K: Nissan 200sx S13 - ZRUSENO
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Nissan 200sx S13
jestli chces projekt prodám ti muj stroj. ted me chytaji jiny chutě takze... a ver ze ho prdavam za sotva pulku spis tak dve petiny investic.
Re: K: Nissan 200sx S13
Vidim to na moznost B.Al3x píše:já stavět s13 teď tak buď vemu něco takového nebo opravdu jen kastli a udělám to od základu
Kazdopadne diky za rady chalani.
Ide o to ze prihlasenie auta z CR ma stoji cca 500 euro = 13000kc, takze sa snazim zohnat nieco u nas najprv.
Re: K: Nissan 200sx S13
Pokud budeš chtít postavit s13 s SR20DET, tak si připrav tak 250k a to sou peníze jenom za základní věci a bez toho aby se nějak zasahovalo do vnějšího vzhledu auta. Teď nedávno se jedno takový auto stavělo a jenom v dílech to vyšlo přes 220k a to to ještě neni hotoví.
S13 je bezedná díra na peníze a aby se o autu dalo říct "už je to hotoví" (a přitom to nebude žádná brutalita a pořád to bude plný kompromisů) je cenovka 500k, pokud si většinu udělá člověk sám.
Já třeba dneska stát před tim, že bych začínal se stavbou, tak koupim s čistym svědomim Imprezu Type-R, nebo EVO V, VI a stejně by to bylo levnější než dvoukilo a to o dost. Je to pak beze sraní, nervů a člověk hlavně jezdí, u s13 se v tom člověk spíš furt vrtá a vymejšlí jak předejít nějakýmu průseru a vyleze jich 20 dalších, nic nepasuje, nic nesedí jak by mělo atd. Svezení je s tim ve výsledku pěkný, ale otázkou je jestli ti to za to stojí.
S13 je bezedná díra na peníze a aby se o autu dalo říct "už je to hotoví" (a přitom to nebude žádná brutalita a pořád to bude plný kompromisů) je cenovka 500k, pokud si většinu udělá člověk sám.
Já třeba dneska stát před tim, že bych začínal se stavbou, tak koupim s čistym svědomim Imprezu Type-R, nebo EVO V, VI a stejně by to bylo levnější než dvoukilo a to o dost. Je to pak beze sraní, nervů a člověk hlavně jezdí, u s13 se v tom člověk spíš furt vrtá a vymejšlí jak předejít nějakýmu průseru a vyleze jich 20 dalších, nic nepasuje, nic nesedí jak by mělo atd. Svezení je s tim ve výsledku pěkný, ale otázkou je jestli ti to za to stojí.
S15 - JDM
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Nissan 200sx S13
Awatare dovoluji si nesouhlasit...ty cenovky co jsi napsal jsou nesmyslne vysoke. Co presne je prosimte v S13 se SR20DET za 250k a jen v technice bez zasahu do vnejsku? Ja postavil S13 se SR20 za 70 + prace, a mel jsem tam S14 brzdy, 5 diru a ja nevim co vsechno. Jasne byla to motorove serie, ale kovany SR nevyjde na 180tis, navic to bylo pred X lety a ceny SR motoru a motoru vseobecne sly znacne dolu....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: K: Nissan 200sx S13
plne suhlasimMirek píše:Awatare dovoluji si nesouhlasit...ty cenovky co jsi napsal jsou nesmyslne vysoke. Co presne je prosimte v S13 se SR20DET za 250k a jen v technice bez zasahu do vnejsku? Ja postavil S13 se SR20 za 70 + prace, a mel jsem tam S14 brzdy, 5 diru a ja nevim co vsechno. Jasne byla to motorove serie, ale kovany SR nevyjde na 180tis, navic to bylo pred X lety a ceny SR motoru a motoru vseobecne sly znacne dolu....
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Nissan 200sx S13
za 120 si poskládej pěknou s13 s CA18DET a řekneme T28/T3 turbem,budeš spokojen..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: K: Nissan 200sx S13
no já většinou počítám +- takhle, někde je trochu víc někde trochu mín, ale aby to za to stálo
slušná kastle 20
nápravy 20
podvozek 20
brzdy 10
fmic 10
výfuk 10
motor s kovaným pajšlem 80
kola i s gumama 20
turbo 20
lak 30
a hodně práce
takže pokud to chceš opravdu dost good tak 200 určitě, protože tam jsou částky dost vyšší než ve skutečnosti jsou a hodně věcí se dá sehnat levněji, ale pokud nebudeš řešit nápravy komplet a dáš tam jen hlavní uložení, máš 15 doma, na podvozku se dá osmička taky ušetřit, na brzdách nějaká dvojka, fmic bůra doma, výfuk si svaříš taky za bůra, kola koupíš za dvojku a gumy taky a dalších 15 doma, turbo vemeš jetý 15 doma a motor si poskládáš bez výbrusu za 30 a ušetřil jsi +- kilo, ale to není hotový auto a lak řešit nemusíš, aspon to nikdo neukradne
slušná kastle 20
nápravy 20
podvozek 20
brzdy 10
fmic 10
výfuk 10
motor s kovaným pajšlem 80
kola i s gumama 20
turbo 20
lak 30
a hodně práce
takže pokud to chceš opravdu dost good tak 200 určitě, protože tam jsou částky dost vyšší než ve skutečnosti jsou a hodně věcí se dá sehnat levněji, ale pokud nebudeš řešit nápravy komplet a dáš tam jen hlavní uložení, máš 15 doma, na podvozku se dá osmička taky ušetřit, na brzdách nějaká dvojka, fmic bůra doma, výfuk si svaříš taky za bůra, kola koupíš za dvojku a gumy taky a dalších 15 doma, turbo vemeš jetý 15 doma a motor si poskládáš bez výbrusu za 30 a ušetřil jsi +- kilo, ale to není hotový auto a lak řešit nemusíš, aspon to nikdo neukradne
Re: K: Nissan 200sx S13
nákup auta (pěkný neshnilý kastle), SR20DET s turbem GT2860RS, odlehčenym setrvákem, kovokeramická spojka, Apexi Power FC s commanderem, 550ccm vstřky, Výfuk, jednodílný kardan, zadní nápravnice v komaxitu, Intercooler kit, hliníkový chladič a elektrická vrtule, unibal ramena, HSD HR podvozek, 5ti díra, 2 sady 17" kol, brzdy Z32, sedačka, pásy, KAAZ dif, volant, budíky Prosport, AEM wideband lambda, baterka, kabely, eko daň a spousta dalších věcí na který sem určitě zapomněl.Mirek píše:Awatare dovoluji si nesouhlasit...ty cenovky co jsi napsal jsou nesmyslne vysoke. Co presne je prosimte v S13 se SR20DET za 250k a jen v technice bez zasahu do vnejsku? Ja postavil S13 se SR20 za 70 + prace, a mel jsem tam S14 brzdy, 5 diru a ja nevim co vsechno. Jasne byla to motorove serie, ale kovany SR nevyjde na 180tis, navic to bylo pred X lety a ceny SR motoru a motoru vseobecne sly znacne dolu....
Ono se dá samozřejmě postavit auto za 70k (i když se mi ta cena zdá fakt sci-fi pokud v tom je i kastle), ale co má za smysl sériová s13 s srkem a většíma brzdama? To je tak akorát na to to někde rozvěsit. A do toho je ještě potřeba započítat různý přepravy na platu, cesta pro motor a tohle, to se zadarmo neudělá, já když sem tohle všechno spočítal u svýho auta a podíval sem se na výsledek, tak sem si řek, že tohle se fakt nevyplatí.
S15 - JDM
Re: K: Nissan 200sx S13
Co se vyplati?
Chcem sa povozit na peknom aute cez vikendy , obcas si rekreacne zajazdit na okruh a mat pod ritou aspom 250-260 koni fukanych. Nic viac mi netreba.
A auto chcem street legal.
Diky za rady hosi a ze mi venujete tolko casu.
