Sprinter
V roce 2001 jsem byl okolnostmi donucen zakoupit vlastni vuz,a vcelku jasna volba pro me byl peugeot 605.Mam rad velka auta.Pak me ale kamarad pujcil HONDU S2000 a ja zjistil,ze velke a pohodlne auto si koupim az na duchod.Nastalo shaneni co nejsilnejsiho auta za prijatelny peniz.Celica me prisla slaba(dvoulitrove turbo se spatne shani a je drahe),stejne jako Eclipse(ten byl v te dobe drahy i ve slabsi versi).Vyhralo suverene dvoukilo.Tlacen casem jsem koupil prvni k mani a zacalo TO!!! 7000,- oleje+rozv. remen+kladky(normalka-s tim se pocita),10000,- komplet brzdy(tusil jsem to),dalsi investice mela byt GO karoserie.Pak ale odeslo turbo.20000,- repase,tentyz den po zprovozneni i klika(chudera stara neprezila nove tur. ani o 20km).S novymi krouzky dalsich 25000,-.GO karos. odlozena na neurcito.Dalsi dva roky vcelku bezproblemovy provoz.Jaro 2003 jsem objevil sxoc.com;200sx.nu a dalsi.V srpnu pak toto forum.To uz jsem byl rozhodnut jit s vykonem nekam ke trem stovkam(rodina a kolegove si pri vysloveni tohoto cisla vyzname tukaji na celo).Takze posledni konfigurace po vymene karoserie(levnejsi nez GO) je kit primeho sani(1000,-kc),FMIC Avia(2000,-kc),otevreny vyfuk s ladenou tlumivkou a dvojitou DTM koncovkou prum. 90mm(5000,-kc).Hlinikove kridlo EVO(2fast2furious).Dalsi upravy do budoucna:vykonejsi turbo(t28,t03),444cc vstriky,vyk. cerpadlo,nove spoilery(predek,zadek,prahy)+lak.Doufam ze do dvou let na to nasetrim.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti