Stránka 1 z 3

P: 200SX S13 300HP od Blázna - PRODANO už jen díly

Napsal: 09.10.2009, 12:36
od Vladislav Bureš
Je to zatím předběžné ale jelikož to zvažuju a prodávat tyhle auta není jen tak uvidím jak to bude vypadat.
Auto mám dva roky má čestvou technickou.
Původní inzezát který napoví nejvíc forum/viewtopic.php?f=158&t=10496
Od té doby hned druhý den mi nabourali čumák z boku odnesla to jen plechařina auto je srovanané ale díly ještě budu lakovat (zůstala spousta dílů). Celé auto půjde do černého tvrzeného laku (má to být nějaký odolnější vůči poškrábání).
Auto najelo cca 8 tis km měněj jen olej, brzdové desky, čidlo teploty, baterie a walbro. K autu je druhá sada Alu kol originál facelift. Autorádio mohu nechat originál nebo poměrně slušné Roadstar (nic extra :-) )
Auto jeto pouze na Shell V-Power Racing vyjma 3l 98 na essu (mám všechny účty :-) )
Auto má své mouchy ale ty chci vyřešit než se prodá proto neuváním konkrétně.
Poslední měření komprese tak před 800km 11+-0,2
Od předchozímo majitele mám ještě jedny dveře spolujezdce a nový tapec

Cena tak 110tis ale rozumě se dá vždy domluvit v podstatě za rozumnou korunu ale to bych rád řešil u auta aby to člověk viděl.

K autu jsem nakoupil spoustu nových kvalitních věcí na přestavbu - posilnění z niž je nainstalován zatím jen HKS SSQV
Garrett GT2871R AR 64 Trim 48 http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 3347_1.htm 885E
Sard 660cc 0,55ms 320E
ARP štefty 127E
AFM Z32 (nová nissan) 190E
Kovové těsnění pod hlavu od Greddy 1,6mm 170E
EBC od AEM (budík s ovládáním na A sloupek) 260E
AFR od PLX 52mm
EGT od PLX 52mm¨ AFR+EGT+Display 440E
Grafický dispaly od PLX 52mm
Iridiové svíčky NGK 40E
Apex filtr 90E
Držák na budíky pro S13 3x52mm 45E
ECU s Stage3 upraveným pro výše uvedené komponenty toto jediné není nové jako nové 135E
repasovaná spojková lamela výkonějším obložením od Renovak Bud příjde do auta nebo 27E
asi toho bude víc doplním

Ceny dílů za nákupku samozřejmě i zde se dá rozumě dohodnout na nic z toho nespěchám takže prosím jen seriozně.

Diskuzi v tomto topiku se nebráním ale poprosím potom promazávání takže raději SZ či níže uvedené kontakty.

Důvod prodeje je jednoduchý 4,4 V8 :-)

Auto je v Praze 9
Kontakt
774 953 903
vladislavbures@email.cz (na emaily odpovídám až k večeru když se k tomu dostanu)

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna

Napsal: 14.10.2009, 10:11
od Vladislav Bureš
Za nějaké 2tis km by měla být výměna oleje (jsem poctivý měnil jsem po 5 tis) takže kupující dostane k autu 5l Castrol 10W-60 API SM a JPN filtr.

Zájemce může k autu dostat slicky na 17" poměrně ještě slušné

11.10. Spasovaný čumák

Jinak alespoň třičtvrtě nádrže beru jako samozřejmost.

Bude měněný olej v převodovce

Bude měněný Antifreeze

K autu přidám druhou sadu destiček (tak polovina sjetí měnil jsem za lepší) s montážní sadou na sundání kotoučů (když jsem je dělal "ne a ne kotouče dolů" tak jsem nechal udělat montážní šrouby na závity v kotoučích aby se nemusely uklepávat ale krásně v poho sundat jinak jsem dosedací plochu namázl vazenínou aby to dalším šlo sundavat i bez toho)

Takové věci jako lékárnička pořádný hever (ten origo jednonožičkový stojí za .... ) co si někteří nechávají nechám v autě zrovna tak jako nějaké hadicové spony a podobné věci

Auto bude na 15" kolech protože 17" budu zouvat a také lakovat aby byli jak z fabriky nějaký ten nemší škrábanec mají sice malý ale nový lak je nový lak

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna

Napsal: 15.10.2009, 16:51
od Vladislav Bureš
Dnes nakoupeny věci na lak to zase bylo peněz :-)
a abych nezapoměl spodek auta bude stříknutý pod lakem takovým tím gumoasfaltem nebude to náchylné na oděrky od kamínků
Na auto jsem koupil černý lak na 17" kola velmi hrubá stříbrná metla (hrubé metly zvíraznují kola)
no celkem ta sranda vyšla něco přez 6500,- včetně brusného materiálu

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna

Napsal: 19.10.2009, 06:53
od Ultima
ahoj, nevim jaky presne auto s M60 hledas ale ja mam na prodej nebo vymenu tohle a nissanek by se mi libil.

