Kastle Z32
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Kastle Z32
Nechci to zatim davat do inzeratu...chci se zeptat jestli se da sehnat kastle targa Z32...neposkozena (nebourana, bez vyrezanych casti atd...proste pouzitelna...at uz z NA nebo TT.......bez motoru.....bez dokladu....pokud ano za kolik cca?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kastle Z32
taky sem pokukoval ,ale na nic nenarazil, jen sem našel v DE s KO motorem ale cena nebyla nejmenší
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
takze neda?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ne to nechci......jen premyslim ze prelezu kvuli vykonove restrikci....lehci by bylo swapnout za RB...ale nevim jestli to stoji za pripadny problemy s policii a STKLáďa z UDC píše:...Mirku čoveče, snad nechceš dávat SRko do Z32ky...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
prave ze premyslim o Z32 s VQ motorem kvuli vaze..VG je precijen poradnej kus zeleza..celohlinikovym motorem bych mohl usetrit dost.........precijen 3000ccm je 3000ccm....vidim jakej rozdil je 1.8 a 2.0..pokud trosku poladis Z32....dvoukilo nema sanci podle me...blázen píše:nezapomínej že Z32 váží o dost ví jak tvoje s13 pokud zvedneš tlak a doděláš ostatní klasické úpravy, musíš Z32 ujet
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
ale co by nemalo, som zvedavy ako urobis takyto cas na 300zx:Mirek píše:prave ze premyslim o Z32 s VQ motorem kvuli vaze..VG je precijen poradnej kus zeleza..celohlinikovym motorem bych mohl usetrit dost.........precijen 3000ccm je 3000ccm....vidim jakej rozdil je 1.8 a 2.0..pokud trosku poladis Z32....dvoukilo nema sanci podle me...blázen píše:nezapomínej že Z32 váží o dost ví jak tvoje s13 pokud zvedneš tlak a doděláš ostatní klasické úpravy, musíš Z32 ujet
Well here is the spec list. Im not sure everyting is in it but i think its the most important parts
The crank is all standard with standard bearings, no mods at all
Rods is ofcourse forged H profile steel rods and the pistons is wiseco 84mm standard compression ratio
Mls head gasket from HKS
Ported head with the 260 tomei cams and springs
Ex mainfold made by me, turbo is garrett gt3582r ar .82
Large intercooler with aluminium piping
2xWalbro GSS341 Fuel pumps
Haltech E8
3" exhaust system
Tial 44mm wastegate
Sard 1000cc injectors @ 2.5bar
Aeromotive fuelregulator 1:1
Nuke performance fuel rail
vykon okolo 490k na KOLESACH, 516Nm, cas na 402m - 11.269 @ 202.1kmh
tu je link na projekt
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=299176
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
je tam i pěkné video http://www.youtube.com/watch?v=xzOLRXyATx4
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
nejde o to ci je to japonske alebo ine auto, AFR bude za danych podmienok rovnake. Dovod preco som to spomenul je ten, ze vela ludi si mysli ze ked je optimalna zmes 12.5:1, tak taka sa ladi pre vysoke tlaky, co vsak nie je pravda, zvysne palivo je kvoli chladeniu a zamedzeniu detonacii.Gerox píše:afr okolo 10 +/- u japoncov nie je ziadna novinka...