Výdrž brzd

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Výdrž brzd

Příspěvek od Vladislav Bureš » 22.04.2010, 06:16

Po zimně jsem zase zvedl plnící tlak a projel auto jak jede. Včera večer že svezu i přítelkyni aby to také pocítila a krom toho že mě auto překvapilo a tak i zlamalo na úseku 1,2 km co mám rovinku podél práce jsem auto dostal z nuly na tachometrovích 230 a hned na brzdy abych odbočil do areálu, takže i když netuším jaká byla brzdná dráha z té rychlosti na tak 30 (vjezd je kolmo takže jsem tam moc rychle jed nemohl) respektive jakou vzdálenost jsem potřeboval (myslím že by to zvládl i lépe ještě to nění úplně ono :-) ) na to zrychlení tak po zastavení před prací což je tak 1-1,5 minuty jsem naměřil na kotoučích které zasmrděli hned u toho odbočení na předku 483°C a na zadku 268°C, moc bych to neřešil ale už v průběhu brždění jsem pocítil značné vadnutí brzd. Kotouče nevím co jsou zač zatím jsem nemusel měnit jen jsou rovnané a mám tam DS Performance desky. jde mi o to jestli po jednom takovém brždění je nárůst teploty i ke spoždění měření adekvátní a co krom výměny za brzdový systém Z32 či R33 se s tím dá efektivně dělat. Jestli stačí pořídit drážkované Bremba a nějaké termo desky či jestli máte s něčím efektivním zkušenost.
Ještě dodám že brzdy předtím nebyly zahřáté přibrzdily dvakrát z 60 když jsem to pomalu projížděl na zahřátí a vždy při brždění brzdím motorem postupně o všechny převodové stupně.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od Mirek » 22.04.2010, 06:30

auto delsi dobu stalo?to plovouci ulozeni neni zatuhly?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od Vladislav Bureš » 22.04.2010, 06:32

auto jezdí denně do práce a z práce 11 a 11 km při mojí běžné jízdě tedy pro většinu co mě potkali agresivní s brzdami nebyl problém
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od Mirek » 22.04.2010, 06:51

stari brzdovky? Jakou tridu jsi tam dal?

Jinak pokud jsi s vykonem nahore, stejne se nejspis alespon S14 predku nevyhnes. Zadek mozna zachrani lepsi kotouce a desky, ale predek nejspis ne.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od Peca » 22.04.2010, 07:23

Sériové brzdy jsou na autě s 200hp a víc vražda. A brzdit na krev z 230 na studených brzdách...hmmm :roll:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od kenivruh » 22.04.2010, 11:53

Uplne dole teploty brzd http://www.zeckhausen.com/Testing_Brakes.htm Sice je teplota beznych brzd ovela vyssia, rozdiel v absolutnej dlzke nieje vyrazny.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od kenivruh » 22.04.2010, 12:06

http://www.modified.com/tech/modp-1001- ... ature.html

Rotor temperatures after two laps on the Bondurant RoadCourse (initial temps all within 52-63 degrees C)

'07 350Z OEM Braking System (OEM v USA niesu brembo, ale obycajne)
(New OE rotors, fresh Hawk pads)
RF: 318 (degrees C), RR: 288 - LF: 238, LR: 230

'07 350Z Upgraded Akebono/370Z Braking System
RF: 157 (degrees C), RR: 143 - LF: 146 , LR: 127

'09 370Z with Sport Brake Package
RF: 140 (degrees C), RR: 112 - LF: 144 - LR: 120
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od Vladislav Bureš » 22.04.2010, 18:55

Peca píše:Sériové brzdy jsou na autě s 200hp a víc vražda. A brzdit na krev z 230 na studených brzdách...hmmm :roll:
Tím že nebyli zahřáté jsem myslel že tomu nepředcházel žádný sprint s obdobným bržděním dal jsem dva okruhy s tak 60kou a normálním bržděním a s průjezdem areálu to je spousta zatáček předností a přibrždění takže nebyli studené jako když ráno příjdeš k autu nejsem úplně blbej.
Brzdovku jsem měnil před necelými dvěma lety má najeto tak 6tis km DOT 4.
Když tak nad tím přemýšlím jaký brzdný systém na to má smysl dát jestli Z32 Z33 R33/34 co tam bude nějakou rozumnou úpravou pasovat?
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od cornhollio » 22.04.2010, 20:01

Vladislav Bureš píše:
Peca píše:Sériové brzdy jsou na autě s 200hp a víc vražda. A brzdit na krev z 230 na studených brzdách...hmmm :roll:
Tím že nebyli zahřáté jsem myslel že tomu nepředcházel žádný sprint s obdobným bržděním dal jsem dva okruhy s tak 60kou a normálním bržděním a s průjezdem areálu to je spousta zatáček předností a přibrždění takže nebyli studené jako když ráno příjdeš k autu nejsem úplně blbej.
Brzdovku jsem měnil před necelými dvěma lety má najeto tak 6tis km DOT 4.
Když tak nad tím přemýšlím jaký brzdný systém na to má smysl dát jestli Z32 Z33 R33/34 co tam bude nějakou rozumnou úpravou pasovat?

rozumnou upravou tam pasujou vsechny brzdy z nissanu
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od Vladislav Bureš » 23.04.2010, 06:26

to jsem tak nějak čekal proto jsem i vypsal dle mého možné adepty které by se asi sháněli všechny obdobně a to jak dostupností tak cenou teda pokud mě nevyvedete z omylu takže bych to spíš nasměroval jestli jsou si podobné nebo je nějaký set lepší jak ostatní aby se na něj člověk zaměřil. Osobně si myslím že vzhledem k dostupnosti kotoučů a desek by to byly Z32 a Z33, ale to jen proto že si myslím že sehnat toto na R33 či R34 je problém.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od cornhollio » 23.04.2010, 09:16

už si to nepamatuju presne tak m treba nekdo opraví , nejjednodussí sou asi s14 a z32 280/28mm pač ty tu jezdej , jinak s14 ma ocelovy a z32 hlinikovy brzdice a vzadu ma z32 2pistek r32 gtst ma stejny jako z32 , a r32 gtr a r33gtst mas vetsi brzdice vepredu a kotouce 296/32mm a pak z33 ma snad už bremba a r33 gtr r34 gtr taky gtst nevim a dostupnost je myslim skoro stejna

a zadni kotouce u r32 gts t sou tušim 296/18mm a r32gtr, r33gtst atd ma vzadu vetsi kotouce neco jako 302 nebo tak neco to si nepamatuju a s14 nevim , a z32 by mela mit stejny jako r32 gtst
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od Vladislav Bureš » 23.04.2010, 10:30

Tomu říkám rozbor díky.
Takže sesumíruju nějakou rozumnou částku a pořídím pravděpodobně podle toho co se mamane za rozumný peníz když na to tak vemu tak výkonově a dostupností to vypadá na Z32 a Z33 kde je ale značný pořizovací rozdíl.
Takže zatím všem děkuji za příspěvky.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od cornhollio » 23.04.2010, 10:55

myslm že ale ve vykonosti brzd z32 a z33 bude taky velkej rozdil , tady na foru sem videl prodavat brzdy z r33 to je neco mezi tema z z32 a z33 , takže je to hlavne o tom co je v tu chvily za nabidku jinak asi vsechny varianty sou celkem v pohode , jinak jestly mas jeste nakou otazku ohledne tohodle tak se ptej :bounce:
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od Mirek » 23.04.2010, 11:13

R32 T : 280mm x 26mm (single pot sumitomo caliper)
R32 GTS-T (early) : 280mm x 26mm (single pot sumitomo caliper)
R32 GTS-T type m : 280mm x 30mm (4 pot sumitomo caliper)
R32 GTR : 296mm x 32mm (4 pot sumitomo caliper)
R32 GTR VSPEC : 324mm x 30mm (4 pot brembo caliper)
R33 GTS-25 : 280mm x 26mm (single pot sumitomo caliper)
R33 GTS-4 : 280mm x 26mm (single pot sumitomo caliper)
R33 GTS-25T : 296mm x 30mm (4 pot sumitomo caliper)
R33 GTR : 324mm x 32mm (4 pot brembo caliper)
R33 GTR VSPEC : 324mm x 30mm (4 pot brembo caliper)
R34 GT : 296mm x 30mm (4 pot sumitomo caliper)
R34 GTT : 310mm x 30mm (4 pot sumitomo caliper)
R34 GTR : 324mm x 32mm (4 pot brembo caliper)
Z33 NA : 324mm x 32mm (4 pot brembo caliper)
Z32 NA : 280mm x 26mm (4 pot sumitomo caliper)
Z32 TT : 280mm x 30mm (4 pot ali sumitomo caliper)
S14, S15 : 280mm x 30mm (4 pot sumitomo caliper)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Re: Výdrž brzd

Příspěvek od cornhollio » 23.04.2010, 11:37

dobrej vyčet , akorat mam pocit že s14 a r32gtst nemaj 30mm prumer ale 28mm
FIRE WALK WITH ME

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 100 hostů