K: 200sx s14 - ZRUSENO
Re: K: 200sx s14
chalani ja som riesil prepis motora či pri autach - cortina 1300 - 1968 kde sa nasipal 2.9 V6.. alebo komplet papiera na motorky.. a dosiel som až po polsko.. tam su užastne zakony na toto.. daju ti technicky aj na toi toi budku..preto otazku co sa da napisat a co sa neda teraz neriesim..
Break down the rubber ... and not a soul...
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
Re: K: 200sx s14
....no jo jsou takoví fífáci mezi náma...
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Re: K: 200sx s14
Láďa z UDC píše:....no jo jsou takoví fífáci mezi náma...
ja som sa k tomu dostal nahodou vtedy som este riešil madarsko.. ale v polsku je to omnoho jednoduchsie ako u nnas na sr a ako vidim aj v cz..
Break down the rubber ... and not a soul...
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
Re: K: 200sx s14
...aspoň vidíme jak to u nás v EU funguje....každej má stejně svý pravidla...
To v Rusku STK pro jistotu zrušili uplně... Co jsem zaslech...a je klid...
A aby toho nebylo málo....tak se unás přemejšlí tak, že by STK bylo každej rok...to nejsou moc dobrý vyhlídky....
To v Rusku STK pro jistotu zrušili uplně... Co jsem zaslech...a je klid...
A aby toho nebylo málo....tak se unás přemejšlí tak, že by STK bylo každej rok...to nejsou moc dobrý vyhlídky....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Re: K: 200sx s14
A jen proto, aby mohly stanice kasírovat více peněz... Svinstvo.
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
Re: K: 200sx s14
...no copak stanice, ale hlavně stát....když jsme zadlužený až po uši....tak potřebujou nějak ty peníze z lidí dostat...
No ale já bych změnil téma...nebudem sem tahat politiku....
No ale já bych změnil téma...nebudem sem tahat politiku....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Re: K: 200sx s14
no ja by som asi uzavrel zatial temu pretože moja aktualna S13sa rozhodla ze chce doktora tak ide od kozmetiky až po srdcovo cievne operacie podstupiť dufam všetko.. zavysi od penazi.. ale to sa snad dočitate neskor v predstaveni auta..
takže kupa s14 sa odklada na rok.. iba že by som spravil nejaku banku
takže kupa s14 sa odklada na rok.. iba že by som spravil nejaku banku
Break down the rubber ... and not a soul...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: 200sx s14
ok zamykam..mimochodem ted tady nismo prodava SR20DET za luxusni penize..tak bych swapoval
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde