Stránka 1 z 1

Identifikace turba

Napsal: 22.08.2013, 15:31
od Sephirot
Zdravím,
mám trochu dilema s identifikací svého turba na dvoukilu, motor CAčko. Doveda, co to měl přede mnou, mi už při prodeji před pár lety naznačil, že tam asi není série, že mu to známej "poladil" :)

Nicméně, podle dat ze štítku - 14411-05U20 a 466071-2 sem vyzjistil, že se jedná o T28 ze Skylinu R32 (konkrétní motor majestátní RB26DETT :) ), a odpovídá tomu i kompresorová část A/R.48 M24, jenže mi nejde do hlavy, jaktože má stejnou "kulatou" přírubu jako T25 a pasuje mi bez jakékoliv úpravy......jediné co mě napadá že to je buď nějaké zfrézované, či je to atyp, kterej sem nedovedl vygooglit.

Chtěl bych mít jasno, co to v tom vůbec mám, v turbech se bohužel zatim moc neorientuji (první turbomotor, no :) ), tak mrkněte někdo na foto, ať vim, co mě čeká za hrůzy...... 8)

2013-08-21-364.jpg
2013-08-21-363.jpg
2013-08-21-362.jpg

Re: Identifikace turba

Napsal: 22.08.2013, 15:46
od blázen
mě to přijde jako klasická s13 T25

Re: Identifikace turba

Napsal: 22.08.2013, 16:53
od Sephirot
blázen píše:mě to přijde jako klasická s13 T25

Mmmmm, že by tam byl napranej jinej štítek, nebo sem špatně googlil? :?

Re: Identifikace turba

Napsal: 23.08.2013, 07:13
od kenivruh
Podla cisla je to R32 GTR ako pises. Mozne ale je ze niekto poskladal stredovu cast s housingami z 200ky. Nemam po ruke seriovu T25 ale niema aj ona kompresor 0.48?

Re: Identifikace turba

Napsal: 23.08.2013, 08:20
od MYSAK
Ma.. vlevo origo T25

Obrázek

Re: Identifikace turba

Napsal: 23.08.2013, 12:42
od Sephirot
Yop, takže hybrid "co dům dal" :D . Tělo a výfuková část je T28 podle všeho, a kompresorová je T25.

Díky, to mi jako info stačí. :)