Chcem sa povozit na peknom aute cez vikendy , obcas si rekreacne zajazdit na okruh a mat pod ritou aspom 250-260 koni fukanych. Nic viac mi netreba.
A auto chcem street legal.
Diky za rady hosi a ze mi venujete tolko casu.
Re: K: Nissan 200sx S13
Víceméně souhlasim, jenom bych napsal k těm polovičatým řešením, jak si psal kde by všude šlo ušetřit, každý tohle ušetření je vlastně jenom zdražení, protože se to v budoucnu jenom vrátí, nebo dokonce vymstí a bude to potřeba stejně udělat znova a pořádně. Jenom ty ceny co si napsal jsou reálný pokud chceš mít auto na občasný svezení, pokud by to člověk myslel nějak víc vážně (okruhy, drifty apod.), tak je zase na jiných částkách. Třeba brzdy za 10k na okruhu moc dlouho nevydržej. Je to věcí priorit. Hlavně u dvoukila člověk musí dělat všechno a na všechno myslet, aby to fungovalo.Kentoya píše:no já většinou počítám +- takhle, někde je trochu víc někde trochu mín, ale aby to za to stálo...
S15 - JDM
Re: K: Nissan 200sx S13
Za 120 000Kč predám všetky tri moje S13 jedna v lepšom stave ako druhá, alebo od tej tretej. Tretia horšia ako prvá.
Prva Chuki S13 slovenské papiere STK+EK do 4/2013, motor 26000km po komplet go bez výbrusu valcov, skladané s origo dielcov NISSAN, šály MALHE. Turbo seria, No name filter, no name výfuck, no name BOV, no name Adjustable front mount Camber(odklony) predok v polyuretane, vyvarená kasňa, žiaden cukrík. Skôr také lízatko o zvodidlá. Predok nové tlmiče orig Nissan+FK automotive -40mm, zadok Tein(spec DRIFT,he master atd) prerobený z R33 a funguje to! Je červená, tá čo s ňou jazdím tie KODS. Občas.
Druhá Kouki S13 papiere u niekoho asi české, auto bolo jezrejove, rozumove, martinove.......... chip 2, turbo GT28/28 china, tlmiče KONI+HR pružiny, nejaký polyuretán, kouki nárazníky, kasňa pravdepodobne nevyváraná, bez nutnosti vyvárať a odhrdzovať čiže mohol by to byť cukrík. Striekáná bola. motor(CA18DET) šlape. Brzdy brzdia, stierače stierajú, svetlám nejaký debil postrihal káble, tak žmurkajú ale nesvietia. Interier skoro komplet, škrupinky No name atd. farba šedá, do fialova, mierne ofóliovaná červenou.
Tretia Zenki S13 papiere v depozite, auto u kentoyu, bez korózie, nebúraná, tretie dvere od spojlera v dierach prehnité, bez motora a kompletného interieru, bez kľučky. Cenu má iba Kasňa je na nápravách ma aj sklá a okná. Svetlá a elektriku, na kanáldekloch kolesách. Je červená.
Cena za komplet je s kopou nahradný dielov tlmiče, strmene, vstriky, dif, prev. nejaké falcové disky 2.5 sady, niečo aftermarketove 3´ výfuck, niečo kvalitné od Apexi a asi 80 pneumatík, atď.
Na cene sa dá dohodnúť, ceny jednotlivo cez SZ.
Predaj z dôvodu ceny Benzínu. Spravím si na drifty nejaký diesel.
Prva Chuki S13 slovenské papiere STK+EK do 4/2013, motor 26000km po komplet go bez výbrusu valcov, skladané s origo dielcov NISSAN, šály MALHE. Turbo seria, No name filter, no name výfuck, no name BOV, no name Adjustable front mount Camber(odklony) predok v polyuretane, vyvarená kasňa, žiaden cukrík. Skôr také lízatko o zvodidlá. Predok nové tlmiče orig Nissan+FK automotive -40mm, zadok Tein(spec DRIFT,he master atd) prerobený z R33 a funguje to! Je červená, tá čo s ňou jazdím tie KODS. Občas.
