P: Nissan Primera P11 SR20VE - PRODANO
Napsal: 13.08.2013, 10:32
Zdravím, mám k prodeji svou Primeru P11 s motorem SR20VE. Samozrejme nabizim k prodeji se slzami v ocich, ale objevilo se jine zajimave auto.
Primera je velmi opecovavana, vse v posledni dobe vymeneno, je to rok 1998, v provozu od 03/1999. Exterier odpovida veku, ale nikde zadna rez, podvozek super, standardni tupky, apod. na laku. Auto ma dle tacho najeto nyni cca 302 000km, ale nezaleknete se, kdo mne zna a i to auto, vi ze je TOP a absolutne je jedno kolik je na tachometru. Dostava nej peci!
Vice info u mne v profilu na Nissan klubu, kde najdete mnoho foto a veskere info co se kupovalo a co se s autem delalo -> http://www.nissanclub.cz/vozidlo/nissan ... a-p11-3382
Kdo zna clena "jagy", muze se ho zeptat, on daval do auta motor a on auto take dobre zna!
Par veci co na aute je:
- motor SR20VE (nutno jeste doladit na brzde, neni problem zaridit) + nová spojka EXEDY (najeto do 3000km)
- komplet nerez vyfuk 2,5" bez katu - svody SSAC s páskou Billion, Magnaflow rezonator a nepruchozi tlumic Magnaflow Turbo XL
- palivova pumpa Subaru Impreza WRX STI
- otevrene sani JWT Popcharger
- platinove svicky NGK + kabely VMS Racing 10,2mm
- podvozek tlumice Kayaba Excel-G + progresivni pruziny Weitec (-40mm), predni a zadni rozpera
- brzdy predni 280mm EBC TurboGroove + keramicke desky Hawk HP+ (najeto na tom do 1000km, brzdi extremne!), zadni brzdy komplet ATE, opletene hadice Goodridge, brzdovka DOT 5.1
- sedacky polokozene z P11GT v super stavu
- okenni foli SunTek HP
- predni svetla JDM P11
- kola ALU RAcing Line 16" s pneu Kumho KU-31 205/50 ZR16 + matice VMS Racing, zimni ALU 15" s pneu 185/65 GoodYear UltraGrip 7+
Celkove je v P11 nacpano cca 200+ tis. Nyni, ac nerad, ale nechal bych za cca 85 000,- Kc. Cim drive, tim lepe!!!
Kontakt pres SZ nebo na mail Lvacha(zavinac)seznam.cz (s vaznymi a rychlymi zajemci pote po telefonu).
Primera je velmi opecovavana, vse v posledni dobe vymeneno, je to rok 1998, v provozu od 03/1999. Exterier odpovida veku, ale nikde zadna rez, podvozek super, standardni tupky, apod. na laku. Auto ma dle tacho najeto nyni cca 302 000km, ale nezaleknete se, kdo mne zna a i to auto, vi ze je TOP a absolutne je jedno kolik je na tachometru. Dostava nej peci!
Vice info u mne v profilu na Nissan klubu, kde najdete mnoho foto a veskere info co se kupovalo a co se s autem delalo -> http://www.nissanclub.cz/vozidlo/nissan ... a-p11-3382
Kdo zna clena "jagy", muze se ho zeptat, on daval do auta motor a on auto take dobre zna!
Par veci co na aute je:
- motor SR20VE (nutno jeste doladit na brzde, neni problem zaridit) + nová spojka EXEDY (najeto do 3000km)
- komplet nerez vyfuk 2,5" bez katu - svody SSAC s páskou Billion, Magnaflow rezonator a nepruchozi tlumic Magnaflow Turbo XL
- palivova pumpa Subaru Impreza WRX STI
- otevrene sani JWT Popcharger
- platinove svicky NGK + kabely VMS Racing 10,2mm
- podvozek tlumice Kayaba Excel-G + progresivni pruziny Weitec (-40mm), predni a zadni rozpera
- brzdy predni 280mm EBC TurboGroove + keramicke desky Hawk HP+ (najeto na tom do 1000km, brzdi extremne!), zadni brzdy komplet ATE, opletene hadice Goodridge, brzdovka DOT 5.1
- sedacky polokozene z P11GT v super stavu
- okenni foli SunTek HP
- predni svetla JDM P11
- kola ALU RAcing Line 16" s pneu Kumho KU-31 205/50 ZR16 + matice VMS Racing, zimni ALU 15" s pneu 185/65 GoodYear UltraGrip 7+
Celkove je v P11 nacpano cca 200+ tis. Nyni, ac nerad, ale nechal bych za cca 85 000,- Kc. Cim drive, tim lepe!!!
Kontakt pres SZ nebo na mail Lvacha(zavinac)seznam.cz (s vaznymi a rychlymi zajemci pote po telefonu).