Příspěvek
od jetoboy » 05.03.2009, 09:42
Tak sem vyměnil hadičku,sraní to bylo,hlavně to sundat.Byl sem natěšenej ja k malí dítě že to bude ok,že už se bude zas jezdit a vono hovno pane...
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
otočil sem klíčkem ,jdu se podívat dozadu a jak sou tam ty 2 trubičky do držáku pal. pumpy,tak z té přívodní tryskali 2 proudy benzínu.Je to KO.Tak že fajn...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Komu se válí komplet držák doma,at mi napiše prosim sz.Díky moc
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25