Příspěvek
od jetoboy » 26.03.2009, 08:07
Zdar kluci,mám pár otázek,pořídil sem pár věcí,budík tlak turba, MBC a podtlakové hadice.Je dobře že budík ukazuje -0,5?nevim si rady se zapojením MBC,našel sem tu obrázek od kenivruha,ale vůbec nevím jak na to.Potřeboval bych to vysvětlit nějak prakticky...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mám docela zmatek s podtlakovejma hadicema a mám jich tam docela málo.3 hadičky mi vedou do něčeho pod tu jednotku zapal. tranzistorů a pak vede jedna ze zadu eccs tam mám T-čko a do BOWu.Má to tak byt?A koupil sem podtlak. hadici 6,3 mm.Bude to něčemu vadit,když to vyměním??Díky za odpověď.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25