BMW E34 540i r.v. 1993. Parametry sériového vozu jsou 286 koní a 400Nm. 0-100km/h za 6s. Vůz má lehčí setrvačník a spojkový set z M60B30, upravené sání, custom výfuk, custom chip od CPEracing, svíčky Brisk Premium LGS15, samosvor s poměrem 3.45 a manuální 5° převodovku. Současný výkon by odhadem mohl být přes 330 koní a 500Nm. Zrychlení dle videozáznamu s prokluzem zadních kol je okolo 5s. Vůz je snížený pružinami Rieger -35mm. Má nový olej Valvoline VR1 10W60 a brzdové obložení ATE. Vůz je plně el. vybavený včetně velkého BC. Límcové pavučiny jsou obuty do 225/45 R17 vpředu a 245/45 R17 vzadu + zïmáky na plechách. Kdyžtak se ozvi na Ultima@seznam.cz, tady se vyskytuju spis nahodne.

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna

Napsal: 19.10.2009, 07:22
od Vladislav Bureš
Ultima píše:ahoj, nevim jaky presne auto s M60 hledas ale ja mam na prodej nebo vymenu tohle a nissanek by se mi libil.

BMW E34 540i r.v. 1993. Parametry sériového vozu jsou 286 koní a 400Nm. 0-100km/h za 6s. Vůz má lehčí setrvačník a spojkový set z M60B30, upravené sání, custom výfuk, custom chip od CPEracing, svíčky Brisk Premium LGS15, samosvor s poměrem 3.45 a manuální 5° převodovku. Současný výkon by odhadem mohl být přes 330 koní a 500Nm. Zrychlení dle videozáznamu s prokluzem zadních kol je okolo 5s. Vůz je snížený pružinami Rieger -35mm. Má nový olej Valvoline VR1 10W60 a brzdové obložení ATE. Vůz je plně el. vybavený včetně velkého BC. Límcové pavučiny jsou obuty do 225/45 R17 vpředu a 245/45 R17 vzadu + zïmáky na plechách. Kdyžtak se ozvi na Ultima@seznam.cz, tady se vyskytuju spis nahodne.
Mám spíš v oku E39 ale díky za nabýdku
asi nějak takto http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... -5/7639070

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna

Napsal: 19.10.2009, 08:03
od Vladislav Bureš
Takže po víkendu práce mohu konstatovat že kufrové dveře a práh jsou připraveny jak mají. Kola nakonec na lak nedošli protože půjdou opískovat aby to bylo jak má být

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna

Napsal: 26.10.2009, 07:15
od Vladislav Bureš
Další víkend pryč pouze a předek auta bez nárazníku (na ten jsem koupil peciální kit pro pružící plastové díly tak jsem na to zvědav) v plniči, neděle bohužel nevyšla potřeboval jsem nalakovat kolegovi forda :?

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna

Napsal: 26.10.2009, 08:55
od Petr.S14
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

tady jsou fotečky :) když se některý nenačtou,tak stačí kliknout pravym a dát obnovit obrázek

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna

Napsal: 26.10.2009, 08:57
od Vladislav Bureš
Díky za vložení

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna - FOTO

Napsal: 26.10.2009, 09:08
od Petr.S14
no problem :wink:

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna - FOTO

Napsal: 26.10.2009, 09:33
od blázen
po laku bude pěkněj na těch kolech.. :)

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna - FOTO

Napsal: 26.10.2009, 10:17
od Vladislav Bureš
blázen píše:po laku bude pěkněj na těch kolech.. :)
Na ta kola jsem zvědav až se opískují a konečně se na ně vrhnu už mám jasno budou černá jako auto ale stříbrné límce už jsem jich takto několik viděl a je to pěkné

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna - FOTO

Napsal: 26.10.2009, 10:20
od blázen
já bych nechal vyleštit límce a ty paprsky dát do nějakého tmavého laku..tak at nejsou černé..at jde vidět stříbrná přes nějaký tmavý průhledný lak

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna - FOTO

Napsal: 26.10.2009, 15:23
od jagy
Ja bych dal nejakou gunmetal barvu. Cerna podle me zanikne.

Re: P: 200SX S13 300HP od Blázna - FOTO

Napsal: 27.10.2009, 07:57
od Vladislav Bureš
jagy píše:Ja bych dal nejakou gunmetal barvu. Cerna podle me zanikne.
ono není úplně na škodu nebýt moc na očích kord před státními orgány mě jde o to že to je tvrdší barva odolnější proti poškození