P: 200SX S13 300HP od Blázna - PRODANO už jen díly
Napsal: 09.10.2009, 12:36
Je to zatím předběžné ale jelikož to zvažuju a prodávat tyhle auta není jen tak uvidím jak to bude vypadat.
Auto mám dva roky má čestvou technickou.
Původní inzezát který napoví nejvíc forum/viewtopic.php?f=158&t=10496
Od té doby hned druhý den mi nabourali čumák z boku odnesla to jen plechařina auto je srovanané ale díly ještě budu lakovat (zůstala spousta dílů). Celé auto půjde do černého tvrzeného laku (má to být nějaký odolnější vůči poškrábání).
Auto najelo cca 8 tis km měněj jen olej, brzdové desky, čidlo teploty, baterie a walbro. K autu je druhá sada Alu kol originál facelift. Autorádio mohu nechat originál nebo poměrně slušné Roadstar (nic extra :-) )
Auto jeto pouze na Shell V-Power Racing vyjma 3l 98 na essu (mám všechny účty :-) )
Auto má své mouchy ale ty chci vyřešit než se prodá proto neuváním konkrétně.
Poslední měření komprese tak před 800km 11+-0,2
Od předchozímo majitele mám ještě jedny dveře spolujezdce a nový tapec
Cena tak 110tis ale rozumě se dá vždy domluvit v podstatě za rozumnou korunu ale to bych rád řešil u auta aby to člověk viděl.
K autu jsem nakoupil spoustu nových kvalitních věcí na přestavbu - posilnění z niž je nainstalován zatím jen HKS SSQV
Garrett GT2871R AR 64 Trim 48 http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 3347_1.htm 885E
Sard 660cc 0,55ms 320E
ARP štefty 127E
AFM Z32 (nová nissan) 190E
Kovové těsnění pod hlavu od Greddy 1,6mm 170E
EBC od AEM (budík s ovládáním na A sloupek) 260E
AFR od PLX 52mm
EGT od PLX 52mm¨ AFR+EGT+Display 440E
Grafický dispaly od PLX 52mm
Iridiové svíčky NGK 40E
Apex filtr 90E
Držák na budíky pro S13 3x52mm 45E
ECU s Stage3 upraveným pro výše uvedené komponenty toto jediné není nové jako nové 135E
repasovaná spojková lamela výkonějším obložením od Renovak Bud příjde do auta nebo 27E
asi toho bude víc doplním
Ceny dílů za nákupku samozřejmě i zde se dá rozumě dohodnout na nic z toho nespěchám takže prosím jen seriozně.
Diskuzi v tomto topiku se nebráním ale poprosím potom promazávání takže raději SZ či níže uvedené kontakty.
Důvod prodeje je jednoduchý 4,4 V8 :-)
Auto je v Praze 9
Kontakt
774 953 903
vladislavbures@email.cz (na emaily odpovídám až k večeru když se k tomu dostanu)
Auto mám dva roky má čestvou technickou.
Původní inzezát který napoví nejvíc forum/viewtopic.php?f=158&t=10496
Od té doby hned druhý den mi nabourali čumák z boku odnesla to jen plechařina auto je srovanané ale díly ještě budu lakovat (zůstala spousta dílů). Celé auto půjde do černého tvrzeného laku (má to být nějaký odolnější vůči poškrábání).
Auto najelo cca 8 tis km měněj jen olej, brzdové desky, čidlo teploty, baterie a walbro. K autu je druhá sada Alu kol originál facelift. Autorádio mohu nechat originál nebo poměrně slušné Roadstar (nic extra :-) )
Auto jeto pouze na Shell V-Power Racing vyjma 3l 98 na essu (mám všechny účty :-) )
Auto má své mouchy ale ty chci vyřešit než se prodá proto neuváním konkrétně.
Poslední měření komprese tak před 800km 11+-0,2
Od předchozímo majitele mám ještě jedny dveře spolujezdce a nový tapec
Cena tak 110tis ale rozumě se dá vždy domluvit v podstatě za rozumnou korunu ale to bych rád řešil u auta aby to člověk viděl.
K autu jsem nakoupil spoustu nových kvalitních věcí na přestavbu - posilnění z niž je nainstalován zatím jen HKS SSQV
Garrett GT2871R AR 64 Trim 48 http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 3347_1.htm 885E
Sard 660cc 0,55ms 320E
ARP štefty 127E
AFM Z32 (nová nissan) 190E
Kovové těsnění pod hlavu od Greddy 1,6mm 170E
EBC od AEM (budík s ovládáním na A sloupek) 260E
AFR od PLX 52mm
EGT od PLX 52mm¨ AFR+EGT+Display 440E
Grafický dispaly od PLX 52mm
Iridiové svíčky NGK 40E
Apex filtr 90E
Držák na budíky pro S13 3x52mm 45E
ECU s Stage3 upraveným pro výše uvedené komponenty toto jediné není nové jako nové 135E
repasovaná spojková lamela výkonějším obložením od Renovak Bud příjde do auta nebo 27E
asi toho bude víc doplním
Ceny dílů za nákupku samozřejmě i zde se dá rozumě dohodnout na nic z toho nespěchám takže prosím jen seriozně.
Diskuzi v tomto topiku se nebráním ale poprosím potom promazávání takže raději SZ či níže uvedené kontakty.
Důvod prodeje je jednoduchý 4,4 V8 :-)
Auto je v Praze 9
Kontakt
774 953 903
vladislavbures@email.cz (na emaily odpovídám až k večeru když se k tomu dostanu)