HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

zde si prodávejte ostatní věci ale prosím s rozumem, není to annonce
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od remo » 21.11.2008, 11:16

cim je podla teba najlepsi tento raddy???? lebo nie je zrovna lacny
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od raddy » 21.11.2008, 11:42

no, 269USD mi zas az tak drahy nepride, mas pocit ze akykolvek novy HKS a pod je lacnejsi?
a dobry je v tom, ze na nastavenie tlaku sa pouzivaju len 2 parametre, na rozdiel od hodne komplikovaneho nastavenie HKS a pod, na sxoc su na tuto temu 2 strankove navody ako nastavit tlak...tot vsjo

aby sme sa chapali co myslim pod komplikovanym nastavenim:

http://www.sxoc.com/vbb/showpost.php?p= ... stcount=16

alebo

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=113522

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od remo » 21.11.2008, 11:58

ja som na Ebay nasiel nieco okolo 345, ja som sa len pytal za ziadnych okolnosti nespochybnoval tvoj usudok

mam ozaj v plane kupovat taketo zariadenie a uz chcem nieco co stoji za to, preto sa tu na to pytam

kde si ty narazil na takuto cenu???
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od raddy » 21.11.2008, 12:02

ja ale nepisem ze nieco spochybnujes, pohodicka klidek :D

a kde som nasiel tuto cenu, no predsa tam kde som si tento EBC aj kupil, priamo u vyrobcu 8)

https://www.shopatron.com/index/684.0.27306.0.0.0.0

no a kedze ho mam, mozem ti potvrdit ze funguje vyborne a velmi jednoducho, VELMI jednoducho. a teda ja mam gizzmo IBC, nie ten drahsi multiscramble.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od remo » 21.11.2008, 12:03

aha, ja som uz pozeral na ten vyssi model, ma vyznam si priplatit???
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od raddy » 21.11.2008, 12:07

jediny rozdiel je ten, ze tam je tlacitko ktore ti na nastaveny cas zvysi tlak turba na nastavenu hodnotu, cize docasne zvysenie tlaku,alebo inak overboost, to je cele. Kedze ten lacnejsi IBC ma 4 pamate, ak chcem vyssi/nizsi tlak, tak proste prepnem na inu pamat (jedno stlacenie tlacitka) a je to. Jediny problem moze byt to ze nove nastavenie je aktivne tak po cca 5-6s, nie okamzite.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od remo » 21.11.2008, 12:10

takze v podstate na bezne uzivanie postacuje aj ta lacnejsia verzia myslim

ono clovek malokedy potrebuje ze hned zmenit parameter
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od raddy » 21.11.2008, 12:12

mne osobne postacuje naozaj uplne....

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od Peca » 21.11.2008, 12:16

Raddy přemýšlím o tom Gizmu. Drží teda tlak v pohodě, i nad 1,1 bar jo?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od raddy » 21.11.2008, 12:18

drzi tlak v pohode na 1.4bar v mojom pripade a maximum pohodoveho drzania tlaku je 2bar.
ale su pripady, ked pokles tlaku nedokaze odstranit ziadny BC, to je ale chyba niekde inde...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od remo » 21.11.2008, 12:20

tak ja by som do toho asi isiel tiez

nespojime objednavku???
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od mauglie » 22.11.2008, 00:07

Je jednoduchý, ale... je to pouze BC, zatím co AVCR má plno dalších užitečných funkcí.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od remo » 22.11.2008, 00:15

mozes nejake prosim popisat??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od SDRT » 23.11.2008, 14:16

Dobry Vecer,

Ja som Peter, Marianov sin, prepacte ked mam trozku zlu slovencinu odisiel som ked som mal 10 taze nebudem mat najlepsie pisanie tu,hehe.

Podla mojej experience nikdy som nemal gizzmo evc, mam len gizzmo shift svetlo a funguje fajn. Gizzmo neni a tak popularni system tu na nasom markete ani v Japonsku, viacej co vidim a citam v amerike velia ludia pouzivaju starsie eletronicke japonske systemy jak aj tu a stale aj v Japonsku. Cytal som o Gizzma specs sheet, a jedina vec co je pekna oproti napriklad profec b je ze ma 4 setingi ktore si nastavis tlaki a uz len prepinas. Jeden co by som ja odporucil by bol but Greddy series 1-4 alebo este lepsie nes Apexi avcr -jeden alebo dvojka je Blitz Dual-SBC, lebo ma dvoje zduchove solenoidi, ryhlejsie prima tlak a odosiela na sensor, minimajzue boost creep, boost spike v visych otacok co sa vela krat stava zo T piece boost controlermi(manualne), ale hlavne cita a kontroluje vacuum/tlak ovela rychlejsie a presne, jak si ho nastavite je lacky ne jak avcr atd, a nema vela funkciji preto je lacnejsi, ale je jeden najlepsi ked hlavne robite spickove preteky, alebo idete robit Dyno tune z vasim motorom.

Mam tu paru manualne t boost controlleri ale ich nepouzivam, len jeden co mam na mojom drifteri a to je original starsy model od Trust, ma vsebe lieatajuce male loziska ktore protectuju od boost spike a ne activne citanie vacuum. Mi len hlavne pouzivame greddy, profec A, B, Blitz Dual sbc aj M'sports mame dve tu, jeden mozem predat., Prepacte Chalani ze tu blabem onicom, vam mozen najist specs list na controlery ked potrebujete, aj mam ja tu jeden completny boost controller tiez Blitz mislim , nepouzivam ho tak mozem ho vam predat, urobim fotky, aj tu niake vecy co mi tu sedia tiez keby chceli, neviem jaky tam velky market mate Japonske vecy atd, mozno by ste chceli daco to tu som collectoval cez tie paru roky.

p.s Je na czeskoslovensku dajaka S13 Silvia alebo vsetki su 180(200sx) predky len? lebo som videl do teraz len 180sx predky. Ak ked ne tak preco neprerabate ich, moj brat je auto eletrikar mal by mat tu dakde diagram na svetla atd.

Dobru noc,
Peter.K
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS

Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite

Příspěvek od SDRT » 23.11.2008, 14:32

Tu Je fotka, neviem ci Ocko uz u dal tu

Greddy Profec, Cela sada zo vacuum liny.
Obrázek
Taky model, Velmy lachko sa pouziva, mas jeden knob ktory lachko tocis a si nastavujes 0.2,0.4,0.6,0.8,1.0bar a tak dalej, dobry rychly digitalny turbo tlak merak, a mas OVERBOOST function jak ten Gizzmo nema, si mozes nastavit na pravo jak dlho checs aby overboost ti bezal 10 secundy,15 secundy az do 20, taze jak stlacis overboost gombyk tak ty tlaci maximum boost ktory si ty tiez nastavis, teraz je nastaveny na 1.1bar. super system sme bezali 14 psi, 1 bar bes problemu a porovnaval som greddy tubo tlak budik mechanicky ku digitalnemy na controlleri a bol rovnaki taze ukazuje dobre a rychle. za tote peniaze je to seriozni system ktory sa lahko nastavi. Ten co bol v aute je velmy dobra funga a condicka zo v setkym $350 zo postovnim aj poistkou na postovne, alebo ten isty model mame druhy skoro cisto novy, v boxe aj paperie ku nemu, bol na aute 2 tyzdne kim kamarat nerozbil auto, Ten je $380 z postovnim aj poistkou, urobim fotky zajtra alebo pozajtra.

Dobru noc,
Peter.K
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 107 hostů