CA18DET + CT26 ?

split
user
Příspěvky: 5
Registrován: 08.06.2011, 22:13

CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od split » 13.06.2011, 21:53

nebo jina alternativa turba ? za T25 je to randál
200sx S13 turbo dead

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od Fizzbiker » 13.06.2011, 22:12

prodám ti jetý T25G bude pasovat a zase nejaky cas nemusis nic resit.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od kenivruh » 14.06.2011, 07:20

split píše:nebo jina alternativa turba ? za T25 je to randál
Kazde nove turbo je drahe. Ak nechces pouzit garrett GT typ turba, tak mas problem ze musis prerabat zvody a vyfuk. Cize si treba dobre zratat co sa nakoniec oplati.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od blázen » 14.06.2011, 08:45

Ct26 ne.. GT28...T28/T3
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od Jennulda » 14.06.2011, 10:08

Když už jsme zase u těch turb tak se zeptam na tohle, když jsem četl podminky pro chip stage 3 byla tam zmíňka ohledně turba T28 a potom jsem tu někde četl že ma chip stage 3 290HP a turbo T3, když jsem se posledně bavil o tom co je to T 3/25/28 někdo mi psal že je to velikost výfukové vrtulky, nejspiš je to blobost protože v tom připadě si nedokažu představit T3 a už vubec ne spojitost s chip stage 3 misto T25 dat T3, :D najde se tu nějaký dobrák co ma hodně času a vysvětli mi to ? :D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od blázen » 14.06.2011, 12:55

na tom není co vysvětlovat ..
chipy horsham:
stage 1 pro T25 max cca 230hp
stage 2 pro T28 z 200sx s14 max cca 300hp
stage 3 pro GT28.. to je ball bearing turbo a je jich spousta typů chip bude fungovat pro 300k + ... až bůh ví kolik..

chip od raddyho:
stage 3 pro T3 turbo cca 300hp + ...až bůh ví kolik

rozdíl mezi turbama je v parametrech,velikost... AR,Trimu..atd..
pokud chceš vědět víc najdi si v návodech články od raddyho...raddyho rady k výběru turba a přečti si to
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od Jennulda » 14.06.2011, 13:28

Aha tak diky =) myslim že se to hodi se v tom vyznat, ale stejně až začnu realizovat stage 3 tak se radši ještě jednou poptam aď nenakoupim nějaky hovadiny =)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od blázen » 14.06.2011, 13:55

samozřejmě to není jen o turbu,..potřebuješ k tomu spoustu dalších věci at to funguje dobře..a taky motor který je v pořádku
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od Jennulda » 14.06.2011, 15:46

blázen píše:samozřejmě to není jen o turbu,..potřebuješ k tomu spoustu dalších věci at to funguje dobře..a taky motor který je v pořádku
JJ, stim se počita :wink:

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od Awatar » 14.06.2011, 17:12

blázen píše:na tom není co vysvětlovat ..
chipy horsham:
stage 1 pro T25 max cca 230hp
stage 2 pro T28 z 200sx s14 max cca 300hp
stage 3 pro GT28.. to je ball bearing turbo a je jich spousta typů chip bude fungovat pro 300k + ... až bůh ví kolik..

chip od raddyho:
stage 3 pro T3 turbo cca 300hp + ...až bůh ví kolik

rozdíl mezi turbama je v parametrech,velikost... AR,Trimu..atd..
pokud chceš vědět víc najdi si v návodech články od raddyho...raddyho rady k výběru turba a přečti si to
Ty koně mi přijdou dost optimistický a pokud se na ně dostaneš, tak moc dlouho nevydržej.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od Jennulda » 14.06.2011, 17:45

No ja nevim ale vždy když jsem se dival tak to taky tak psali stage1 - 220HP stage2 - 280HP a stage3 300 ,

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od Kentoya » 14.06.2011, 18:22

v podstatě 200sx jako takové i s dobrým podvozkem na seriových gumách končí na cca 270 koních, potom je výkon kontraproduktivní vzhledem k využitelnosti podvozku, na semislickách je ta hranice podle tvých zkušeností o něco výše, řekněme tak max 350 koní, ale to nemám odzkoušené, tohle je tip, a na slickách tipuji tak 400 koní pro okruh, zbytek je stejně zbytečnej

a dokud nebudeš mít na autě brzdy aspon z s14 s pořádnýma deskama hlavně a pořádnej podvozek a sto dalších kravin, tak je ti i 250 koní k ničemu, sice to zrychluje jako kráva, můžeš vidět jak jdou holkám kozy k bradě, ale stejně v zatáčce nevíš co s tím a chran bůh zabrzdit v průseru

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od blázen » 14.06.2011, 18:58

Awatar píše:
blázen píše:na tom není co vysvětlovat ..
chipy horsham:
stage 1 pro T25 max cca 230hp
stage 2 pro T28 z 200sx s14 max cca 300hp
stage 3 pro GT28.. to je ball bearing turbo a je jich spousta typů chip bude fungovat pro 300k + ... až bůh ví kolik..

chip od raddyho:
stage 3 pro T3 turbo cca 300hp + ...až bůh ví kolik

rozdíl mezi turbama je v parametrech,velikost... AR,Trimu..atd..
pokud chceš vědět víc najdi si v návodech články od raddyho...raddyho rady k výběru turba a přečti si to
Ty koně mi přijdou dost optimistický a pokud se na ně dostaneš, tak moc dlouho nevydržej.
může být ..u stage 1,2 ... ve zbytku nijak moc optimismu nevidím
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

split
user
Příspěvky: 5
Registrován: 08.06.2011, 22:13

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od split » 14.06.2011, 20:02

svody neřeši ty sou stejnak ruplý , takže se budou vyrábět mě zajima jestli serie prostě zvladne to turbo přece jenom 1.8 a 3.0 je rozdil
200sx S13 turbo dead

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET + CT26 ?

Příspěvek od Mirek » 14.06.2011, 20:09

CT26ka je na Twin Turbu ne? Takze 1.8 vs 1.5 (3.0 na dve CT26=1.5l na kus)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů