu nebyl oblak dýmu? Aby nebyl olej na měrce to už musí chybět aspoň litr a než se spálí litr oleje tak to nadělá ale kurva hodně kouře! S litrem oleje jsem si na diskotéce vystačil na celou noc a to nebylo třeba i dvě hodiny vidět ani na krok
Takže už fakt dost. Vyřeš to jako chlap, pokud máš pocit, že ti někdo něco udělal špatně, běž za ním a řeš to s ním, nikdo jiný ti stejně nepomůže.
Takže už fakt dost. Vyřeš to jako chlap, pokud máš pocit, že ti někdo něco udělal špatně, běž za ním a řeš to s ním, nikdo jiný ti stejně nepomůže.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
-
- Member
- Příspěvky: 27
- Registrován: 03.08.2008, 21:43
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
A nechtěl by ses radši sejít se mnou a kouknout na to?Heini píše:A na to osobní setkání se těším.
__________________________________
Nissan 200sx s14a - serie (2000) - prodáno
Škoda Fabia 1,2HTP :-) (2007)
Mazda MX-5 1,8 (2003)
Nissan 200sx s14a - serie (2000) - prodáno
Škoda Fabia 1,2HTP :-) (2007)
Mazda MX-5 1,8 (2003)