Byl by zajem o hybridni turbo s T3 prirubou?
Je to skutecne macek vhodny pro 400-600hp 1.8L - 2,5L motor. Saci strana A/R.70 vrtulka 60,5mm/84mm, vyfukova A/R.63 vrtulka 57/60,5mm.
Ma moderni anti-surge saci housing. Jedina nevyhoda, neni chlazeno vodou(loziskova skrin se ale da vymenit z jakekoli chlazene T3).
Ac se nejedna primo o garrett, tak ma cedulku o vyvazeni.
Cena 15000,-
Zatim jen ilustracni foto
P: velke turbo T3/T4
- winie
- user
- Příspěvky: 668
- Registrován: 28.06.2008, 12:35
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: velke turbo T3/T4
na co se da takova bestie narvat? co znamena hybrid?
Re: P: velke turbo T3/T4
Nevim, je to spise ciste aftermaket upgrade. Upresnuji ze ma kluzna loziska, ale axialni je zesilene-"zavodni".
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
Re: P: velke turbo T3/T4
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
-
- user
- Příspěvky: 8
- Registrován: 09.06.2008, 13:19
- Bydliště: svárov 305 velké bílovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: velke turbo T3/T4
myslíte že by s ca18det dělalo neplechu?
Re: P: velke turbo T3/T4
Pokud stavis motor na odpovidajici vykon, tak by to neplechu na silnici urcite delalocarbon tomes píše:myslíte že by s ca18det dělalo neplechu?
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...