Druhá Kouki S13 papiere u niekoho asi české, auto bolo jezrejove, rozumove, martinove.......... chip 2, turbo GT28/28 china, tlmiče KONI+HR pružiny, nejaký polyuretán, kouki nárazníky, kasňa pravdepodobne nevyváraná, bez nutnosti vyvárať a odhrdzovať čiže mohol by to byť cukrík. Striekáná bola. motor(CA18DET) šlape. Brzdy brzdia, stierače stierajú, svetlám nejaký debil postrihal káble, tak žmurkajú ale nesvietia. Interier skoro komplet, škrupinky No name atd. farba šedá, do fialova, mierne ofóliovaná červenou.
Tretia Zenki S13 papiere v depozite, auto u kentoyu, bez korózie, nebúraná, tretie dvere od spojlera v dierach prehnité, bez motora a kompletného interieru, bez kľučky. Cenu má iba Kasňa je na nápravách ma aj sklá a okná. Svetlá a elektriku, na kanáldekloch kolesách. Je červená.
Cena za komplet je s kopou nahradný dielov tlmiče, strmene, vstriky, dif, prev. nejaké falcové disky 2.5 sady, niečo aftermarketove 3´ výfuck, niečo kvalitné od Apexi a asi 80 pneumatík, atď.
Na cene sa dá dohodnúť, ceny jednotlivo cez SZ.
Predaj z dôvodu ceny Benzínu. Spravím si na drifty nejaký diesel.
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
Re: K: Nissan 200sx S13
věak já to psal na běžný ježdění, já ve svém po všech pokusech na motorech a nápravách a ostatních kravinách včetně práce kterou jsem si počítal 100 na hod, byl nad 650ti a za 180 bylo neprodejné a nemělo lak a kastle chtěla vyvařit, je ale fakt že k datu prodeje v něm bylo jen přes 350 skutečných bez práce, a to jsem to raději všechno očesal a rozprodal a nechal v podstatě holou kastli se seriovým motorem
Re: K: Nissan 200sx S13
Ten okruh tam bude dělat trochu problémy, pokud by si dokázal oželit ten okruh, tak by šla nějaká pěkná s13 postavit, ale aby to auto zvládlo nasazení na okruhu, tak je to pak drahý.Dodo píše:Co se vyplati?
Chcem sa povozit na peknom aute cez vikendy , obcas si rekreacne zajazdit na okruh a mat pod ritou aspom 250-260 koni fukanych. Nic viac mi netreba.
A auto chcem street legal.
Diky za rady hosi a ze mi venujete tolko casu.
Pokud by ses toho okruhu nedokázal vzdát, tak pak:
http://www.sportovnivozy.cz/15945-mitsu ... -gsr-praha
S15 - JDM
Re: K: Nissan 200sx S13
Davide diky , ale ked tak len S13, ked nie S13 radsej ostanem pri BMW
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Nissan 200sx S13
Awatar: stale si myslim ze to moc prehanis, na SX na obcasnou zajizdku na okruhu bohate staci GTST brzdy. Peca jezdi predek S14 4 pisty a zadek serii a evidentne mu to staci. Myslim si ze na okruhu je schopny zajet cas jako malokdo tady. Neplet si profesionalni zavody s nasim jezdenim. Diky nismovi.gtst a zemimu tady jde posledni dobou poridit hromada veci za kolikrat smesne penize oproti drivejsku a troufam si rict ze jsem schopny postavit to auto co jsi psal a vejit se do 200tis kc s jejich pomoci....
K tomu evu...pokud mu nevadi RHD, tak si zrovna muze nechat dovezt od nekoho z kluku tady SX z UK, ktery diky RHD bude za stejny kacky taky technikou jinde nez auto za stejne penize tady.
Dodo, proc jsi neoturbil M3?
K tomu evu...pokud mu nevadi RHD, tak si zrovna muze nechat dovezt od nekoho z kluku tady SX z UK, ktery diky RHD bude za stejny kacky taky technikou jinde nez auto za stejne penize tady.
Dodo, proc jsi neoturbil M3?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde