CA18DET + CT26 ?

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od blázen » 14.06.2011, 20:50

není CT26 je na MK3 supře pro 1,8 bude nevhodná.. měl sem jí v ruce.. je to obluda...není k ní chip ..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od Awatar » 14.06.2011, 21:26

blázen píše:může být ..u stage 1,2 ... ve zbytku nijak moc optimismu nevidím
Stage 1 ještě možná, ale stejně bych nefoukal 1bar.

Nemyslim si, že je nějak funkčních 280+ koní na stage 2, problém jsou sériový vstřiky a sériová váha vzduchu. Vstřiky maj při 256koních 100%, takže 280+ koní je jenom zahrávání si s průserem, kterej přijde dřív nebo později. Stejně tak nikdo neví jak moc průchozí výfuk je to dělaný, jak velký cooler atd. A i kdyby tak každý motor je trochu jiný dokud to nebude naladěný, tak to je pořád o ničem.

A když už se člověk rozhodne pro stage chip tak určitě koupit wideband lambdu a kontrolovat směs.

Jinak souhlasim s Kentoyou, že je daleko lepší nejdřív investovat do podvozku, ramen, čepů, brzd, výztuh apod. Protože pak taková s13 i se sériovym výkonem dokáže víc než s13 s upravenym motorem a mrtvou kastlí.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od kenivruh » 15.06.2011, 07:11

split píše:svody neřeši ty sou stejnak ruplý , takže se budou vyrábět mě zajima jestli serie prostě zvladne to turbo přece jenom 1.8 a 3.0 je rozdil
Ked budete vyrabat zvody tak je dobre uz dopredu vediet ktorou cestou clovek pojde. T3 typy maju inu prirubu na turbo ku zvodom ako GTcka.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od blázen » 15.06.2011, 09:12

Awatar: máš pravdu, akorát že já psal o potenciálu turba a chipu.. Nic víc .. Věcí dokola je spousta a i přes to všechno stage 2 pak ten výkon zvládne.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od A.C.A.B. » 21.06.2011, 17:06

Nevim jestli je CT26 na 2JZGTE,ale rozhodne je single na 7MGTE a taky na dvoulitru 3SGTE 1. a 2. gen.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů